Zobacz wÄ…tek - obroty w Bandit 400 92r
NAS Analytics TAG

obroty w Bandit 400 92r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

obroty w Bandit 400 92r

Postprzez hans313 » 1/7/2011, 17:04

Witam kolegów
:)
Niedawno odebrałem mojego bandita ,który był po czyszczeniu i synchro gaźników, mechanik mówił ,że dobrze jakbym np za tydzien dał i by zobaczył zawory ,czy nie wymagają wymiany rolek ? czy jakoś tak itp itd
No nic ,odebrałem bandziora po czyszczeniu i synchro gaźników pracował idealnie ,aż tu nagle po 450+km nakulanych znowu obroty zaczęły falować ,obojętnie czy luz czy bieg obroty spadają i gaśnie ,jeżeli się jedzie powiedzmy 40/50km/h to nic ,ale jak zwalniam do świateł i redukcja i zredukuje do jedynki/dwójki ,lub wrzuce luz i sie zatrzymam to obroty spadają i gaśnie...
Czy może znowu gaźniki są zasyfione ?Czy zawory mogą mieć na to wpływ ? Tzn nie słychać żeby stukały ,ani nic ,ale nie były one oglądane ani czyszczone itp itd ,tylko gaźniki
Z góry dzięki za wszelkie porady
Lewa w góre ;)


Moze ktoÅ› ?


kolego najpierw edycja ,jeszcze raz regulamin do przeczytania :?

senekkorzenna
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła


Postprzez hans313 » 3/7/2011, 14:24

Wiec mówisz ,ze lewe powietrze ,czyli coś moglo sie tak jakby poluzować ? czy coś ? bo gaźniki byly czyszczone i regulowane i chodził pieknie ,i tu nagle po 450km takie coś...
A zawory majÄ… coÅ› z tym wspolnego ??
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła


Postprzez RUTRA.RD » 4/7/2011, 12:43

brudny gaznik
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez hans313 » 4/7/2011, 14:53

Dzieki dzieki ,to sobie w tym tygodniu powalczę ,tylko dziwi mnie to ,ze byla robiona regulacja i czyszczenie ,i po 450+km znowu to..a paliwo leje orlenowskie i syfków w baku raczej nie mam :/ ehh
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła

Postprzez Przemo_rene » 4/7/2011, 15:43

prawda jest taka, że możę to być i lewe powietrze i puszczające lekko zaworki iglicowe (dają lewąbenzynę i zalewa go do po zejściu z obrotow). Mogą być też luzy zaworowe. Może to być zwyczajnie miks wszsytkiego co napisałem.

krućce mają casno wchodzić na gaźnik, nie powinny być popękane. Do tego o-ring pod nimi (jeżeli jest) ma być okrągły a nie kwadratowy. Zaślepienia podciśnień mają być ciasno osadzone i najlepiej dopięte do tego obejmami.
Na falowanie obrotów mogą mieć także wpływ mieszanka paliwa w gaźniku (jej ilość), synchronizacji przepustnic, luz zaworowy (bardzo duży wpływ!), świece (ich stan, ew. przebicia losowe), stan kabli WN, cewek. Tak na prawdę cały układ "góry silnika" od elektryki, przez filtr powietrza, wydech, zawory, wyciągnięcie łańcuszka rozrządu po przez gaźniki a kończąc na przewodach podciśnieniowych.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez hans313 » 5/7/2011, 12:28

No to widze grubszy temat :o dzieki za informacje :))
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość




na górê