mito 125
Posty: 11
• Strona 1 z 1
mito 125
Witam , jestem nowy na tym forum . Mam problem z moja cagiva mito 125 . Na 13 tys mozliwych obrotow wkreca sie ona tylko na 7 , niedawno bylo to 9 tys obrotow . Prosze o pomoc w rozwiazaniu tej zagadki ! Pozdrawiam
- LukiBdg
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 31/5/2011, 16:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
zobacz czy działa zawór wydechowy. pozatym normalnie wkręca ? czy dusi muli dymi ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiec ja stawiam na zacięty/niesprawny zawór wydechowy. tam masz eleketrycznie otwierany ? czy mechanicznie ? jak elektrycznie sprawdź czy kostki sa podpięte itp, jak mechanicznie rozkręć tak żeby sie do niego dostac i poczyść co mozesz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jesli zrobisz to co kolega wyzej powiedzial. I nadal ci bedzie do 9 tys to nadal jest cos nie tak bo cagiva ma wysoko obrotowy silnik. Pierwsze pytanie czy jest to seryjny tlumik jesli tak to odpowiedz na twoje pytanie jest jasna wymien tlumik badz jak nie masz kasy to rozetnik go na pol przy tej grubszej czesci tlumika i powywalaj tam to co jest nie moge ci konkretnie powiedziec co bo moga to byc np siatki albo jakies inne rzeczy ciezko zprecyzowac ale pamietaj by cos zostawic bo jak wszystko powywalasz to zostanie ci pusta rura i to juz nie bedzie tlumik na necie na pewno znajdziesz jak to trzeba dokladnie zrobic na koniec zaspawac i uzyskach obroty takie jakie bys chcial
- Podly
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 27/6/2010, 11:32
- Lokalizacja: Lubartów
podly co ty pierdzielisz ? xd
sam sobie rozcinaj wydechy i ganiaj na wiejskim tjuningu ;d w 2T moc poprawi jedynie sportowy wydech dedykowany. zadne rozcinanie wydechu nic nie da a moze pogorszyc. ( np zwiekszy spalanie) co do wydechu nawet jakby był uszkodzony ( powgniatany nieco np) to i tak powinien spokojnie wysoko kręcic.
patrz na zaworek bo na 99% to jego wina. nie otwiera i nie pozwala sie wkręcac. kumplowi kiedys sie zapłon poluzował i latał na wysokich obrotach i wtedy tez stracił sporo obrotów
sam sobie rozcinaj wydechy i ganiaj na wiejskim tjuningu ;d w 2T moc poprawi jedynie sportowy wydech dedykowany. zadne rozcinanie wydechu nic nie da a moze pogorszyc. ( np zwiekszy spalanie) co do wydechu nawet jakby był uszkodzony ( powgniatany nieco np) to i tak powinien spokojnie wysoko kręcic.
patrz na zaworek bo na 99% to jego wina. nie otwiera i nie pozwala sie wkręcac. kumplowi kiedys sie zapłon poluzował i latał na wysokich obrotach i wtedy tez stracił sporo obrotów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio czesciowo sie zgadzam z toba, a dokladnie z tym ze podly piepszy jak potluczony,
ja na przykladzie mojej nsr,
jak kupilem ja to walskie ktos taki jak ty podly wzia i rozcia i wybebeszyl tlumik, zalozyl nowa wate(niestarannie) i na koniec rozwiercił koncówke (3 dodatkowe dziórki)
ja jako ze mialem 125 na któej nie jezdzilem, to zalozylem od niej wydech i powiem ci ze naprawde jezdzila lepiej, paliła mniej, ogólnie sie poprawiło,
teraz ostatnio zrobilem oryginalna końcówke tzn rozcielem ja, wypchalem watą metalową, pospawałem mig'iem i dzwiek i osiagi w porównaniu do tego co wczesnie bylo na tym tlumiku jest o niebo lepiej, ale jednak na ORYGINALNYM wydechu 125(gilera sp01) bylo lepiej
ja na przykladzie mojej nsr,
jak kupilem ja to walskie ktos taki jak ty podly wzia i rozcia i wybebeszyl tlumik, zalozyl nowa wate(niestarannie) i na koniec rozwiercił koncówke (3 dodatkowe dziórki)
ja jako ze mialem 125 na któej nie jezdzilem, to zalozylem od niej wydech i powiem ci ze naprawde jezdzila lepiej, paliła mniej, ogólnie sie poprawiło,
teraz ostatnio zrobilem oryginalna końcówke tzn rozcielem ja, wypchalem watą metalową, pospawałem mig'iem i dzwiek i osiagi w porównaniu do tego co wczesnie bylo na tym tlumiku jest o niebo lepiej, ale jednak na ORYGINALNYM wydechu 125(gilera sp01) bylo lepiej
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Re: mito 125
Koledzy podobny problem wkręca się do 7tys na postoju nieraz na chwilę wkręci się do 13tys i po chwili muli i spada do 7tys pomocy
- wasyl222
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 20/5/2020, 19:19
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość