Krzywa Kierownica.
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Krzywa Kierownica.
Witam, dziś miałem wypadek, rozbiłem kierunkowskaz, prędkościomierz, itd, ale akurat to najmniej mnie martwi. Mianowicie kierownica mi się skrzywiła, nie wiem za bardzo jak to naprostować i czy może to całe lagi? Dużo nie miałem, około 50. Poleciałem na zakręcie. Doradzicie mi. Jak się za to zabrać.
- function
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/3/2011, 19:18
opisz dokładniej a najlepiej wstać jakieś foty. nikt z nas oprócz Ciebie nie wie jak to wygląda, a tu na forum nikt chyba jasnowidzem nie jest.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
własnie pokaz foto. moze pół moto masz krzywego. no ale bardzo prawdopodobne że to tylko (oby) kierownica. jak ja miałem wygietą to połozyłem moto wsadziłem na kiere rure 2-2.5 metrową i wyprostowałem była jak nowa
ale nie kazda da sie uratowac. napisz jeszcze co to za moto i jaka kierownica

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Fakt, przepraszam nie myślę trochę. Zdjęcia wstawię potem, jak pożyczę aparat. Ogólnie dziś spojrzałem na to trzeźwym okiem, to nie jest tak źle, jak patrzyłem zbieżność tej półki z kołem to wydaje się prosta może minimalnie odstaje na tą stronę na którą się położyłem. Z kierownicą jest już gorzej, ale myślę, że chyba da radę skrzywiła się w tym zdjęciu do góry. Zastanawiam się czy może gdzieś na tej półce się nie poluzowała stąd może wrażenie, że połka jest krzywa. Motorek to etezetka.
- function
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/3/2011, 19:18
moze w pólkach krzywe
jak ci całkiem koło bokiem stoi ( jak masz kierownice na prosto a koło na bok) to sprzedaj kopa
to sie naprostuje. mozna poluzowac sruby i wtedy łatwiej pójdzie. ale jak ganiam w terenie i gleba zaskoczy i sie koło wykrzywi to dobry kop i wszystko proste
no chyba że widac że lagi półki czy cos innego ewidentnie pogięte to juz niestety prostowanie albo wymiana ;/



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Witam, przepraszam, że tyle to trwało.
Jak ustawie koło w pozycji prostej. To kierownica z półką wygląda tak:
Blokują mi się też te lagi. To znaczy wchodzą gładko i przy takim hamowaniu gdzie wciska się do końca nie ma problemu, bo wyskakują ładnie. Ale na przykład jak zahamuje tylnym to już tak zostają:
Zblokowane:
Nie zblokowane:

Jak ustawie koło w pozycji prostej. To kierownica z półką wygląda tak:

Blokują mi się też te lagi. To znaczy wchodzą gładko i przy takim hamowaniu gdzie wciska się do końca nie ma problemu, bo wyskakują ładnie. Ale na przykład jak zahamuje tylnym to już tak zostają:
Zblokowane:

Nie zblokowane:

- function
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/3/2011, 19:18
te rury sa delikatne mogly sie predze skrzywic niz polki... koszt rury 300zl 1 plus 300 robocizna ogolnei wyjdzie ze 1000. Chyba ze dasz do prostowania,
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Po pierwsze to wyjmij te lagi, sa przestawione w polkach.
Zdejmij kapturki ochronne i bedziesz widzial czy sa krzywe, jesli sa to spoko wyprostujesz. Kierownice tez wyprostujesz, np kawalkiem rury, ale musisz posciagac manetki.
Seba te ceny co podales nie maja odniesienia to wiekowej MZ
za 1000zl to kupi prosta mz do remontu z ktorej powyciaga czesci ktore sie uszkodzily.
Zdejmij kapturki ochronne i bedziesz widzial czy sa krzywe, jesli sa to spoko wyprostujesz. Kierownice tez wyprostujesz, np kawalkiem rury, ale musisz posciagac manetki.
Seba te ceny co podales nie maja odniesienia to wiekowej MZ

929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Co mi da jak zdejmę kapturki, tam są tylko śruby, po czym po znam że są przestawione? Albo, że są spoko? I mi się właśnie wydaje, że kierownica jest prosta, tylko przestawiła się całość.
I dlaczego, napisałeś, że jeśli spoko to wyprostuje a jeśli są krzywe to co?
Chyba mam problemy w interpretacji. Ale dziękuje, za wypowiedź
I dlaczego, napisałeś, że jeśli spoko to wyprostuje a jeśli są krzywe to co?
Chyba mam problemy w interpretacji. Ale dziękuje, za wypowiedź
- function
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/3/2011, 19:18
Chodzi mi o to zebys zdjal kolo, odkrecil sruby trzymajace lagi w polkach i je po prostu wyjal.
Moze zle sie wyrazilem chodzi mi o te miechy na ladze, ktore ja oslaniaja. Je zdejmij i zobacz czy nie sa krzywe. Jesli bede to musisz je rozebrac, i zawiezc do jakiegos ogarnietego slusarza i Ci je wyprostuje na prasie.
Moze zle sie wyrazilem chodzi mi o te miechy na ladze, ktore ja oslaniaja. Je zdejmij i zobacz czy nie sa krzywe. Jesli bede to musisz je rozebrac, i zawiezc do jakiegos ogarnietego slusarza i Ci je wyprostuje na prasie.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości