Zobacz wÄ…tek - <i>[BMW F650GS]</i> BMW F650GS - co to znaczy funduro?
NAS Analytics TAG

[BMW F650GS] BMW F650GS - co to znaczy funduro?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 30/6/2011, 07:24

Komentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>
Komentatorzy napisał(a):Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach :P<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):A co powiecie na porównanie beemki (moze być f800gs) vs v-strom vs versys? To jest właśnie trochę wasz problem w Ścigaczu- macie świetne testy, ale porównań za mało.<br><hr>kw<br>
Komentatorzy napisał(a):I nowy mały Tiger do tego :-)<br><hr>szachmat<br>
Tiger bije wszystkie BMW ...jest sliczny...zamierzam go kupic na przyszly zeson...tylko nie wiem czy szosowke czy wersje XC ....<br><hr>psmoku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 30/6/2011, 18:30

Komentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>
Komentatorzy napisał(a):Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach :P<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):A co powiecie na porównanie beemki (moze być f800gs) vs v-strom vs versys? To jest właśnie trochę wasz problem w Ścigaczu- macie świetne testy, ale porównań za mało.<br><hr>kw<br>
Komentatorzy napisał(a):I nowy mały Tiger do tego :-)<br><hr>szachmat<br>
Komentatorzy napisał(a):Tiger bije wszystkie BMW ...jest sliczny...zamierzam go kupic na przyszly zeson...tylko nie wiem czy szosowke czy wersje XC ....<br><hr>psmoku<br>
Triumph przy BMW to niedopracowana zabawka. "...jest sliczny..." :) wtf?! Zresztą marka Triumph już zbłaźniła się poprzednim modelem o tej samej nazwie (tiger 1050), który nie zdobył uznania ani popularności.<br><hr>tiger_porazka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/7/2011, 21:07

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis<br>
Komentatorzy napisał(a):niekoniecznie :) ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby tak było, to kupiłbyś 125ccm albo 250ccm. Wtedy oszczędzasz kolejne 500zł miesięcznie i mnóstwo pieniędzy na zakupie motocykla. Skoro do zarabiania na siebie wybrałeś pojemność 650ccm, to jednak spalanie dla Ciebie to nie wszystko.<br><hr>nosmis<br>
potrzebowałem motocykla, który mnie pociągnie (ważę ponad 110 kg i wożę sprzęt o wadze około 35 kg), będzie mocniejszy od 125tki, którą jeździłem, a spali niewiele więcej. <br><hr>właściciel g650gs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/7/2011, 22:23

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis<br>
Komentatorzy napisał(a):niekoniecznie :) ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby tak było, to kupiłbyś 125ccm albo 250ccm. Wtedy oszczędzasz kolejne 500zł miesięcznie i mnóstwo pieniędzy na zakupie motocykla. Skoro do zarabiania na siebie wybrałeś pojemność 650ccm, to jednak spalanie dla Ciebie to nie wszystko.<br><hr>nosmis<br>
Komentatorzy napisał(a):potrzebowałem motocykla, który mnie pociągnie (ważę ponad 110 kg i wożę sprzęt o wadze około 35 kg), będzie mocniejszy od 125tki, którą jeździłem, a spali niewiele więcej. <br><hr>właściciel g650gs<br>
A podobno pieniądze były ważniejsze od kopa. Czyli jest tak jak mówiłem.. Spalanie to nie wszystko. Chciałeś mieć po prostu lepsze osiągi. I nie bajeruj, że 125'tka nie uciągnie. Sam jeździłem 125'tką i wiem, że to już motocykl a nie motorower.<br><hr>nosmis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/7/2011, 23:28

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis<br>
Komentatorzy napisał(a):niekoniecznie :) ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby tak było, to kupiłbyś 125ccm albo 250ccm. Wtedy oszczędzasz kolejne 500zł miesięcznie i mnóstwo pieniędzy na zakupie motocykla. Skoro do zarabiania na siebie wybrałeś pojemność 650ccm, to jednak spalanie dla Ciebie to nie wszystko.<br><hr>nosmis<br>
Komentatorzy napisał(a):potrzebowałem motocykla, który mnie pociągnie (ważę ponad 110 kg i wożę sprzęt o wadze około 35 kg), będzie mocniejszy od 125tki, którą jeździłem, a spali niewiele więcej. <br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):A podobno pieniądze były ważniejsze od kopa. Czyli jest tak jak mówiłem.. Spalanie to nie wszystko. Chciałeś mieć po prostu lepsze osiągi. I nie bajeruj, że 125'tka nie uciągnie. Sam jeździłem 125'tką i wiem, że to już motocykl a nie motorower.<br><hr>nosmis<br>
polecam przejażdżkę rometem z125 :)<br><hr>właściciel g650gs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/8/2011, 14:15

Komentatorzy napisał(a):Dźwięki apetyczne???
Rety to po co Leo kupowałem?(do 800tki GSa...ten sam wydech i silnik...) Audi na V6??? Rety to niezły złom bo w 2002 zaprzestali produkcji, chyba, że TDI ale to inna bajka.
Toć oryginalny wydech brzmi jak popierdółka, mój ogar 50cm miał większe jaja od Beemki.
Wiem, że artykuł sponsorowany - Clarkson fajnie pisze o byciu dziennikarzem motoryzacyjnym ale nie róbcie ludziom wody z mózgu.
Ciekawe co napiszecie o piecu Tigera XC i seryjnym Arrowie.
Mają czasami coś takiego jak dni otwarte, nie trzeba się płaszczyć by sobie pojeździć i napisać coś o mało co bezstronnie.
Co do kierunków w Bejcy, idzie się przyzwyczaić, do siodełka i szybki nie - nie wiem jak szanowny piszący do Budapesztu dojechał skoro nie wspomina o tak "drobnych" szczegółach ale widać traska busem to też traska...Tak się składa, że w tym roku tam byłem (na swoim moto) i takie szczegóły mocno zapadają w ... pamięci.
Powodzenia, bezstronności, rzetelności itd...<br><hr>Shot<br>
Kto Ci wmówił że Audi zaprzestało produkcji V6 w 2002 roku? Niby jaki silnik ma Audi A6 2.8 z 2007 roku? Uprzedzając odpowiedź nie jest to stary silnik tylko nowy przekonstruowany z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Aha i obejrzyj sobie jeszcze nowe S4 z silnikiem 3.0 TFSI.<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/8/2011, 23:16

Kapitalny artykuł (inne zresztą też) Ale "postapokaliptyczne drogi w Szombierkach" zabijają (mam nadzieje, ze nie dosłownie)
Pozdrawiam autora<br><hr>deexit
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2011, 21:40

Komentatorzy napisał(a):Dźwięki apetyczne???
Rety to po co Leo kupowałem?(do 800tki GSa...ten sam wydech i silnik...) Audi na V6??? Rety to niezły złom bo w 2002 zaprzestali produkcji, chyba, że TDI ale to inna bajka.
Toć oryginalny wydech brzmi jak popierdółka, mój ogar 50cm miał większe jaja od Beemki.
Wiem, że artykuł sponsorowany - Clarkson fajnie pisze o byciu dziennikarzem motoryzacyjnym ale nie róbcie ludziom wody z mózgu.
Ciekawe co napiszecie o piecu Tigera XC i seryjnym Arrowie.
Mają czasami coś takiego jak dni otwarte, nie trzeba się płaszczyć by sobie pojeździć i napisać coś o mało co bezstronnie.
Co do kierunków w Bejcy, idzie się przyzwyczaić, do siodełka i szybki nie - nie wiem jak szanowny piszący do Budapesztu dojechał skoro nie wspomina o tak "drobnych" szczegółach ale widać traska busem to też traska...Tak się składa, że w tym roku tam byłem (na swoim moto) i takie szczegóły mocno zapadają w ... pamięci.
Powodzenia, bezstronności, rzetelności itd...<br><hr>Shot<br>
Komentatorzy napisał(a):Kto Ci wmówił że Audi zaprzestało produkcji V6 w 2002 roku? Niby jaki silnik ma Audi A6 2.8 z 2007 roku? Uprzedzając odpowiedź nie jest to stary silnik tylko nowy przekonstruowany z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Aha i obejrzyj sobie jeszcze nowe S4 z silnikiem 3.0 TFSI.<br><hr>Adam<br>
Przepraszam zwracam honor są V6tki w Audi, doetukowałem się, w porównaniu do 6 garowych silników rzędowych beemki to szału nie ma, poza tym porównanie silnika turbo ( też bez szału) do rzędówki w 800cm3? Szkoda, że autor nie napisał o super instalacji elektrycznej, gdzie zamiast bezpiecznika pada wiązka kabli i na ogół akumulator (jedyne 560PLN w BMW).
Wiązka od 400 (roboczogodzina 350PLN + materiały 49 PLN).
Nie dodał też o tym gdzie znajduje się filtr paliwa:) jak go wydobyć i co się dzieje gdy padnie pompa paliwowa.
Przy okazji, wolÄ™ V8 w Audi:))
Pozdrawiam i odradzam bejcę po gwarancji - moja ma już 3 lata.
Polecam Tigera XC lub JaponiÄ™.<br><hr>Shot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2012, 11:57

Przeczytalem sobie dzis lightowo ten artykuł i cos mi tu nie gra.Tytul GS 650,a opis GS 800.Dwa cylindry w 650?I jaka moc zarabista.Pytam autora: oc o kaman? <br><hr>Maxel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2012, 12:06

Komentatorzy napisał(a):Przeczytalem sobie dzis lightowo ten artykuł i cos mi tu nie gra.Tytul GS 650,a opis GS 800.Dwa cylindry w 650?I jaka moc zarabista.Pytam autora: oc o kaman? <br><hr>Maxel<br>
Ten motocykl mimo nazwy ma pojemność 800 cc :) Pozdrawiam<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 19:01

Nie jest mułowata, tylko fabryka założyła dziwne zęby 17/41. Wystarczy wsadzić 16/42 od większego "bliźniaka" i wszystko się zmienia jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Opóźniona reakcja na gaz, to nie tylko kwestia sterowania wtryskami, ale odpowiedniej regulacji linki gazu. I F650GS twin, zmienia się z mopsa w posokowca. ;)<br><hr>Św. leff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2012, 23:43

Te odlewane koła przypominają mi motocykle z lat 80'tych, psują efekt całego motocykla<br><hr>maciej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2015, 14:28

Komentatorzy napisał(a):Co do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję :) Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne. <br><hr>Gnypek<br>
A ja się w 100% nie zgadzam. Będąc przyzwyczajonym do tradycyjnego systemu, owszem, chwilę zajmuje ogarnięcie i przyzwyczajenie się do czegoś co działa inaczej, ale później okazuje się że jest to o wiele wygodniejsze. Jak po ponad 2 latach użytkowania patentu BMW za nic nie zamienił bym go na tradycyjny przełącznik. Ilekroć mam okazje jechać innym moto, operowanie kierunkami to rzecz która mnie notorycznie irytuje. Szkoda że BMW wycofało to rozwiązanie. Powodów nie jestem pewien, ale niekoniecznie musiało to być tak że uznali że rzeczywiście wprowadzili coś co jest do d. Zauważcie że przełączników na manetkach przybywa, gdzieś to trzeba pomieścić, a tradycyjny system to jak by nie było jeden przycisk a nie trzy. <br><hr>K12R
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê