Zobacz wątek - Wkręcanie sie na obroty

Wkręcanie sie na obroty

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Wkręcanie sie na obroty

Postprzez Cinka » 30/6/2011, 20:16

Witam dziś wymieniłem moduł i silnik nie wkręca mi sie na oboty tak jak na tym filmie : http://www.youtube.com/watch?v=vHF1CDx-bC4
tylko od około 7 tysięcy zaczyna sie cały trząść, tłumik wyje i wskazówka powoli idzie do góry ku 10 tysiącom obrotów, dalej mi nie zaszła jeszcze, czy to może być przez to że mam seryjny tłumik ? Czy coś innego ?
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie


Postprzez kyrtap » 30/6/2011, 20:28

Sprawdź przerwę na świecy.
kyrtap
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33

Postprzez Cinka » 30/6/2011, 20:33

tzn co jaką przerwe ? czy ta fajka jest wystarczająco wciśnięta ?
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez kyrtap » 30/6/2011, 20:43

nie ;]
http://www.kamapolska.pl/UserFiles/Imag ... wieca2.JPG

Tutaj masz zaznaczone co to ta przerwa;]
kyrtap
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33

Postprzez Cinka » 1/7/2011, 12:35

Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez piotrek7714 » 1/7/2011, 12:50

o nie jest czasami na ssaniu albo coś?? jak dla mnie ma dosyc duże te wolne obroty.
GSX-R 750 95r
piotrek7714
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21/4/2011, 13:05
Lokalizacja: ELW

Postprzez Cinka » 1/7/2011, 13:02

a jakie powinny być te wolne obroty ? Wczoraj kręcił mi 2500 - 3000
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez henio12323 » 1/7/2011, 19:02

wolne obroty 1000-1500
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25995
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Cinka » 1/7/2011, 19:46

Ta rurka którą mam zaślepioną śrubą to też jakaś blokada jest ? Idzie ona od wydechu
http://www.abload.de/image.php?img=1309 ... 52388h.jpg
http://www.abload.de/image.php?img=1309 ... 15g861.jpg
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez tomera » 2/7/2011, 20:46

na bank ta na filmiku miala wiekszy gaznik albo wieksza dysze ze sie tak kręciła
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez Podly » 3/7/2011, 14:40

Mozesz zobaczyć czy gaznik masz dobrze wyregulowany i czy jest odpowiednia dawka paliwa dostarczana bo moze ci sie dlawi poprostu. Jesli wszystko jest ok to radze wymien tlumik bo ja mialem w swojej 50 tak ze wszystko mialem odblokowane nawet modol na sportowy wymienialem ale i tak mialem obroty przy 7-8 tys a powodem tego byl seryjny tlumik ktory mial tam jakies kanaliki przez ktore blokowaly sie opary i przez to nie wkrecal sie na obroty co tez powodowalo mniejszy vmax
Podly
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27/6/2010, 11:32
Lokalizacja: Lubartów

Postprzez Cinka » 9/7/2011, 21:40

witam mam kolejne pytanie kiedy motor idzie mi na wolnych obrotach około 1000 -1500 wcisne ssanie to zgaśnie tak ma być ?
I jeszcze niekiedy po wrzuceniu 1 bez dodania gazu motor gaśnie np ostatnio wbijałem biegi normalnie na postoju przejechałem troche i wrzucam 1 zgasł wciskam sprzęgło ( bieg dalej wrzucony ) wciskam starter i moto nie odpala tylko kręci i ciągnie do przodu tak jakby sprzęgło nie wysprzeglało a jak go przyciągne bardziej na lince to na wciśniętym sprzęgle troche ciagnie a gdy puszczam to moto nie reaguje na żadnym biegu tzn nie jedzie
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez henio12323 » 9/7/2011, 22:22

jeżeli silnik jest rozgrzany czasem może gasnąć po nagłym dodaniu ssania.

co do sprzegła to szersza sprawa. mogą byc tarcze wyjechane. może byc zalany zły olej. mozesz miec złą regulacje sprzegła na klamce.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25995
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Cinka » 10/7/2011, 19:07

no ale przy wciśniętym ssaniu go nie odpale w ogóle. A chciałbym wymienić cylinder na 80 cc ile mi to doda mocy i jaki polecacie ? I co jeszcze musiałbym zmienić ?
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez henio12323 » 10/7/2011, 19:18

no to odpal na ssaniu a jak sie rozgrzeje to ssanie wyłącz.

a kto ci wyliczy ile da mocy ? nikt. da na pewno sporo. najlepiej wydech i przydalo by sie zmodyfikować gaźnik zeby wydusic z 80 ccm jeszcze wiecej. a dla zwiekszenia wytrzymałosci, lepszy wał wydłuży zywotnosc. ale równie dobrze mozesz nic nie robic. wtedy nieco zyska ale bez zadnych fajerwerków
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25995
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Cinka » 10/7/2011, 19:42

aha dzięki odpala mi normalnie tylko mówie że gdy dam to ssanie to gaśnie i nie odpala na nim
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr