Zobacz wątek - Problem z elektryka w banidt 650

Problem z elektryka w banidt 650

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Problem z elektryka w banidt 650

Postprzez Lada » 7/7/2011, 09:40

Witam podłączałem gniazdo zapalniczki prawidłowo . i gdy chciałem za 5 godzin sie przejechać to zegary jedynie były podświetlone ale nie pokazywał nic na nich ,i nie chce mi zapalić ,rozrusznik się kreci . Cala elektryka działa poprawnie czyli światła,klakson itp . Dodam ze bandit jest już na wtrysku , w bandycie są tylko 3 bezpieczniki 2 od Abs i jeden ogólny 30 a ?



Niech mi ktoś coś doradzi , po jestem załamany dodam ze jedna kostka taka wieksza czarna <sa dwie > to dziwnie pstryka jak sie przekręca stacyjkę
Lada
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04


Postprzez balchan1 » 7/7/2011, 13:07

Witam
Z Twojego opisu całej sytuacji wynika że chyba jednak nie podłączyłeś tego gniazdka prawidłowo. Może odłączyłeś przypadkowo jakąś kostke, mp od komputera czy immo (nie wiem czy te moto ma immo). Posprawdzaj instalacje, kostki czy nie są pośniedziałe. Kostka z której dochodzi dźwięk to przekaźnik zapłonu (tak mi się przynajmniej wydaje). Pozdro
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Przemo_rene » 7/7/2011, 15:02

Gdzieś zwiera do masy i stąd te jaja. Wypnij gniazdo zapaniczki. Zrób wszsytko tak jak było. Jak będzie ok to wiesz gdzie był błąd. Zapalniczkę ja bym podłączył na osobnym przekaźniku po stacyjce (nie będzie zjadać prądu na postoju)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Przemo_rene » 7/7/2011, 15:04

Gdzieś zwiera do masy i stąd te jaja. Wypnij gniazdo zapaniczki. Zrób wszsytko tak jak było. Jak będzie ok to wiesz gdzie był błąd. Zapalniczkę ja bym podłączył na osobnym przekaźniku po stacyjce (nie będzie zjadać prądu na postoju) Sterowanie przekaźnika bym wziął ze stacyji a plus i masę z akumulatora bezpośrednio (tylko wmontowałbym 15A bezpiecznik i przewody ok. 3mm) albo z kostki bezpieczników za którymś bezpiecznikiem.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr