Zobacz wątek - Gaźnik Mikuni
NAS Analytics TAG

Gaźnik Mikuni

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gaźnik Mikuni

Postprzez adi727 » 4/7/2011, 11:55

Witam, mam problem, mianowicie nie wiem dokładnie jaki siedzi u mnie w motorku gaźnik, wiem jedno jest to Mikuni corp.
zdjecia:
http://imageshack.us/g/823/p040711121601.jpg/

i jesli ktos by wiedzial i byl mily, proszę powiedzcie mi jaka jest srednica otworu dolotu powietrza
adi727
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13/5/2011, 20:08
Lokalizacja: Polskie


Postprzez henio12323 » 4/7/2011, 12:58

jak masz go to sobie zmierz xd szybciej sie dowiesz :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez adi727 » 4/7/2011, 13:22

Jeśli nie masz nic sensowego do powiedzenia, to sie nie udzielaj xD ten temat nie słuzy do nabijania postów, jak bym miał czym zmiezyc to bym zmiezyl. nie mam czym zmiezyc to po to jest forum by sie spytac.
adi727
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13/5/2011, 20:08
Lokalizacja: Polskie

Postprzez Przemo_rene » 4/7/2011, 15:47

nie masz linijki? Kosztuje 1,5zł w papierniczym 0 internet jest droższy!. Mikuni to firma produkująca gaźniki. Wnioskuje ,że jest od małego 2 suwa jednocylindrowego. Wiecej bez zmierzenia dysz i dokładnych oznaczeń nikt Ci nie powie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zxer » 4/7/2011, 23:56

adi727 napisał(a):Jeśli nie masz nic sensowego do powiedzenia, to sie nie udzielaj xD ten temat nie słuzy do nabijania postów, jak bym miał czym zmiezyc to bym zmiezyl. nie mam czym zmiezyc to po to jest forum by sie spytac.


pretesje do garbatego ze ma proste dzieci. Wkleiles foto jakiegos karburatora mikuni i to wszystko. Moze bys byl tak mily i podal z jakiego moto pochodzi ten gaznik to moze ewentualnie ktos w serwisowce znajdzie specyfikacje
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez adi727 » 5/7/2011, 10:57

ajjjj, przepraszam za głupote (za nie podanie motoru), i sory heniu, ale myslalem ze tutaj linijka błędne dane powie, juz rozwiązałem problem z wymiarami (42mm, chyba dobre ;D) a gaźnik pochodzi z suzuki rg 80
adi727
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13/5/2011, 20:08
Lokalizacja: Polskie

Postprzez henio12323 » 5/7/2011, 11:06

nie z tej strony zmierzyłeś xd 42 to ja w kacie nie mam :P tam 18 moze moze :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez adi727 » 5/7/2011, 11:14

z tej strony, mi chodzi o dopływ powietrza, (ta duza dziura :D) a nie o umm wtrysk paliwa(?) (ta mała dziurka, która podchodzi do cylindra xD) ponieważ mojemu crossinie( tak, tak yamaha yz z sinikiem rg 80) przydadzą się nowe płuca (w kształcie stożka), ale ty, masz oko do mierzenia ;D (16 wyszlo, o 2 za duzo xD)
adi727
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13/5/2011, 20:08
Lokalizacja: Polskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr