Pytanie Amsterdam - Rzeszów 1400 km w 7h realne ?
Posty: 72
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
zresztą, nikt nie zwrócił uwagi na to, że zazwyczaj drogomierz pokazuje taką samą odległość co nawigacja, natomiast w czasie jazdy z nawigacji odczytujemy mniejszą prędkość ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Zool pocisnales przez 3-5 minut 300 to super,przejechales 200 kilometrow w 40-50 minut tez super.
a ile ci zajal powrot jak juz ochlonoles po tych pierwszych 200?chcialo ci sie dalej tak zapier....?
i najwazniejsze: z amsterdamu do rzeszowa nie ma tak pieknej drogi jak A4
a ile ci zajal powrot jak juz ochlonoles po tych pierwszych 200?chcialo ci sie dalej tak zapier....?
i najwazniejsze: z amsterdamu do rzeszowa nie ma tak pieknej drogi jak A4
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
no 1400 po roznych drogach to inna bajka, ja sie odnosilem do obcierania opon. A remontu juz jakis czas nie ma zadnego na odcinku gliwice - katowice, wiec jak ilosc innych uczestnikow pozwoli, to mozna zapierdalac :p
Na tym przejezdzie ghost ridera nie moge zobaczyc jak opony wygladaja przed/na poczatku jazdy, ale efekt koncowy fajny
W sumie musial ladnie gumy rozgrzac, szybko jedzie to i ladnie pozrywalo na poslizgu. Tylko takie pytanie moje, jak wyglada jego przednia opona ? Bo zakladajac, ze tylna jest starta przez predkosc przejazdu, a nie gwaltowne przyspieszanie to przednia powinna byc w rownie zlym stanie. Chociaz faktem jest tez, ze to kolo napedowe utrzymuje przeciwdziala oporom powietrza utrzymujac predkosc, wiec cierpi bardziej.
A wskazanie licznika, no to juz zalezy od samego licznika/producenta i tego czym jedziemy (wieksza masa = wieksza przyczepnosc = mniejszy poslizg opon czyli mniejszy blad pomiaru).
Na tym przejezdzie ghost ridera nie moge zobaczyc jak opony wygladaja przed/na poczatku jazdy, ale efekt koncowy fajny
W sumie musial ladnie gumy rozgrzac, szybko jedzie to i ladnie pozrywalo na poslizgu. Tylko takie pytanie moje, jak wyglada jego przednia opona ? Bo zakladajac, ze tylna jest starta przez predkosc przejazdu, a nie gwaltowne przyspieszanie to przednia powinna byc w rownie zlym stanie. Chociaz faktem jest tez, ze to kolo napedowe utrzymuje przeciwdziala oporom powietrza utrzymujac predkosc, wiec cierpi bardziej.
A wskazanie licznika, no to juz zalezy od samego licznika/producenta i tego czym jedziemy (wieksza masa = wieksza przyczepnosc = mniejszy poslizg opon czyli mniejszy blad pomiaru).
- ZooL
- Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
Sądzę, że przednia guma będzie w lepszym stanie. Najbardziej dostaje się tyłowi, przez ten nieustanny poślizg. Ale przód też na pewno swoje wycierpiał.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
opony nie niszczy stala wysoka predkosc ale notoryczne zmiany predkosci 0-250-13-280-100-200 przyspieszenie na full gazie je niszcza najbardziej, szczególnie jak ktos jezdzi z gazem odkręcanym 0-1
zrobcie test 100km bawia sie gazem i 200km z utrzymaniem stalej predkosci i zobaczie roznice
zrobcie test 100km bawia sie gazem i 200km z utrzymaniem stalej predkosci i zobaczie roznice
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Moim zdaniem (co do tematu) to jest realne, a nawet bardzo i to przy zerowym spalaniu, pod warunkiem, że kolega ma znajomości. Już wyjawiam moją wersję podróży (PrimoGhost piękne liczenie ).
Z Rzeszowa na najbliższe lotnisko, nawwet się spieszyć nie musiał. Tam jak ma jakiegoś wysoko postawionego kumpla ładują go razem z motocyklem do jakiegoś czarterowca i lot do Amsterdamu. Tam jeszcze na lotnisku jakiś obiadek, zakupy na Duty Free, a potem na miasto i cel osiągnięty
Z Rzeszowa na najbliższe lotnisko, nawwet się spieszyć nie musiał. Tam jak ma jakiegoś wysoko postawionego kumpla ładują go razem z motocyklem do jakiegoś czarterowca i lot do Amsterdamu. Tam jeszcze na lotnisku jakiś obiadek, zakupy na Duty Free, a potem na miasto i cel osiągnięty
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Voxx napisał(a): ale swoja droga ciekawe wyzwanie , moze ktos sie podejmie chetnie bym taka relacje z zapierd ,,,,, poogladal przy porannej kawie
Ma ktoś numer tela do Ghost Ridera? ewentualnie gg? Słyszałem, że ma problem z materiałem na nakręcenie kolejnej cześć swoich..."przygód" ;]
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
- polskimechanik_pl
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 7/6/2011, 21:08
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Posty: 72
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości