Bandit 400 93r GAŹNIKI :) Zna sie ktoś?
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Bandit 400 93r GAŹNIKI :) Zna sie ktoś?
Witam
Od paru dni jestem posiadaczem ww.bandita 400ccm. Przed zakupem dostalem info ze bede go musial zaprowadzic na regulacje gaznikow i zaworow bo moto potrafilo zalewac. No i tak bylo, zalewalo czasami.
Wczoraj samodzielnie ustawilem luzy zaworowe ( ssace 0,15 wyydechowe 0,20 ) , roznicy nie zauwazylem.
Dzis zabralem sie za gaznik:
Membrany lux
Iglice lux
Wszystko niby ladne czyste.
Pod gaznikami znajduja sie takie dysze zakonczone stozkiem. Po ich przeczyszczeniu wkrecilem je na maxa i wykrecilem o 2 i pol obrotu ( Nie moglem nigdzie znalezc inf ile maja byc wykrecone)
PO zlozeniu wszystkiego do kupy odpalilem moto ale z pychu. wkrecil sie na obroty przejechalem 100m i chcialem zawrocic. Kiedy motocykl zszedl z obrtow przestal rowno chodzic i zgasl. Teraz nawet z pychu nie chce zapalic.
PYTANIE:
Zauwazylem ze z gaźników leje sie paliwo. Z tych otworow od spodu gaznikow. Co moze byc przyczyną takiej sytuacji?
Od paru dni jestem posiadaczem ww.bandita 400ccm. Przed zakupem dostalem info ze bede go musial zaprowadzic na regulacje gaznikow i zaworow bo moto potrafilo zalewac. No i tak bylo, zalewalo czasami.
Wczoraj samodzielnie ustawilem luzy zaworowe ( ssace 0,15 wyydechowe 0,20 ) , roznicy nie zauwazylem.
Dzis zabralem sie za gaznik:
Membrany lux
Iglice lux
Wszystko niby ladne czyste.
Pod gaznikami znajduja sie takie dysze zakonczone stozkiem. Po ich przeczyszczeniu wkrecilem je na maxa i wykrecilem o 2 i pol obrotu ( Nie moglem nigdzie znalezc inf ile maja byc wykrecone)
PO zlozeniu wszystkiego do kupy odpalilem moto ale z pychu. wkrecil sie na obroty przejechalem 100m i chcialem zawrocic. Kiedy motocykl zszedl z obrtow przestal rowno chodzic i zgasl. Teraz nawet z pychu nie chce zapalic.
PYTANIE:
Zauwazylem ze z gaźników leje sie paliwo. Z tych otworow od spodu gaznikow. Co moze byc przyczyną takiej sytuacji?
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Te śruby ,które wykręciłeś są od spuszczania paliwa z gaźników
Prawdopodobnie nie odpalił dla tego ,że paliwa nie ma.

Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Sory nie załapałem ,że pod gaźnikami to nie są te na samym dole
Jest na forum kilku magików, może któryś ci odpowie, ja w swoim gaźników sam nie robiłem.

Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Ponownie rozebrale gazniki/ ustawilem jeszcze raz plywaki. skrecilem wsio i jest tak:
z gaznika 2 i 3 moto wyplówa paliwo do airboxa. ;\
Zaworki wygladaja prawie jak nowe.. wszystko niby dziala ok. paliwo nie leci na postoju na FUEL ani na RES ale jak sie przejade to pluje z tych gazników nieszczesnych ...
Pomocy!
z gaznika 2 i 3 moto wyplówa paliwo do airboxa. ;\
Zaworki wygladaja prawie jak nowe.. wszystko niby dziala ok. paliwo nie leci na postoju na FUEL ani na RES ale jak sie przejade to pluje z tych gazników nieszczesnych ...
Pomocy!
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Sorry zle napisalem. na FUEL leci ciurkiem a na RES tylko jesli zasysam ta rurke od podcinienia idaca do kranika.
Kranik podcisnieniowy.
Ja bym kranik wykluczyl. Dzis wezme do pracy ten gaznik i przedmucham go sprezonym powietrzem. Moze jakies paprochy blokuja iglice ?
Kranik podcisnieniowy.
Ja bym kranik wykluczyl. Dzis wezme do pracy ten gaznik i przedmucham go sprezonym powietrzem. Moze jakies paprochy blokuja iglice ?
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Problem rozwiazany.
Przyczyna zalewania sie cylindrow bylo nieprawidlowe podlaczenie zasilania gaznika..
Przyczyna zalewania sie cylindrow bylo nieprawidlowe podlaczenie zasilania gaznika..

- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Witam ponownie.
Niestety nadal mam problem z gaznikami ;\
Rano moto pali na dotyk ale jak zrobie nim pare km, po zejsciu z obrotow np na luzie. moto zaczyna krzywo chodzic. Nie jest to raczej kwestia wyregulowania wolnych.
Kiedy motocykl zejdzie ponizej 1000obr/min chodzi bardzo nierowno jak by nie na wszystkie gary. Musze wtedy odkrecic manetke prawie na full- zero reakcji silnika na odkrecenie - i czekac czasem ponad minute zanim zacznie palic na wszystkie gary i wejdzie ladnie na obroty.
Jak juz wejdzie na obroty to pracuje lux do puki znow np przy redukowaniu biegow czy zatrzymywaniu sie nie spadnie mi z obrotów;\ Krecilem srubą od wolnych ale nic to w sumie nie dalo
;\ Czego to moze byc wina?
Niestety nadal mam problem z gaznikami ;\
Rano moto pali na dotyk ale jak zrobie nim pare km, po zejsciu z obrotow np na luzie. moto zaczyna krzywo chodzic. Nie jest to raczej kwestia wyregulowania wolnych.
Kiedy motocykl zejdzie ponizej 1000obr/min chodzi bardzo nierowno jak by nie na wszystkie gary. Musze wtedy odkrecic manetke prawie na full- zero reakcji silnika na odkrecenie - i czekac czasem ponad minute zanim zacznie palic na wszystkie gary i wejdzie ladnie na obroty.
Jak juz wejdzie na obroty to pracuje lux do puki znow np przy redukowaniu biegow czy zatrzymywaniu sie nie spadnie mi z obrotów;\ Krecilem srubą od wolnych ale nic to w sumie nie dalo
;\ Czego to moze byc wina?
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
luzy zaworowe, cewki, fajki, kable, zaworki iglicowe i o-ringi pod ich gniazdami. Jak te rzeczy bedą poustawiane lub wymienione na nowe to będzie latał jak złoto. Może być jeszcze moduł zapłonowy ale tego nie sprawdzisz bez podpięcia innego.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ogólnie nie powinien schodzić poniżej 1000 , w zależności od wersji na wolnych obrotach powinien trzymać 1350 albo 1400 obr/min
W którym to miejscu było pytanie o obroty? nie spamuj
następny taki post nie wnoszący nic do tematu i ostrzeżenie.
senekkorzenna
W którym to miejscu było pytanie o obroty? nie spamuj

następny taki post nie wnoszący nic do tematu i ostrzeżenie.
senekkorzenna
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Luzy zaworowe osobiscie ustawialem i są w pozadku.
Ssace 0,15 wydechowe 0,20
cewek nie sprawdzalem, fajek tez nie , kable - kable poprzedni wlasciciel wymienil 2 na nowe bo mowil ze stare mialy przebicie- wymienil po 1 na cewke.
Zaworki iglicowe sa w bdb stanie. Oringi to te uszczeleczki?
Ogolnie moto jesli jezdze spokojnie to jest ok. ale jak mu dam w palnik i puszcze go z obtotow po ponownym odpaleniu ma problem z wejsciem na obroty..
Wymienie te kable WN na poczatek.
Aha i cale zamieszanie ma zwiazek z 2 garem/ gaznikiem. bo z niego ciutke sączy sie paliwo.
Jak juz wczesniej pisalem wyczyscilem i wyregulowalem kazdy z gaznikow.
Pozamienialem plywaki dysze itd miedzy 2 a 3 gaznikiem a nadal z 2 gaznika kapie paliwko..
Jak beda jakies postępy dam znac
Ogolnie to moj 1 moto o mocy wiekszej niz 21 km
Jezdzi sie super
Super przyspiesza . gorzej z hamowaniem na naszych swietnych drogach:\
Ssace 0,15 wydechowe 0,20
cewek nie sprawdzalem, fajek tez nie , kable - kable poprzedni wlasciciel wymienil 2 na nowe bo mowil ze stare mialy przebicie- wymienil po 1 na cewke.
Zaworki iglicowe sa w bdb stanie. Oringi to te uszczeleczki?
Ogolnie moto jesli jezdze spokojnie to jest ok. ale jak mu dam w palnik i puszcze go z obtotow po ponownym odpaleniu ma problem z wejsciem na obroty..
Wymienie te kable WN na poczatek.
Aha i cale zamieszanie ma zwiazek z 2 garem/ gaznikiem. bo z niego ciutke sączy sie paliwo.
Jak juz wczesniej pisalem wyczyscilem i wyregulowalem kazdy z gaznikow.
Pozamienialem plywaki dysze itd miedzy 2 a 3 gaznikiem a nadal z 2 gaznika kapie paliwko..

Jak beda jakies postępy dam znac

Ogolnie to moj 1 moto o mocy wiekszej niz 21 km


- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
a czy przypadkim podciśnienie od kranika nie idzie do 2go cylindra? Może kranik puszcza lewą benzynę przez nie? Na moje wiele razy widziałem zaworki iglicowe co wygladają teorytycznie bardzo dobrze ale jak klientowi zalewa gaxnik a poziomy paliw są ok to i tak je wymieniam z marszu i zawsze pomaga. O-ringi pod gniazdami zaworków iglicowych są...hmm...no na tych gniazdach (chyba, że nie masz niedemontowalne to wtedy to odpada) jest jeszcze pytanie jak jest pływak osadzony w gąźniku - czy na takiej demontowalnej stopce (jak w np gs 500) czy tak jak np gsxf'ie na trzpieniu w otworkach w korpusie gaźnika. Bo jak tak jak w gs500 to tak jest więcej o-rigów które moga puszczac lewą benzynę gdy stare
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ogólnie nie powinien schodzić poniżej 1000 , w zależności od wersji na wolnych obrotach powinien trzymać 1350 albo 1400 obr/min
W którym to miejscu było pytanie o obroty? nie spamuj![]()
następny taki post nie wnoszący nic do tematu i ostrzeżenie.
senekkorzenna
Użytkownik lecimy_lecimy pisał ,że spadają mu obroty poniżej tys, wg mnie informacja o prawidłowych obrotach jest na temat a nawet może okazać się pomocna, czyli z definicji nie jest spamem. Skoro nie potrafisz tego powiązać to przykro mi.
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
plywaki sa zamontowane na 2 elementach i sa 2 oringi. Na dniach wrzuce fotki rozebranego gaznika bo teraz to naprawde nie mam na to czasu by rozbierac:| Dzis zmienie 2 przewody WN .
Dzieki Panowie za zainteresowanie i pomoc
Dzieki Panowie za zainteresowanie i pomoc

- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
no to jak są o-ringi - to zmień je (w sklepach samochodowych lub z częściami do maszyn rolniczych mają różne o-ringi za grosze obporne na benzynę. Zobaczysz poprawę. Zaworki iglicowe też zmień przy tym i ustaw na nowych zaworkach poziomy pływaków (bo się rozjadą) - nie będzie gasł a już na pewno nie z powodu zalewania benzyną.
Przerabiałem identyczne objawy ale w gs 500. Wymiana tego co napisałem powyżej i porządna regulacja gaźnika (plus naprawa kranika bo również puszczał lewą benzynę) i motocykl śmiga jak złoto. Zdecydowanie najlepiej od wszystkich gsów jakie widziałem kiedykolwiek (nawet tych 4 latków), odpala od tyknięcia i obroty są bardzo stabilne nie ważne czy zimny czy gorący w korkach a wcześniej gasł na światłach często.
Przerabiałem identyczne objawy ale w gs 500. Wymiana tego co napisałem powyżej i porządna regulacja gaźnika (plus naprawa kranika bo również puszczał lewą benzynę) i motocykl śmiga jak złoto. Zdecydowanie najlepiej od wszystkich gsów jakie widziałem kiedykolwiek (nawet tych 4 latków), odpala od tyknięcia i obroty są bardzo stabilne nie ważne czy zimny czy gorący w korkach a wcześniej gasł na światłach często.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
wymienilam kable WN oraz zmienilem mieszanke na uboższą i problem z wejsciem na obroty znikl
Teraz tylko synchronizacja.. Przemo_rene kiedy bedziesz w okolicach warszawy?:P

- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości