Motocykl (sportowy/codzień) 15 Tyś/Sprowadzać? Coś z polski?
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ludzie ale poczekajcie - założyłem ten temat bo mam problem. Chce coś kupić - podałem propozycje i moje przemyślenia na temat "DLACZEGO". Na R6 jeździłem po mieście, małej 30 tyś mieszkańców mieścińce z małymi zakrętami.
Koszt utrzymania motocyklu to nie "Sprzedam za 10 000, doloze kolejne 10 000"
Co innego kupić filtry, opony, olej i inne cuda, co innego wyczarować w magiczny super sposób drugie tyle - tym bardziej że jak mówiłem ja jadę, stawiam motor a Tata naprawia, ja tacie dziękuję, w zamian za czas stawiam mu wódkę i razem pijemy, nawet jeżeli się coś z silnikiem dzieje albo z bóg wie czym.
Uświadomiłem sobie że może litr to jednak za dużo, więcej pali i za mocne na początek, macie więcej ogłady, doświadczenia i siedzicie w tym temacie więcej niż ja dlatego poprosiłem o wasze wypowiedzi. Napisałem, nie - POPROSIŁEM o pomoc do 15k co z 600tek bo się nie znam. Tu Ninja ma problem z ramą, R6 z silnikiem i skrzynią, honda podobno zamulona a o gsxr nic nie slyszalem więc pytam się jak człowiek. Jeżeli nikt nie chce mi pomoc to dlaczego mi ubliża? To tylko pytanie, po tym jak już przyznałem wam rację, a ja nadal słyszę że jestem dzieckiem co się nasłuchało że ER-ŁAN to najszybszy i ja muszę go mieć. NIE. Nie jest tak.
Koszt utrzymania motocyklu to nie "Sprzedam za 10 000, doloze kolejne 10 000"
Co innego kupić filtry, opony, olej i inne cuda, co innego wyczarować w magiczny super sposób drugie tyle - tym bardziej że jak mówiłem ja jadę, stawiam motor a Tata naprawia, ja tacie dziękuję, w zamian za czas stawiam mu wódkę i razem pijemy, nawet jeżeli się coś z silnikiem dzieje albo z bóg wie czym.
Uświadomiłem sobie że może litr to jednak za dużo, więcej pali i za mocne na początek, macie więcej ogłady, doświadczenia i siedzicie w tym temacie więcej niż ja dlatego poprosiłem o wasze wypowiedzi. Napisałem, nie - POPROSIŁEM o pomoc do 15k co z 600tek bo się nie znam. Tu Ninja ma problem z ramą, R6 z silnikiem i skrzynią, honda podobno zamulona a o gsxr nic nie slyszalem więc pytam się jak człowiek. Jeżeli nikt nie chce mi pomoc to dlaczego mi ubliża? To tylko pytanie, po tym jak już przyznałem wam rację, a ja nadal słyszę że jestem dzieckiem co się nasłuchało że ER-ŁAN to najszybszy i ja muszę go mieć. NIE. Nie jest tak.
- InsideTheShell
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 18/6/2011, 20:27
- Lokalizacja: Lipno
No to super, przynajmniej teraz wiadomo na czym stoimy. Czyli szukasz 600 SS, zgadza się? I masz na wydanie 15k, a moto może być po szlifie, tak?
A co do Ninjy i jej pękającej ramy - to mit.
A co do Ninjy i jej pękającej ramy - to mit.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
Popieram kowala 71 z kawą to mit, i mi osobiście podobają się kawy zx po 2003 roku za ok 13-15 tyś kupisz coś fajnego, a twój tato co ci radzi może posłuchaj jego. Napisz co on ci proponuje???
Za te pieniądze uważam ze nie małe zakup moto klasy 600 jest kwestią gustu co ci się najbardziej podoba...
Barwy i design... ja postawiłbym na cbr rr i jak będzie mało mocy tata zamontuje ci power comander + filtr K&N przelotowy wydech i na pewno będzie lepiej.
Za te pieniądze uważam ze nie małe zakup moto klasy 600 jest kwestią gustu co ci się najbardziej podoba...
Barwy i design... ja postawiłbym na cbr rr i jak będzie mało mocy tata zamontuje ci power comander + filtr K&N przelotowy wydech i na pewno będzie lepiej.

- PabloDiablo5
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 26/6/2010, 12:45
- Lokalizacja: WWL
Tak, szukam 600tki SS.
Coś koło 15tki, może być po szlifie bo owiewki i inne rzeczy mogę skompletować. Zależy mi tylko na zdrowym silniku i ramie.
Na coś większego zmienie po studiach
Najlepszym wyjściem byłoby przerzucenie czegoś z za granicy - ale czego szukać?
Czego oczekuję od motoru?
Nie tyle Vmaxu co przyspieszenie i dobrego środka
Co do komfortu, myślę że tu żaden nie wygra w rywalizacji z tyrystykiem więc nie biore tego pod uwagę
Zawieszenie - wiadomo, polskie drogi.
Fajnie gdyby miał tego kopa po wkroczeniu w bariere 8tyś.
Coś koło 15tki, może być po szlifie bo owiewki i inne rzeczy mogę skompletować. Zależy mi tylko na zdrowym silniku i ramie.
Na coś większego zmienie po studiach

Najlepszym wyjściem byłoby przerzucenie czegoś z za granicy - ale czego szukać?
Czego oczekuję od motoru?
Nie tyle Vmaxu co przyspieszenie i dobrego środka
Co do komfortu, myślę że tu żaden nie wygra w rywalizacji z tyrystykiem więc nie biore tego pod uwagę
Zawieszenie - wiadomo, polskie drogi.
Fajnie gdyby miał tego kopa po wkroczeniu w bariere 8tyś.

- InsideTheShell
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 18/6/2011, 20:27
- Lokalizacja: Lipno
InsideTheShell napisał(a):Po prostu przy tej R6tce dziwnie bujało tyłkiem na zakrętach
InsideTheShell napisał(a):Coś po wypadku, niekompletnego. Ojciec sam wyremontował tak swoją Yamahę R6
A teraz wracajac do tematu.
Jezeli chcesz dobrego przyspieszenia i srodka to moze jakas V ?
- zuczek33
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 14/6/2011, 10:25
- Lokalizacja: Masuria
@autor
imho przy tym wszystkim co napisałeś to poprzestań na F4i, będziesz miał szansę przetrwać i się nauczyć
imho przy tym wszystkim co napisałeś to poprzestań na F4i, będziesz miał szansę przetrwać i się nauczyć
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Litr wcale wiecej nie pali na trasie warszawa B-stok spalil mi mniej niz moja 636
. Poprostu nie trzba go tak krecic.

-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
zuczek33 napisał(a):InsideTheShell napisał(a):Po prostu przy tej R6tce dziwnie bujało tyłkiem na zakrętachInsideTheShell napisał(a):Coś po wypadku, niekompletnego. Ojciec sam wyremontował tak swoją Yamahę R6
A teraz wracajac do tematu.
Jezeli chcesz dobrego przyspieszenia i srodka to moze jakas V ?
Spokojnie, jeżeli o to chodzi to z ramą było i jest wszystko w porządku. Co prawda brak jej pewnych owiewek ale rama i silnik była w zupełności zdrowa, kupił ją za granicą okazyjnie bez owiewek - zadnych rys na ramie i innych czesciach nie bylo wiec... Sam nie wiem, moze to moja zla technika jazdy byla.
V? Jaka proponujesz?
Mnie osobiscie kusi w strone zx6r badz R6 (cos z pulapu 2003+)
Seba_ER5 napisał(a):Litr wcale wiecej nie pali na trasie warszawa B-stok spalil mi mniej niz moja 636. Poprostu nie trzba go tak krecic.
A wlasnie, Ty jestes uzytkownikiem Kawy, mozesz troche o niej opowiedziec? Jezdziles moze na konkurencji?
- InsideTheShell
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 18/6/2011, 20:27
- Lokalizacja: Lipno
Po tysiącach przeczytach tematów decyduje sie na Kawe ZX6R.
tylko teraz pytanie, mniej wiecej w jakich latach szukac? Myslalem ostatnio nad modele 2005. Jakie sa roznice miedzy 2003 a 2005?
Moze jakas mala podpowiedz zanim bede szukac?
tylko teraz pytanie, mniej wiecej w jakich latach szukac? Myslalem ostatnio nad modele 2005. Jakie sa roznice miedzy 2003 a 2005?
Moze jakas mala podpowiedz zanim bede szukac?
- InsideTheShell
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 18/6/2011, 20:27
- Lokalizacja: Lipno
Wzgląd ale to juz pewnie zauwazyles
.
Zx6R 05 ma juz sprzeglo antyhoppingowe. w modelach 03 04 zeby bylo to sprzeglo to trzeba bylo brac wersj zx6rr 599cm^3 , 636 tego nie mial. W pakiecie dochodzily tez kute tlowki zamiast odlewanych (RR)
model z roku 05-06 ma exup i jest o 5 kuca mocniejszy. Zawias podobno nie jest juz tak twardy. Tarcze sa wgryzane i maja wieksza srenice o 20mm. Nie wiem czy przypadkiem ssanie na wtrysku juz nie jest automatyczne.
Szukaj ladnego egzemplarza a jak znajdziesz to kupuj nie wazne czy to 03 czy 05 bo to sa fajne motcykle. Osobiscie nie mialem okazji ujerzadzac mlodszej 636.

Zx6R 05 ma juz sprzeglo antyhoppingowe. w modelach 03 04 zeby bylo to sprzeglo to trzeba bylo brac wersj zx6rr 599cm^3 , 636 tego nie mial. W pakiecie dochodzily tez kute tlowki zamiast odlewanych (RR)
model z roku 05-06 ma exup i jest o 5 kuca mocniejszy. Zawias podobno nie jest juz tak twardy. Tarcze sa wgryzane i maja wieksza srenice o 20mm. Nie wiem czy przypadkiem ssanie na wtrysku juz nie jest automatyczne.
Szukaj ladnego egzemplarza a jak znajdziesz to kupuj nie wazne czy to 03 czy 05 bo to sa fajne motcykle. Osobiscie nie mialem okazji ujerzadzac mlodszej 636.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ostatnie pytanie (wiem że i tak zająłem wam strasznie dużo czasu) - Bo tak rozmawialem z paroma osobami które się zajmują ściąganiem motocykli z za granicy
Polecali takze Suzuki GSXR 600 oraz Yamahe R6 ze wzgledów takich, że prawdopodobnie 636 będzie ciężko dostać, znaleźć - a nawet jeżeli to sztuka może nie być w tak dobrym stanie jak np konkurencyjna R6 albo GSXR.
Oczywiście mówie to o modelach powyżej 2003/2004 roku - co do wadliwej skrzyni w R6 sie juz naczytalem, ale interesuje mnie jak prawdziwa informacja jest o tym, ze GSXR jest strasznie awaryjny. Udzielicie mi tej ostatniej informacji?
Polecali takze Suzuki GSXR 600 oraz Yamahe R6 ze wzgledów takich, że prawdopodobnie 636 będzie ciężko dostać, znaleźć - a nawet jeżeli to sztuka może nie być w tak dobrym stanie jak np konkurencyjna R6 albo GSXR.
Oczywiście mówie to o modelach powyżej 2003/2004 roku - co do wadliwej skrzyni w R6 sie juz naczytalem, ale interesuje mnie jak prawdziwa informacja jest o tym, ze GSXR jest strasznie awaryjny. Udzielicie mi tej ostatniej informacji?

- InsideTheShell
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 18/6/2011, 20:27
- Lokalizacja: Lipno
Cos Ci sie przyslyszalo. 636 w UK to bardzo populany motocykl i trzyma cene. Za 15k to kupisz taka ale bez transportu (c1h):
http://cgi.ebay.co.uk/2004-KAWASAKI-ZX6 ... 3f0b1b5c65
Ja bym sie zainteresowal tym motocyklem ma pelna historie serwisowa. No i jest licytacja wiec jes szansa ze tanio pojdzie. Tanio czytaj ~2600
.
http://cgi.ebay.co.uk/2004-KAWASAKI-ZX6 ... 2a11a364af
Transport to maxymalnie 2000zł. Wszystko zalezy od rejony z ktorego kupujesz motocykl.
P.S. o europesjki leflektor moze byc ciezko ale tak w granicach od 400-800pln chodza. Ja ostatni z zagranicy kupilem ziomkowi za 480.
http://cgi.ebay.co.uk/2004-KAWASAKI-ZX6 ... 3f0b1b5c65
Ja bym sie zainteresowal tym motocyklem ma pelna historie serwisowa. No i jest licytacja wiec jes szansa ze tanio pojdzie. Tanio czytaj ~2600

http://cgi.ebay.co.uk/2004-KAWASAKI-ZX6 ... 2a11a364af
Transport to maxymalnie 2000zł. Wszystko zalezy od rejony z ktorego kupujesz motocykl.
P.S. o europesjki leflektor moze byc ciezko ale tak w granicach od 400-800pln chodza. Ja ostatni z zagranicy kupilem ziomkowi za 480.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Chlopak z forum MCN.ninja sprzedaje niebieska 636 05 roku za
3200funtow. Link do pistonheads nie dziala.
Numer telefonu do goscia (pewnie jescze kierunkowy i wywalic 0):
07793727764
i email:
karlalliban@googlemail.com
Tu masz po angielsku opis motocykla. Nie bede tlumaczyl wrzuc sobie w google translatora:
Hi guys,
After two years of ownership I am now selling my bike to fund a car. Pistonheads link below:
http://www.pistonheads.com/sales/2708955.htm
It is taxed until August 2011 and MOT'd until April 2012. The bike has also just had a full service at my local Yamaha dealership at a cost of £592.
The tyres are Michelin Pilot Power 2CT's and have lots of tread left. Some additional add-ons include a Matris steering damper, a Scorpion rear exhaust, an after-market tail-tidy, R&G crash bungs, a clear double bubble screen and I have added some Hotgrips and a charge cable to the battery so that you can charge the bike with an Optimate charger (instead of having to take the bike apart).
The bike is mechanically sound and rides very well and I have regularly cleaned and lubed the chain every 300 miles or so since owning it.
It has done 14,000 miles and has 3 former keepers. I have a fully stamped service book and the bike has a Datatool System 3 alarm. I have 3 keys, including the red key, and two alarm key-fobs.
I am happy to throw in a free paddock stand and an Oxford bike cover in the sale also.
£3,200 ono
Any questions - give me a call.
Cheers,
Karl
07793727764
3200funtow. Link do pistonheads nie dziala.
Numer telefonu do goscia (pewnie jescze kierunkowy i wywalic 0):
07793727764
i email:
karlalliban@googlemail.com
Tu masz po angielsku opis motocykla. Nie bede tlumaczyl wrzuc sobie w google translatora:
Hi guys,
After two years of ownership I am now selling my bike to fund a car. Pistonheads link below:
http://www.pistonheads.com/sales/2708955.htm
It is taxed until August 2011 and MOT'd until April 2012. The bike has also just had a full service at my local Yamaha dealership at a cost of £592.
The tyres are Michelin Pilot Power 2CT's and have lots of tread left. Some additional add-ons include a Matris steering damper, a Scorpion rear exhaust, an after-market tail-tidy, R&G crash bungs, a clear double bubble screen and I have added some Hotgrips and a charge cable to the battery so that you can charge the bike with an Optimate charger (instead of having to take the bike apart).
The bike is mechanically sound and rides very well and I have regularly cleaned and lubed the chain every 300 miles or so since owning it.
It has done 14,000 miles and has 3 former keepers. I have a fully stamped service book and the bike has a Datatool System 3 alarm. I have 3 keys, including the red key, and two alarm key-fobs.
I am happy to throw in a free paddock stand and an Oxford bike cover in the sale also.
£3,200 ono
Any questions - give me a call.
Cheers,
Karl
07793727764
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości