Zobacz wątek - Bolące ręce
NAS Analytics TAG

Bolące ręce

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Bolące ręce

Postprzez czajnik88 » 22/6/2011, 22:42

Witam,

mam taki problem że w trakcie jazdy i po strasznie bolą mnie dłonie.Nie mam pojęcia czym moze to byc spowodowane.Jeżdze na yzf 600 Yamaha.
Za kazdym razem ubieram rekawiczki skorzane. Nie wiem czy za mocno sciskam kierownice, czy moze to tylko tak na poczatku. jesli ktos mial porodbny problem igo w jakikolwiek sposob zwalczyl prosze o odp.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31


Postprzez zxer » 22/6/2011, 23:18

zrelaksuj rece i zacisnij dolna czesc ciala na motocyklu. Zrelaksowana pozycja pomaga
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez C-bool » 22/6/2011, 23:55

Ściskając mocno kierownicę masz gorszą sterowność. Ręce luźno na kierownicy, trzymasz się bardziej mięśniami brzucha, udami
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Vergon » 23/6/2011, 10:03

Luźne ręce, kolana do baku i trenuj mięśnie pleców, bo to na nich się głównie utrzymujesz.
Nie trzymaj się kierownicy tylko trzymaj kierownicę.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PrimoGhost » 23/6/2011, 11:16

Kwestia dopracowania pozycji na motocyklu. Vergon dobrze mówi. Nie możesz wisieć na kierownicy.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez 7beat » 23/6/2011, 11:30

ja jak z turystyka przesiadłem się na zx9r to mocno mnie na początku ręce bolały ale trochę pojeździłem przyzwyczaiłem się i jest git
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez MaŁy_Bandzior » 23/6/2011, 13:36

Ja mam podobny problem, tylko nie bolą mnie mięśnie bo z tym nie ma problemu a ścięgna. Najlepsze jest to ,że zaczęło się wszystko dopiero pod koniec zeszłego sezonu i w sumie po zimie jest podobnie ;/ a nawet jeszcze lepiej
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez Seba_ER5 » 23/6/2011, 13:40

Dostosuj pozucje klamek by nie miec wykrzywionyc rak...klamka powinna sie zgrywac z pozycja przedramienia. Jezeli tak nie bedzie przy kazdym hamowaniu bedziesz zginala nadgarstek.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez JędrekZDW » 23/6/2011, 13:41

kwestia przyzwyczajenia , mi pomaga ugiecie w łokciach co by nie miesz sztywnego ramienia
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez piotrek7714 » 23/6/2011, 19:29

mnie na początku bolały dłonie, potem plecy, plecy się wzmocniły i nie boli nic :)
GSX-R 750 95r
piotrek7714
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21/4/2011, 13:05
Lokalizacja: ELW

Postprzez radziorek15 » 24/6/2011, 18:39

Ja na kursie miałem to samo, rozluźniałem dłonie i nic, później się zorientowałem, że większą cześć masy ciała przenoszę na ręcę i mi się odbijały manetki. Gdy przeniosłem całą masę ciała na podnóżki i kanapę problem zniknął. Lewa w górę :)
er5 + SV650S / svforum.pl(wisznia)
radziorek15
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 16/3/2011, 13:12
Lokalizacja: Białystok

Postprzez czajnik88 » 26/6/2011, 10:11

Próbowałem tak jak pisaliście. Chyba faktycznie za mocno obciążałem dłonie i ręce. Ale przy ostrym hamowaniu i tak cały ciężar idzie na dłonie, które i tak czuje ale już w mniejszym stopniu.
r6
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31

Postprzez MaŁy_Bandzior » 26/6/2011, 14:20

Prawidłowo hamuje się nie obciążając kierownicy , i nie chodzi tylko o bolące ręce ,a stabilność motocykla. Łatwo napisać ,ale będziesz musiał się tego nauczyć. Podczas hamowania ciężar powinieneś zatrzymać nogami na podnóżkach a jajcami na baku :D
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez zxer » 26/6/2011, 14:25

czajnik88 napisał(a):Próbowałem tak jak pisaliście. Chyba faktycznie za mocno obciążałem dłonie i ręce. Ale przy ostrym hamowaniu i tak cały ciężar idzie na dłonie, które i tak czuje ale już w mniejszym stopniu.


to zle bo w ten sposob odciazasz tylne kolo i tracisz przyczepnosc ktora jest bardzo potrzebna wlasnie przy ostrym hamowaniu
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 26/6/2011, 22:45

Próbowałem tak jak pisaliście. Chyba faktycznie za mocno obciążałem dłonie i ręce. Ale przy ostrym hamowaniu i tak cały ciężar idzie na dłonie, które i tak czuje ale już w mniejszym stopniu.


Tu tylko skorzane spodnie inaczej dobrze baku nie przytrzymasz. Do tego stomp gripy na bak i wogole sie nie ruszysz. W tekstylu i tak bedzesz sie suwac po baku. Poprostu material sie slizga. Przy hamowaniu powinno sie odciaz przod i obciazc tyly czyli cofac w siedzisku. W tekstulu tak jak pisalem bedzie ciezko i ciezar pojdzie na dlonei ktore tak naprawde powinny byc odciazone.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 26/6/2011, 22:55

Mi tam nawet w zwykłych spodniach nic się nie ześlizguje. Do usztywniania się pomagasz sobie udami, stopami, kolanami, tak że w każdej chwili możesz puścić kierownicę i jechać dalej w podobnej pozycji. Leciutko trzymając manetki kierownicy czujesz zdecydowanie większą kontrolę nad motungiem.

Cezare chyba, podał tu fajną metodę, próba ostrego hamowania po puszczeniu kierownicy lewą dłonią.

Usztywnianie rąk podczas hamowania to duuużżży błąd.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Przemo_rene » 27/6/2011, 22:45

polecam na wytestowanie naszej pozycji do jazdy na codzień wypad na tor :) Tam się okazuje dzie i jak jest pies pogrzebany :) Bardzo szybko ;) Mi np jedynie prawa dłoń napieprzała - uwaga - od... ROLGAZU! Taki skubaniec twardy z tą sprężyną od przepustnic, że ciagłe odwijanie do końca zmęczyło mi łąpę :lol: Reszta - luzik poza łydkami ;) - ale ten kto latał ostro po winklach wie dlaczego ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez czajnik88 » 28/6/2011, 05:08

Wczoraj probowałem, po przejechaniu jakichś 250km prawie wogoóle nie bolały mnie dłonie, nie licząc kilku chwil. A co do opierania się na rękach nasuwa się mi jedno pytani. Czuć zdecydowaną poprawę prowdzenia
r6
Avatar użytkownika
czajnik88
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 19/6/2011, 17:31

Postprzez RUTRA.RD » 28/6/2011, 11:30

mnie bola jak jezdze wolno a ze zawsze wolno jezdze to mnie zawsze bola eh takie życie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na gr