Zobacz wątek - Bandit 400 93r GAŹNIKI :) Zna sie ktoś?
NAS Analytics TAG

Bandit 400 93r GAŹNIKI :) Zna sie ktoś?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bandit 400 93r GAŹNIKI :) Zna sie ktoś?

Postprzez lecimy_lecimy » 30/6/2011, 21:21

Witam

Od paru dni jestem posiadaczem ww.bandita 400ccm. Przed zakupem dostalem info ze bede go musial zaprowadzic na regulacje gaznikow i zaworow bo moto potrafilo zalewac. No i tak bylo, zalewalo czasami.


Wczoraj samodzielnie ustawilem luzy zaworowe ( ssace 0,15 wyydechowe 0,20 ) , roznicy nie zauwazylem.

Dzis zabralem sie za gaznik:

Membrany lux
Iglice lux
Wszystko niby ladne czyste.

Pod gaznikami znajduja sie takie dysze zakonczone stozkiem. Po ich przeczyszczeniu wkrecilem je na maxa i wykrecilem o 2 i pol obrotu ( Nie moglem nigdzie znalezc inf ile maja byc wykrecone)


PO zlozeniu wszystkiego do kupy odpalilem moto ale z pychu. wkrecil sie na obroty przejechalem 100m i chcialem zawrocic. Kiedy motocykl zszedl z obrtow przestal rowno chodzic i zgasl. Teraz nawet z pychu nie chce zapalic.

PYTANIE:

Zauwazylem ze z gaźników leje sie paliwo. Z tych otworow od spodu gaznikow. Co moze byc przyczyną takiej sytuacji?
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15


Postprzez MaŁy_Bandzior » 1/7/2011, 22:44

Te śruby ,które wykręciłeś są od spuszczania paliwa z gaźników :lol: Prawdopodobnie nie odpalił dla tego ,że paliwa nie ma.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24


Postprzez lecimy_lecimy » 2/7/2011, 16:18

Od spuszczania paliwa sa na samym dole gaznika!
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez MaŁy_Bandzior » 2/7/2011, 23:42

Sory nie załapałem ,że pod gaźnikami to nie są te na samym dole :D Jest na forum kilku magików, może któryś ci odpowie, ja w swoim gaźników sam nie robiłem.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez lecimy_lecimy » 4/7/2011, 01:44

Ponownie rozebrale gazniki/ ustawilem jeszcze raz plywaki. skrecilem wsio i jest tak:

z gaznika 2 i 3 moto wyplówa paliwo do airboxa. ;\
Zaworki wygladaja prawie jak nowe.. wszystko niby dziala ok. paliwo nie leci na postoju na FUEL ani na RES ale jak sie przejade to pluje z tych gazników nieszczesnych ...


Pomocy!
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez lecimy_lecimy » 5/7/2011, 05:19

Sorry zle napisalem. na FUEL leci ciurkiem a na RES tylko jesli zasysam ta rurke od podcinienia idaca do kranika.

Kranik podcisnieniowy.


Ja bym kranik wykluczyl. Dzis wezme do pracy ten gaznik i przedmucham go sprezonym powietrzem. Moze jakies paprochy blokuja iglice ?
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez lecimy_lecimy » 6/7/2011, 05:24

Problem rozwiazany.

Przyczyna zalewania sie cylindrow bylo nieprawidlowe podlaczenie zasilania gaznika.. :D
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez lecimy_lecimy » 7/7/2011, 05:27

Witam ponownie.

Niestety nadal mam problem z gaznikami ;\
Rano moto pali na dotyk ale jak zrobie nim pare km, po zejsciu z obrotow np na luzie. moto zaczyna krzywo chodzic. Nie jest to raczej kwestia wyregulowania wolnych.

Kiedy motocykl zejdzie ponizej 1000obr/min chodzi bardzo nierowno jak by nie na wszystkie gary. Musze wtedy odkrecic manetke prawie na full- zero reakcji silnika na odkrecenie - i czekac czasem ponad minute zanim zacznie palic na wszystkie gary i wejdzie ladnie na obroty.

Jak juz wejdzie na obroty to pracuje lux do puki znow np przy redukowaniu biegow czy zatrzymywaniu sie nie spadnie mi z obrotów;\ Krecilem srubą od wolnych ale nic to w sumie nie dalo

;\ Czego to moze byc wina?
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez Przemo_rene » 7/7/2011, 08:47

luzy zaworowe, cewki, fajki, kable, zaworki iglicowe i o-ringi pod ich gniazdami. Jak te rzeczy bedą poustawiane lub wymienione na nowe to będzie latał jak złoto. Może być jeszcze moduł zapłonowy ale tego nie sprawdzisz bez podpięcia innego.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez MaŁy_Bandzior » 7/7/2011, 19:38

Ogólnie nie powinien schodzić poniżej 1000 , w zależności od wersji na wolnych obrotach powinien trzymać 1350 albo 1400 obr/min

W którym to miejscu było pytanie o obroty? nie spamuj :x

następny taki post nie wnoszący nic do tematu i ostrzeżenie.

senekkorzenna
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez lecimy_lecimy » 7/7/2011, 22:35

Luzy zaworowe osobiscie ustawialem i są w pozadku.
Ssace 0,15 wydechowe 0,20

cewek nie sprawdzalem, fajek tez nie , kable - kable poprzedni wlasciciel wymienil 2 na nowe bo mowil ze stare mialy przebicie- wymienil po 1 na cewke.

Zaworki iglicowe sa w bdb stanie. Oringi to te uszczeleczki?

Ogolnie moto jesli jezdze spokojnie to jest ok. ale jak mu dam w palnik i puszcze go z obtotow po ponownym odpaleniu ma problem z wejsciem na obroty..

Wymienie te kable WN na poczatek.
Aha i cale zamieszanie ma zwiazek z 2 garem/ gaznikiem. bo z niego ciutke sączy sie paliwo.
Jak juz wczesniej pisalem wyczyscilem i wyregulowalem kazdy z gaznikow.

Pozamienialem plywaki dysze itd miedzy 2 a 3 gaznikiem a nadal z 2 gaznika kapie paliwko.. :)

Jak beda jakies postępy dam znac :)



Ogolnie to moj 1 moto o mocy wiekszej niz 21 km :) Jezdzi sie super :) Super przyspiesza . gorzej z hamowaniem na naszych swietnych drogach:\
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez Przemo_rene » 8/7/2011, 09:07

a czy przypadkim podciśnienie od kranika nie idzie do 2go cylindra? Może kranik puszcza lewą benzynę przez nie? Na moje wiele razy widziałem zaworki iglicowe co wygladają teorytycznie bardzo dobrze ale jak klientowi zalewa gaxnik a poziomy paliw są ok to i tak je wymieniam z marszu i zawsze pomaga. O-ringi pod gniazdami zaworków iglicowych są...hmm...no na tych gniazdach (chyba, że nie masz niedemontowalne to wtedy to odpada) jest jeszcze pytanie jak jest pływak osadzony w gąźniku - czy na takiej demontowalnej stopce (jak w np gs 500) czy tak jak np gsxf'ie na trzpieniu w otworkach w korpusie gaźnika. Bo jak tak jak w gs500 to tak jest więcej o-rigów które moga puszczac lewą benzynę gdy stare
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez MaŁy_Bandzior » 8/7/2011, 09:17

Ogólnie nie powinien schodzić poniżej 1000 , w zależności od wersji na wolnych obrotach powinien trzymać 1350 albo 1400 obr/min

W którym to miejscu było pytanie o obroty? nie spamuj :x

następny taki post nie wnoszący nic do tematu i ostrzeżenie.

senekkorzenna


Użytkownik lecimy_lecimy pisał ,że spadają mu obroty poniżej tys, wg mnie informacja o prawidłowych obrotach jest na temat a nawet może okazać się pomocna, czyli z definicji nie jest spamem. Skoro nie potrafisz tego powiązać to przykro mi.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez lecimy_lecimy » 8/7/2011, 11:55

plywaki sa zamontowane na 2 elementach i sa 2 oringi. Na dniach wrzuce fotki rozebranego gaznika bo teraz to naprawde nie mam na to czasu by rozbierac:| Dzis zmienie 2 przewody WN .

Dzieki Panowie za zainteresowanie i pomoc ;)
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez Przemo_rene » 8/7/2011, 14:30

no to jak są o-ringi - to zmień je (w sklepach samochodowych lub z częściami do maszyn rolniczych mają różne o-ringi za grosze obporne na benzynę. Zobaczysz poprawę. Zaworki iglicowe też zmień przy tym i ustaw na nowych zaworkach poziomy pływaków (bo się rozjadą) - nie będzie gasł a już na pewno nie z powodu zalewania benzyną.

Przerabiałem identyczne objawy ale w gs 500. Wymiana tego co napisałem powyżej i porządna regulacja gaźnika (plus naprawa kranika bo również puszczał lewą benzynę) i motocykl śmiga jak złoto. Zdecydowanie najlepiej od wszystkich gsów jakie widziałem kiedykolwiek (nawet tych 4 latków), odpala od tyknięcia i obroty są bardzo stabilne nie ważne czy zimny czy gorący w korkach a wcześniej gasł na światłach często.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez lecimy_lecimy » 10/7/2011, 21:49

wymienilam kable WN oraz zmienilem mieszanke na uboższą i problem z wejsciem na obroty znikl :) Teraz tylko synchronizacja.. Przemo_rene kiedy bedziesz w okolicach warszawy?:P
lecimy_lecimy
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15

Postprzez Przemo_rene » 11/7/2011, 10:53

nigdy :P A tak na serio to nie wiem :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr