Zobacz wątek - Analiza emisji spalin, Triumph TT600 - za co się zabrać?

Analiza emisji spalin, Triumph TT600 - za co się zabrać?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Analiza emisji spalin, Triumph TT600 - za co się zabrać?

Postprzez ASR1927 » 6/7/2011, 17:06

Mam taki problem. Bajker gaśnie, strzela z rury, odpala i w sekundę gaśnie, mocy nie traci, świece ma czorne, nie kopci na żaden kolor (ani siwy ani czorny), ponadto wyświetla różne temperatury (np. w korku pokazuje 100-110*C a za chwile, bez żadnej zmiany czynników, pokazuje LO *C, albo 65*C itp itd...)

Dorzucam wydruk z analizy spalania, może ktoś podpowie od czego zacząć? Sonda lambda, filtr paliwa?

Obrazek (otwórz link)
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez hugo2003 » 6/7/2011, 18:04

stawiam na swiece przewody WN i gazniki !!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez ASR1927 » 6/7/2011, 18:09

hugo2003 napisał(a):stawiam na swiece przewody WN i gazniki !!!!


Świece zmienione w marcu br., aku mam do wymiany bo już przestał kręcić całkiem, gaźników tu nie ma, wtryski są.
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Ivan201 » 6/7/2011, 19:05

Po prostu go zalewa :roll: , filtr powietrza sprawdź ,
Ivan201
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2/7/2011, 18:43

Postprzez ASR1927 » 6/7/2011, 19:30

Silniki wtryskowe mogą się zalać? Przecież wtrysk sterowany jest elektronicznie (komputerowo), a sterownik chyba sam się nie przestawił?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Tomek1551 » 6/7/2011, 19:31

sprawdź czujniki szczególnie temperatury na wtrysku nie ma ssania więc komp sam ustala mieszankę w zależności od temp silnika

na sztywno jak by tego komp nie sterował miałbyś problem z rozruchem tak jak w zimnym gaźnikowcu bez ssania lub na odwrót tak jak na ciepłym ze ssaniem a u ciebie objawy są podobne...
RF 600R
Tomek1551
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 21/2/2011, 20:10
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez ASR1927 » 6/7/2011, 19:56

Grazie, popatrzę, popytam i dam znać co ustaliłem
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez zwierzak_scigacz » 8/7/2011, 14:17

CZUJNIK TEMPERATURY 100% albo kable do niego idące.
zwierzak_scigacz
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
Lokalizacja: W-wa

Postprzez ASR1927 » 21/7/2011, 18:09

zwierzak_scigacz napisał(a):CZUJNIK TEMPERATURY 100% albo kable do niego idące.


Motocykl już sprawny, chociaż na analizie jeszcze nie byłem. Przyczyną była zasyfiona listwa wtryskowa i przebicie na świecy. Nawet nie muszę jechać na analizę bo wiem że będzie ok, czuję po spalinach że nie wali z rury żywcem benzyny. Ale pojadę i zobaczę co analiza wykaże
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Przemo_rene » 21/7/2011, 21:48

Ten czujnik na termostacie (temperatury płynu chłodnicy) sprawdź na oprność. Do tego ten na AIRboxie od temperatury powietrza w dolocie. Kiedyś podchodziłem do triumpha ale 955i - objaw miał taki, że wciagał ultra dużo benzyny aż szczypało w oczy i nie szło wytrzymać przy nim. Pod obciążeniem walił na czarno i po kilkuset km. zalewał świece. Wszystko było podmieniane. Cała instalacja, listwa wtryskowa, moduł, cewki, czujniki. O zgrozo i dalej walił na czarno. Nawet próbowałem symulować czujniki potencjometrami wpinanymi w miejsce czujników i ustawiać stałe wartości jakie powinny być. Nadal za dużo benzyny. Albo mieliśmy pecha i dwa regulatory ciśnienia wtryskiwaczy walnięte (jedyne czego nie zmierzyliśmy) albo to byłą magia...odpuściłem wtedy bo nie miałem czasu i jako 5ty mechanik przy nim wymiękłem...
Angole... :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez ASR1927 » 25/7/2011, 21:10

A jednak... Byłem na analizie, wyniki zachwycające nie są aczkolwiek lepsze niż były. W dodatku, przy czyszczeniu czujnika temperatury zauważyłem że listwa wtryskowa to nie była odkręcana od nowości, a mechanicy to się zarzekali że czyścili wtryski i przepustnice... Dorzucam skany analizy.

Obrazek (otwórz link)
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr