CBR RR czy CBR F4i ? jaki rocznik?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
CBR RR czy CBR F4i ? jaki rocznik?
- Jakie masz doświadczenie rometów, stelli, motorowerów za dzieciaka nie bede liczyć
zaczynam od tego sezonu przejechałem ok 1k km na Kawce ER-3f 08r (ostatnio sprzedana)
- Wiek, waga, wzrost, 28 sezonów, waga ok 73kg na sucho, wzrost 174 prawie kurdupel
- Do jakich celów chcesz używać motocykla jazda na co dzień - do pracy po mieście, trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, dalsza, jazda z plecaczkiem jazda po torze .. przede wszystkim do pracy i na wypady może jakiś mały stun
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ile się da
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? ciuchy kaski itd w większości już mam na maszyne chce przeznaczyć ok 13-16 tyś.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile wypale tak daleko zajade
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, turystyki
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? CeeBeeeRki
a może znajdzie się w okolicach WAwy jakaś sztuka to chętnie się przymierze
z góry dzięki za pomoc

- Wiek, waga, wzrost, 28 sezonów, waga ok 73kg na sucho, wzrost 174 prawie kurdupel

- Do jakich celów chcesz używać motocykla jazda na co dzień - do pracy po mieście, trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, dalsza, jazda z plecaczkiem jazda po torze .. przede wszystkim do pracy i na wypady może jakiś mały stun

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ile się da
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? ciuchy kaski itd w większości już mam na maszyne chce przeznaczyć ok 13-16 tyś.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile wypale tak daleko zajade

- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, turystyki
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? CeeBeeeRki
a może znajdzie się w okolicach WAwy jakaś sztuka to chętnie się przymierze

z góry dzięki za pomoc
-
Ashes - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 17/4/2011, 06:48
- Lokalizacja: Warszawa
Pisz do Limaka on mial f4i i teraz ma 600rr 03 chyba.
Na pewno duzo pomoze.
Zreszta pewnie zraz sie odezwie.
RR to tak w granicach 15-16k szukaj. F4 juz taniej mozna 12-14
Na pewno duzo pomoze.
Zreszta pewnie zraz sie odezwie.
RR to tak w granicach 15-16k szukaj. F4 juz taniej mozna 12-14
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
f4i delikatniejsza bedzie , mam znajomego który ma taki motocyl . Przywiozl go z UK z 3 lata temu i ma do teraz . Jest to jego pierwszy motocykl
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
mam jeszcze pytanie zwiazane z ta aukcja
http://allegro.onet.pl/honda-cbr-600-f4 ... 38597.html
o co cho z tym szarpaniem i tą 2? to może być coś poważnego? co o tym myślicie?

http://allegro.onet.pl/honda-cbr-600-f4 ... 38597.html
o co cho z tym szarpaniem i tą 2? to może być coś poważnego? co o tym myślicie?

-
Ashes - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 17/4/2011, 06:48
- Lokalizacja: Warszawa
Chodzi o to, że skrzynia biegów jest rozwalona.
Na początku może przeskakiwać tylko od czasu do czasu (to tak jakbyś na ułamek sekundy wcisnał i puscił sprzęgło podczas gdy silnik jest na obrotach) potem coraz częściej a na koniec dwójka całkiem wypada.
W takiej sytuacji masz dwa wyjścia: naprawa tej uszkodzonej skrzyni (koszt nawet do 2,5tyś zł) lub kupno używanej i przekładka (wyjdzie taniej ale jest ryzyko, że trafisz na padline)
Co do Twojego dylematu odnośnie moto, to miałem F4i (cała kanapa), F4i Sport (dzielona kanapa) i teraz mam 600rr. Jeżeli chodzi o dwie pierwsze to wygoda i osiągi bardzo zblizone do siebie. Sport ma trochę twardsze zawieszenie z przodu i twardsze siodło od zwykłej F-ki. Hamulce, wysokość setów/kierownic wszystko jest to samo.
600RR to już zupełnie inny sprzęt, lepsze heble, lepszy zawias (moja jest na up-sie z przodu), lepsze osiągi, dużo lepiej składa się w winkle, moc oddaje bardziej agresywnie, pozycja bardziej niewygodna (wyżej sety, niżej kierownice-pod półką, ale bez problemu można pyknać nią 400-500km).
Musisz sam sobie odpowiedzieć, do czego będzie Ci potrzebny sprzęt. F4i lepsza wygoda, mniejsze osiągi i własności jezdne, RR-ka na odwrót.
Swoją 600RR będę wkrótce sprzedawał. Model po lifcie (na up-sie z przodu), rocznik '05, przebieg 26tyś km, po dużym serwisie przy 24tyś (świece, napęd, zaworki, synchro klap, oleje filtry itp.) Jakbyś był zainteresowany to wal na PW lub GG.
Na początku może przeskakiwać tylko od czasu do czasu (to tak jakbyś na ułamek sekundy wcisnał i puscił sprzęgło podczas gdy silnik jest na obrotach) potem coraz częściej a na koniec dwójka całkiem wypada.
W takiej sytuacji masz dwa wyjścia: naprawa tej uszkodzonej skrzyni (koszt nawet do 2,5tyś zł) lub kupno używanej i przekładka (wyjdzie taniej ale jest ryzyko, że trafisz na padline)
Co do Twojego dylematu odnośnie moto, to miałem F4i (cała kanapa), F4i Sport (dzielona kanapa) i teraz mam 600rr. Jeżeli chodzi o dwie pierwsze to wygoda i osiągi bardzo zblizone do siebie. Sport ma trochę twardsze zawieszenie z przodu i twardsze siodło od zwykłej F-ki. Hamulce, wysokość setów/kierownic wszystko jest to samo.
600RR to już zupełnie inny sprzęt, lepsze heble, lepszy zawias (moja jest na up-sie z przodu), lepsze osiągi, dużo lepiej składa się w winkle, moc oddaje bardziej agresywnie, pozycja bardziej niewygodna (wyżej sety, niżej kierownice-pod półką, ale bez problemu można pyknać nią 400-500km).
Musisz sam sobie odpowiedzieć, do czego będzie Ci potrzebny sprzęt. F4i lepsza wygoda, mniejsze osiągi i własności jezdne, RR-ka na odwrót.
Swoją 600RR będę wkrótce sprzedawał. Model po lifcie (na up-sie z przodu), rocznik '05, przebieg 26tyś km, po dużym serwisie przy 24tyś (świece, napęd, zaworki, synchro klap, oleje filtry itp.) Jakbyś był zainteresowany to wal na PW lub GG.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
dzieki Panowie
to teraz juz prawie na pewno wiem ze chce RR ;p
tylko teraz pytanie w jakich rocznikach przebierać i w jakich cenach się zamykają? jak oglądam aukcje to już sam nie wiem .. spore wąchania miedzy tymi samymi rocznikami, albo do negocjacji albo niektóre tak zarżnięte
sam już nie wiem .. "nie znam się"
jak czytam specyfikacje to te nowsze 2008 faktycznie tak bardzo różnią się wagą czy to jakiś błąd? "2005 - 163.7 kg Vs 2008 - 186 kg"
Respol pisze na gg ale pewnie gdzieś śmignąłeś

tylko teraz pytanie w jakich rocznikach przebierać i w jakich cenach się zamykają? jak oglądam aukcje to już sam nie wiem .. spore wąchania miedzy tymi samymi rocznikami, albo do negocjacji albo niektóre tak zarżnięte


jak czytam specyfikacje to te nowsze 2008 faktycznie tak bardzo różnią się wagą czy to jakiś błąd? "2005 - 163.7 kg Vs 2008 - 186 kg"
Respol pisze na gg ale pewnie gdzieś śmignąłeś

-
Ashes - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 17/4/2011, 06:48
- Lokalizacja: Warszawa
Seba_ER5 napisał(a):Pisz do Limaka on mial f4i i teraz ma 600rr 03 chyba.
Na pewno duzo pomoze.
Masz w twarz Seba za postarzenie mojej czarnulki - to 2004r.
A tak wracając do tematu - F4i z pewnością trochę wygodniejsze zarówno dla kierowcy jak i pasażera. 600rr to typowy sport.
F4i - ich cena oscyluje w granicach 12-14 tys zł
600rr - tutaj moim zdaniem trzeba dać przynajmniej te 15 tys. zł
Mówie o motocyklach sprawnych, porównywalnych stanem do mojego moto a nie o wrakach.
Ja obecnie - po tym co widzę na allegro - chciałbym za swoją nie mniej niż 16tys. zł ze wszystkimi dodatkami.
jakby co to pisz na gg to siÄ™ pogada. Pozdro
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości