[biblioteka] Gadżety w motocyklu - fanaberia czy...
Posty: 16
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Gadżety w motocyklu - fanaberia czy...
Dyskusja na temat: Gadżety w motocyklu - fanaberia czy konieczność?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gadżety w motocyklu - fanaberia czy konieczność?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gadżety w motocyklu - fanaberia czy konieczność?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
A ja i tak największą radochę z jazdy motocyklem miałem 11 lat temu na Yamaszce XS 400 OHC. 2 gary, chlodzenie powietrzem, zegary w chromowanych puszkach, gęba sama się śmiała przed jazdą. A teraz mam ABSy, sresy i tak sobie myślę , że cała ta perfekcja jest zaprzeczeniem idei motocyklizmu. <br><hr>vladee
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie. Miałem juz z 10 japonczyków, ale najlepiej wspominam pierwszą MZ251...<br><hr>PączekKomentatorzy napisał(a):A ja i tak największą radochę z jazdy motocyklem miałem 11 lat temu na Yamaszce XS 400 OHC. 2 gary, chlodzenie powietrzem, zegary w chromowanych puszkach, gęba sama się śmiała przed jazdą. A teraz mam ABSy, sresy i tak sobie myślę , że cała ta perfekcja jest zaprzeczeniem idei motocyklizmu. <br><hr>vladee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Te wszystkie pierdoły dodatkowe do moto to sposób na wyciągnięcie kasy z naszych kieszeni. Miałem moto w którym nie dzialal licznik i bylo ok a teraz ludzie nie mogą się obyć bez komputera pokładowego<br><hr>Tom Tom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeździłem wiele nową multi i - właśnie dzięki łatwej konfiguracji zawieszenia i mapom zapłonów, ten motocykl staje się niemal idealny!!! DTC jest dodatkowym atutem. Frajda z jazdy i funkcjonalność jest taka, jakiej próżno szukać u innych producentów!!<br><hr>dzik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja tam wolał bym palic gume tak jak do tej pory, nie chciał bym zeby wyręczał mnie w tym jakis guzik. Tyle i dziekuje;p<br><hr>Grzesiek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki tym wszystkim elektro-wspomagaczom Aprilia RSV4 czy BMW S1000RR to nowy entry-level dla przeciętnego Kowalskiego;-) I tak, uważam, że fajnie jest wziąć nową Aprilię i na torze wykorzystać cały system APRC w 100% i wydusić z motocykla nieziemskie czasy, ale.... nie fajniej było by to zrobić po staremu? Mając kontrolę trakcji, wheelie-control i quickshiftera w prawym nadgarstku, sprzęgło antyhoppingowe w lewej dłoni, C-ABS w palcach prawej dłoni i prawej stopie? Wyniki może wtedy są gorsze, ale ile więcej frajdy z jazdy!!!!!<br><hr>Kuba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do mnie jakoÅ› nie przemawia jazda na PlayStation
Wolę czystą brutalność mocnego silnika. <br><hr>filipek

Wolę czystą brutalność mocnego silnika. <br><hr>filipek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
fajny temat i fajnie napisany... zmusza do zastanowienia... pomyślmy... jeżeli to ma być prawdziwa miłość , to musi być :ta jedyna marka, ten jedyny model, ta jedyna sztuka... Koniecznie musi czymś irytować,co zawsze ostatecznie i tak wybaczymy. nie może być doskonały, musi czasem kopnąć. Nieeeee - gadżeciarstwu dziękujemy!
Czy kolory zegarów i "jakieś-z-****-funkcje"są serio istotne? Myślę dalej o tych mapach zapłonów... <br><hr>agnostic

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rakiety , bardziej by się przydały "ziemia-niekulturalni kierowcy w puszkach".
Warto by dopisać, że każdy gadżet to kilka, a czasami nawet kilkanaście kilogramów więcej, niestety te kilogramy tylko zawadzają ;/
<br><hr>michał
Warto by dopisać, że każdy gadżet to kilka, a czasami nawet kilkanaście kilogramów więcej, niestety te kilogramy tylko zawadzają ;/
<br><hr>michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ani fanaberia.. ani konieczność.. postęp..
tania elektronika umożliwia wrzucanie najróżniejszych gadżetów. Choć o ile komputer pokładowy to gadżet, to już zdecydowanie nie nazwałbym tego tak w przypadku ABS lub kontroli trakcji, które solidnie podnoszą możliwość efektywnego wykorzystania sprzetu. Inny bajer, ale bardzo miły, mapy zapłonu, chće emocji tryb sport, mam emocje bo pada i białe malowania na drodze generują - tryb deszcz..<br><hr>jeDrASS
tania elektronika umożliwia wrzucanie najróżniejszych gadżetów. Choć o ile komputer pokładowy to gadżet, to już zdecydowanie nie nazwałbym tego tak w przypadku ABS lub kontroli trakcji, które solidnie podnoszą możliwość efektywnego wykorzystania sprzetu. Inny bajer, ale bardzo miły, mapy zapłonu, chće emocji tryb sport, mam emocje bo pada i białe malowania na drodze generują - tryb deszcz..<br><hr>jeDrASS
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolega ma racjęKomentatorzy napisał(a):Do mnie jakoś nie przemawia jazda na PlayStation
Wolę czystą brutalność mocnego silnika. <br><hr>filipek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
racja!<br><hr>menKomentatorzy napisał(a):Do mnie jakoś nie przemawia jazda na PlayStation
Wolę czystą brutalność mocnego silnika. <br><hr>filipek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Środek mongolii i awaria ETZ'ki - rozkręcamy silnik scyzorykiem, awarię usuwamy przy pomocy kamienia, drutu i owcy (żywej). Środek mongolii i awaria Multistrady - przy pomocy drutu i kamienia robimy sobie siedzisko, następnie zakładamy na owcę (żywą) i jedziemy po części.<br><hr>Żubrb
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakie inne rozwiązanie zastosowano w Multi?? każdy pojazd z wtryskiem posiada komputer i mapę zapłonu, kontrola trakcji?, awaria? - odłączasz i już.Komentatorzy napisał(a):Środek mongolii i awaria ETZ'ki - rozkręcamy silnik scyzorykiem, awarię usuwamy przy pomocy kamienia, drutu i owcy (żywej). Środek mongolii i awaria Multistrady - przy pomocy drutu i kamienia robimy sobie siedzisko, następnie zakładamy na owcę (żywą) i jedziemy po części.<br><hr>Żubrb<br>
Śmiesznie czasami poczytać "forumowych" rozprawiaczy

wg Twojego rozumowania to najfajniej rowerem by było sobie pojeździć..<br><hr>tj
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ha ha Święta prawda, ale cos za cos ...<br><hr>bax241Komentatorzy napisał(a):Środek mongolii i awaria ETZ'ki - rozkręcamy silnik scyzorykiem, awarię usuwamy przy pomocy kamienia, drutu i owcy (żywej). Środek mongolii i awaria Multistrady - przy pomocy drutu i kamienia robimy sobie siedzisko, następnie zakładamy na owcę (żywą) i jedziemy po części.<br><hr>Żubrb<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości