obroty w Bandit 400 92r
Posty: 8
• Strona 1 z 1
obroty w Bandit 400 92r
Witam kolegów
Niedawno odebrałem mojego bandita ,który był po czyszczeniu i synchro gaźników, mechanik mówił ,że dobrze jakbym np za tydzien dał i by zobaczył zawory ,czy nie wymagają wymiany rolek ? czy jakoś tak itp itd
No nic ,odebrałem bandziora po czyszczeniu i synchro gaźników pracował idealnie ,aż tu nagle po 450+km nakulanych znowu obroty zaczęły falować ,obojętnie czy luz czy bieg obroty spadają i gaśnie ,jeżeli się jedzie powiedzmy 40/50km/h to nic ,ale jak zwalniam do świateł i redukcja i zredukuje do jedynki/dwójki ,lub wrzuce luz i sie zatrzymam to obroty spadają i gaśnie...
Czy może znowu gaźniki są zasyfione ?Czy zawory mogą mieć na to wpływ ? Tzn nie słychać żeby stukały ,ani nic ,ale nie były one oglądane ani czyszczone itp itd ,tylko gaźniki
Z góry dzięki za wszelkie porady
Lewa w góre
Moze ktoÅ› ?
kolego najpierw edycja ,jeszcze raz regulamin do przeczytania
senekkorzenna

Niedawno odebrałem mojego bandita ,który był po czyszczeniu i synchro gaźników, mechanik mówił ,że dobrze jakbym np za tydzien dał i by zobaczył zawory ,czy nie wymagają wymiany rolek ? czy jakoś tak itp itd
No nic ,odebrałem bandziora po czyszczeniu i synchro gaźników pracował idealnie ,aż tu nagle po 450+km nakulanych znowu obroty zaczęły falować ,obojętnie czy luz czy bieg obroty spadają i gaśnie ,jeżeli się jedzie powiedzmy 40/50km/h to nic ,ale jak zwalniam do świateł i redukcja i zredukuje do jedynki/dwójki ,lub wrzuce luz i sie zatrzymam to obroty spadają i gaśnie...
Czy może znowu gaźniki są zasyfione ?Czy zawory mogą mieć na to wpływ ? Tzn nie słychać żeby stukały ,ani nic ,ale nie były one oglądane ani czyszczone itp itd ,tylko gaźniki
Z góry dzięki za wszelkie porady
Lewa w góre

Moze ktoÅ› ?
kolego najpierw edycja ,jeszcze raz regulamin do przeczytania

senekkorzenna
- hans313
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
- Lokalizacja: Piła
Wiec mówisz ,ze lewe powietrze ,czyli coś moglo sie tak jakby poluzować ? czy coś ? bo gaźniki byly czyszczone i regulowane i chodził pieknie ,i tu nagle po 450km takie coś...
A zawory majÄ… coÅ› z tym wspolnego ??
A zawory majÄ… coÅ› z tym wspolnego ??
- hans313
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
- Lokalizacja: Piła
prawda jest taka, że możę to być i lewe powietrze i puszczające lekko zaworki iglicowe (dają lewąbenzynę i zalewa go do po zejściu z obrotow). Mogą być też luzy zaworowe. Może to być zwyczajnie miks wszsytkiego co napisałem.
krućce mają casno wchodzić na gaźnik, nie powinny być popękane. Do tego o-ring pod nimi (jeżeli jest) ma być okrągły a nie kwadratowy. Zaślepienia podciśnień mają być ciasno osadzone i najlepiej dopięte do tego obejmami.
Na falowanie obrotów mogą mieć także wpływ mieszanka paliwa w gaźniku (jej ilość), synchronizacji przepustnic, luz zaworowy (bardzo duży wpływ!), świece (ich stan, ew. przebicia losowe), stan kabli WN, cewek. Tak na prawdę cały układ "góry silnika" od elektryki, przez filtr powietrza, wydech, zawory, wyciągnięcie łańcuszka rozrządu po przez gaźniki a kończąc na przewodach podciśnieniowych.
krućce mają casno wchodzić na gaźnik, nie powinny być popękane. Do tego o-ring pod nimi (jeżeli jest) ma być okrągły a nie kwadratowy. Zaślepienia podciśnień mają być ciasno osadzone i najlepiej dopięte do tego obejmami.
Na falowanie obrotów mogą mieć także wpływ mieszanka paliwa w gaźniku (jej ilość), synchronizacji przepustnic, luz zaworowy (bardzo duży wpływ!), świece (ich stan, ew. przebicia losowe), stan kabli WN, cewek. Tak na prawdę cały układ "góry silnika" od elektryki, przez filtr powietrza, wydech, zawory, wyciągnięcie łańcuszka rozrządu po przez gaźniki a kończąc na przewodach podciśnieniowych.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość