Blokady w skuterze, opłaca się? Plusy i minusy.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Blokady w skuterze, opłaca się? Plusy i minusy.
Przeczytałem kilka artykułów na ten temat ale nie dowiedziałem się tego co chce wiedzieć.
Po odblokowaniu skutera mogę spokojnie jeździć na nim jeśli mam kartę motorowerową (czytałem o tym ale chce się upewnić) ?
Ale wróćmy do głównego tematu, blokady są po to aby skuter dłużej się trzymał? Jeśli je zdejmę starce tak jakby jego żywotność, opłaca się to robić?
Dużo przybędzie mi na mocy, jeśli mam Rometa 767? Jeśli się je zdejmę automatycznie będzie pobierane więcej paliwa? (chodzi o wszystkie blokady)
Po odblokowaniu skutera mogę spokojnie jeździć na nim jeśli mam kartę motorowerową (czytałem o tym ale chce się upewnić) ?
Ale wróćmy do głównego tematu, blokady są po to aby skuter dłużej się trzymał? Jeśli je zdejmę starce tak jakby jego żywotność, opłaca się to robić?
Dużo przybędzie mi na mocy, jeśli mam Rometa 767? Jeśli się je zdejmę automatycznie będzie pobierane więcej paliwa? (chodzi o wszystkie blokady)
- Qmi
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 30/4/2010, 10:53
Blokady są po to by blokowały skuter do prędkości 45km/h, czyli do prędkości zgodnej z przepisami. Jeśli je zdejmiesz to skuter będzie jechał szybciej niż 45km/h i wtedy powinieneś mieć kategorie A1 bądź A.
Jeśli nie będzie się dbało o skuter to nawet przy jeździe na blokadach się rozleci. Po ściągnięciu blokad, żywotność nie powinna jakoś znacząco się zmienić.
Po odblokowaniu spalanie raczej się nie zmieni, nawet jeśli to będzie to różnica której nie zauważysz.
Mocy za dużo raczej nie przybędzie za to v-max trochę wzrośnie, dla jednych jest to duża różnica dla innych niewielka. Ścigacza to z tego nie zrobisz. Ile Ci w tej chwili skuter jedzie?
Jeśli nie będzie się dbało o skuter to nawet przy jeździe na blokadach się rozleci. Po ściągnięciu blokad, żywotność nie powinna jakoś znacząco się zmienić.
Po odblokowaniu spalanie raczej się nie zmieni, nawet jeśli to będzie to różnica której nie zauważysz.
Mocy za dużo raczej nie przybędzie za to v-max trochę wzrośnie, dla jednych jest to duża różnica dla innych niewielka. Ścigacza to z tego nie zrobisz. Ile Ci w tej chwili skuter jedzie?
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
drastycznie ? coÅ› przesadzasz.
moduł blokuje wyższe obroty, wiec jak bedzie jeździł z podobnymi prędkosciami wcale nie zmniejszy sobie zywotnosci. jeszcze zalezy od skutera ale czasem akurat optymalne obroty są zablokowane wiec jak skuter jest zablokowany np do 60 km h a wyciska np 80. to optymalnymi obrotami moze byc te 60 km h ( gdzie jedziesz, a skuter ma dobre chłodzenie i sie nie męczy) wiec lepiej wtedy sciagnac blokade żeby jechac na spokojniej te 60 i w razie potrzeby ewentualnie przyspieszyc
( np podczas wyprzedzania) zmniejszy sie zywotnosc jak sie bedzie piłowało 100% mocy. ale przy podobnym stylu jazdy zywotnosc sie w zasadzie nie zmieni
moduł blokuje wyższe obroty, wiec jak bedzie jeździł z podobnymi prędkosciami wcale nie zmniejszy sobie zywotnosci. jeszcze zalezy od skutera ale czasem akurat optymalne obroty są zablokowane wiec jak skuter jest zablokowany np do 60 km h a wyciska np 80. to optymalnymi obrotami moze byc te 60 km h ( gdzie jedziesz, a skuter ma dobre chłodzenie i sie nie męczy) wiec lepiej wtedy sciagnac blokade żeby jechac na spokojniej te 60 i w razie potrzeby ewentualnie przyspieszyc

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ja mam aprilie sr 50 94r ze zdjętymi blokadami leciał 95 bez tuningowych części ale się zakatował od tej jazdy.
Może ktoś wie co mu jest jak się go na stopkach trzyma to obroty jak byk ale jak tylko się go na ziemie postawi to sie go w rękach utrzyma go a i obroty dużo niższe
Może ktoś wie co mu jest jak się go na stopkach trzyma to obroty jak byk ale jak tylko się go na ziemie postawi to sie go w rękach utrzyma go a i obroty dużo niższe
- hakeros5887
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/5/2011, 18:35
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
mozliwe że tłok sie konczy i nie ma mocy
stąd brak mocy. no i jak napisałem wyzej jak odblokujesz i katujesz v max to wiadomo że szybciej padnie 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość