Czy, aby jezdzic erłanem potrzeba specjalnych umiejetnosci?
Posty: 76
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
ja też horuję na kurtałkę alpine'a - ale ceny narazie i inwestycje w moto - mocno to ograniczją - kupiłem wraz z moto kurtkę ProBiker'a - i powiem miło zaskoczony jestem.
Faschystowskie wykonanie ich solidna 2y gwarancja, podpinka i cały stelaż oczywiście wmontowany - stąd złego słowa powiedzieć nie mogę.
ceny na alegro + - 500pln jest niskÄ… cenÄ…. Desing hahahha nie wypowiem siÄ™
lato na mieście to proste
krótkie spodnie i t-shirt - zamkniesz sie w paru stówkach
co do moto mam lYta kocham Lyta - mam go od 2 maja i oglÄ…dam siÄ™ TYLKO za haYkami
btw - 16y brea'ka w 2oo i 150KM to nie jest za dużo uślizgi tylnego koła przy dużym moto są megafajne ( nie wiem czego się tu tak ludziki boją - czuć to bardzo i zawszę zdążysz odpuścić . ) 235kg LEŻY na ziemi - mega stabilne ... jakie shimmy na dziurawej drodze .. ale - RESPECT trzeba zachować .. nie wiem.. nie wiem ..ale szkoda Rłania jest śliczna...a monsterki echhh ... wzdycham ... gdyby Hayki nie były takie paskudnie obleśne
pozdro
Cez.
Faschystowskie wykonanie ich solidna 2y gwarancja, podpinka i cały stelaż oczywiście wmontowany - stąd złego słowa powiedzieć nie mogę.
ceny na alegro + - 500pln jest niskÄ… cenÄ…. Desing hahahha nie wypowiem siÄ™
lato na mieście to proste
krótkie spodnie i t-shirt - zamkniesz sie w paru stówkach
co do moto mam lYta kocham Lyta - mam go od 2 maja i oglÄ…dam siÄ™ TYLKO za haYkami
btw - 16y brea'ka w 2oo i 150KM to nie jest za dużo uślizgi tylnego koła przy dużym moto są megafajne ( nie wiem czego się tu tak ludziki boją - czuć to bardzo i zawszę zdążysz odpuścić . ) 235kg LEŻY na ziemi - mega stabilne ... jakie shimmy na dziurawej drodze .. ale - RESPECT trzeba zachować .. nie wiem.. nie wiem ..ale szkoda Rłania jest śliczna...a monsterki echhh ... wzdycham ... gdyby Hayki nie były takie paskudnie obleśne
pozdro
Cez.
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Na pierwszy moto możesz kupić nawet buse czy zzr nikt ci nie broni, dopiero po przejechaniu kilku dziesięciu kilometrów dojedziesz do wniosku że nic w tym przyjemnego mocować się z maszyna która ma aż nad to mocy i nigdy nie wiadomo co się stanie jak się nawet troszkę odkręci, miałem litra na początek i osobiście nie polecam.
eagle
GSX-R 600 K6
GSX-R 600 K6
-
orlik1981 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 504
- Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
- Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn
nie kupuj R1 , ja napewno bym nie kupił!! to i tak twój wybór. jak już na czymś jeździłes to lepiej tą 600-ka a potem jakiegos lytra.
Yamaha R1 RN19
-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
kochani - powiedzcie sami.
po co się męczyć że wasze 600'tki dostają "kopyta" przy 10-12KRPM
Yamaha ma system ExUp - pompujący moc od samego dołu i nie ma tam takiej Akcji - wszystko płynnie ...zero dziury czy nagłego przyboru mocy, który może zaskakiwać. nie qmam.
150HP on Your Command
Ja tam się bałem YZF1000R z 2-3 tyg po zakupie w miarę upływu km lęki zniknęły.... 600'tki robię jak chcę i spowodowało to u mnie dziwna rzecz.
koleżka stoi obok na CBRze 600ccm - i będzie się chciał ścigać - cały jakiś taki spięty a ja odpuszczam.. no bo z czym koleżka do mnie startuje jak mam 2,95 do setki a 10,2 do 211km/h a ta prędkość jest już na 400 metrze od startu - no i to na prostej - ehhhh ...
debilki takie jeżdżą czasem że oj ..
ja tam luuubię lYtra - jest kochany - mógłby tylko nie żłopać 7l/100km - ale to przecież dla FUN- dla ekonomii jeździłbym a odkurzaczu.
ps tego spiętego na cebrze wystartował jak umiał poczekałem 2 sek - i odkręciłem - miałem go bardzo szybcitko - doszedłem do jego tylnego koła ... zwolniłem gaz... ( on dalej poskłądany wydawało mu się że zasuwa - obeserwowałem jak kot patrzy na mysz - z pełna kontrolą przewagi ...
nawet moja żona ostatnio do mnie wystartowała - wiesz ? te 600'ki to takie jakieś małe są...
Cez.
hmm.. są przyjemnosci i przyjemności - ale prawie robi wielką róźnicę
po co się męczyć że wasze 600'tki dostają "kopyta" przy 10-12KRPM
Yamaha ma system ExUp - pompujący moc od samego dołu i nie ma tam takiej Akcji - wszystko płynnie ...zero dziury czy nagłego przyboru mocy, który może zaskakiwać. nie qmam.
150HP on Your Command
Ja tam się bałem YZF1000R z 2-3 tyg po zakupie w miarę upływu km lęki zniknęły.... 600'tki robię jak chcę i spowodowało to u mnie dziwna rzecz.
koleżka stoi obok na CBRze 600ccm - i będzie się chciał ścigać - cały jakiś taki spięty a ja odpuszczam.. no bo z czym koleżka do mnie startuje jak mam 2,95 do setki a 10,2 do 211km/h a ta prędkość jest już na 400 metrze od startu - no i to na prostej - ehhhh ...
debilki takie jeżdżą czasem że oj ..
ja tam luuubię lYtra - jest kochany - mógłby tylko nie żłopać 7l/100km - ale to przecież dla FUN- dla ekonomii jeździłbym a odkurzaczu.
ps tego spiętego na cebrze wystartował jak umiał poczekałem 2 sek - i odkręciłem - miałem go bardzo szybcitko - doszedłem do jego tylnego koła ... zwolniłem gaz... ( on dalej poskłądany wydawało mu się że zasuwa - obeserwowałem jak kot patrzy na mysz - z pełna kontrolą przewagi ...
nawet moja żona ostatnio do mnie wystartowała - wiesz ? te 600'ki to takie jakieś małe są...
Cez.
hmm.. są przyjemnosci i przyjemności - ale prawie robi wielką róźnicę
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
cezare napisał(a):koleżka stoi obok na CBRze 600ccm - i będzie się chciał ścigać - cały jakiś taki spięty a ja odpuszczam.. no bo z czym koleżka do mnie startuje jak mam 2,95 do setki a 10,2 do 211km/h a ta prędkość jest już na 400 metrze od startu - no i to na prostej -
Jeżeli robisz 100km/h w 2.95 sekundy to nic tylko pozazdrościć, na 1000% zajmuje ci to koło 4 sekund, ok. litr litrem wyskocz na tor to zobaczysz jak 600 cię zje na winklach nie będziesz miał szans (ok. na prostej podgonisz ale tor ile ma tej prostej). Wracając do przyspieszenia koleś na cbr musiał być kompletnym świerzakiem bo wartości które podaje producent (ile do setki) są osiągane w odpowiednich warunkach na odpowiednim torze i z odpowiednim kierowcą, na normalnej drodze 600 z twoim litrem może śmiało stawać na 100km/h oczywiście wiem że odejście litra powyżej tej prędkości będzie widoczne ale nie porażające.
http://youtube.com/watch?v=9dahAXkYhb8
http://youtube.com/watch?v=yaB9mhbG-rw
przejrzy na youtube to zobaczysz jaka jest różnica
eagle
GSX-R 600 K6
GSX-R 600 K6
-
orlik1981 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 504
- Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
- Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn
co do drogi - sekund - masz racjÄ™ !
przytoczone wartości to wartości katalogowe - gdzie wiadomo - jest przez mnei nie osiągalne - ale cebrę obarczał ten sam błąd.
Cez.
różnice czasów kat superbike i 600ccm są znaczne
przytoczone wartości to wartości katalogowe - gdzie wiadomo - jest przez mnei nie osiągalne - ale cebrę obarczał ten sam błąd.
Cez.
różnice czasów kat superbike i 600ccm są znaczne
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Tyle ze nie podales jaka to CBR?
jakas nowa eR'ka,czy zadyszana kilunastoletnia eF'ka?
jakas nowa eR'ka,czy zadyszana kilunastoletnia eF'ka?
(otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
eneasz napisał(a):
R6 jest troszke mulowate przy tych obrotach, zdziwisz sie jak dojdziesz do 12 tysiecy wtedy to juz bedziesz mowil ze wariatka jakas
Gratuluje zakupu i wazaj, R6 to wymagajace moto ktore nie lubi wybaczac bledow.
nie kupilem r6 tylko cebre f4. pisalem, ze kupilem 600-tke zamiast R1, ale moze rzeczywiscie malo precyzyjnie jest lagodna jak baranek i prowadzi sie swietnie. na razie mi wystarcza i pojezdze nia czas jakis. mam nadzieje, ze nie potluke jej i siebie
nie przekonam sie wiec, kto mial racje w sporze, czy kupwac lytra czy 0,6 na pierwsze prawdziwe moto? ale zaraz, zaraz, ja juz jezdzilem przeciez prawdziwym moto - kredensem i to nie jakims tam lytrem ale 1,5L ale to zdaje sie historia do innego portalu. scigacz to to nie jest
w poniedzialek, tj. 16.07. jak tylko dostane pozwolenie na start z wiezy kontroli lotow (czyt. żony ) wybieram sie pocwiczyc moja cebre na tor poznan.
wiec do ewentualnego zobaczenia z wszystkimi, ktorzy sa za, a nawet przeciw
-
marky - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 21/4/2007, 22:07
marky napisał(a):w poniedzialek, tj. 16.07. jak tylko dostane pozwolenie na start z wiezy kontroli lotow (czyt. żony ) wybieram sie pocwiczyc moja cebre na tor poznan.
wiec do ewentualnego zobaczenia z wszystkimi, ktorzy sa za, a nawet przeciw
Szkoda, że nie będę mógł pojeździć z wami w poniedziałek. No ale cóż, jeszcze przyjdzie taka pora.
Odnośnie "króla prostej": nie ważna różdżka tylko czarodziej. Możesz sobie jeździć swoją lanserską R1 spod świateł. Wyjedź na tor to Cie gs500 porobi aż miło.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Piepszycie troche głupoty
Przecież jakby tak było, to by nikt R1 na tor nie brał.... trzeba umieć wykorzystywać umiejętności litrów.... maszyna jest ważna, ale szofer ważniejszy !
Pozdr
Przecież jakby tak było, to by nikt R1 na tor nie brał.... trzeba umieć wykorzystywać umiejętności litrów.... maszyna jest ważna, ale szofer ważniejszy !
Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
nie może mieć przełożenia na drogowe warunki... no jak ktoś jeździ wyczynowo na torze, to chyba z pod domu motorem nie przyjeźdza na tor ! tylko wozi w busie sprzeta i jest On profesionalnie przygotowywany TYLKO do jazdy na torze i nie taka R1 nie ma fabrycznej mocy, tylko większą !
Pozdr
Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
R1 napisał(a): nie ma fabrycznej mocy, tylko większą !
Pozdr
Moc ma drugorzędne znaczenie.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
orlik1981 napisał(a):cezare napisał(a):koleżka stoi obok na CBRze 600ccm - i będzie się chciał ścigać - cały jakiś taki spięty a ja odpuszczam.. no bo z czym koleżka do mnie startuje jak mam 2,95 do setki a 10,2 do 211km/h a ta prędkość jest już na 400 metrze od startu - no i to na prostej -
Jeżeli robisz 100km/h w 2.95 sekundy to nic tylko pozazdrościć, na 1000% zajmuje ci to koło 4 sekund, ok. litr litrem wyskocz na tor to zobaczysz jak 600 cię zje na winklach nie będziesz miał szans (ok. na prostej podgonisz ale tor ile ma tej prostej). Wracając do przyspieszenia koleś na cbr musiał być kompletnym świerzakiem bo wartości które podaje producent (ile do setki) są osiągane w odpowiednich warunkach na odpowiednim torze i z odpowiednim kierowcą, na normalnej drodze 600 z twoim litrem może śmiało stawać na 100km/h oczywiście wiem że odejście litra powyżej tej prędkości będzie widoczne ale nie porażające.
http://youtube.com/watch?v=9dahAXkYhb8
http://youtube.com/watch?v=yaB9mhbG-rw
przejrzy na youtube to zobaczysz jaka jest różnica
A powiedz mi dlaczego lytr dostanie w du... od 600tki? teraz róznica w wadze to maks 8 kg a mocy mają duzo wiecej od 600tek. Mysle ze 5-8 kg to nie duza róznica w wadze
-
OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 451
- Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15
pisząc moc mialem na mysli mom. obr. oraz sposób jej oddawania jezeli chodzi o 600 i 1000 pojecie typu "waga" mogla miec znaczenie z 10 lat temu gdy lytry byly znacznie cięższe od 600
-
OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 451
- Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15
Posty: 76
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości