Zobacz wątek - Gilera DNA 2002 rocznik

Reklama

NAS Analytics TAG

Gilera DNA 2002 rocznik

i inne małe pojemności
_________

Gilera DNA 2002 rocznik

Postprzez Blizna100 » 18/6/2011, 15:06

Elo mam problem mam gilere z 2002 roku 59 pojemnosci niby jest odblokowana ale idzie 66-70km/h nic wiecej co mnie dziwi jest cala fabryczna miechanik twierdzi ze nic wiecej sie z niej wiecej nie wycisnie macie jakies sugestie?? propozycie??
Blizna100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/6/2011, 15:02
Lokalizacja: Gostyń


Postprzez adrianos_08 » 18/6/2011, 15:18

No to może nie jest do końca odblokowana ? ;p
Avatar użytkownika
adrianos_08
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 9/8/2009, 19:13
Lokalizacja: Dęblin

Postprzez Blizna100 » 18/6/2011, 15:30

Nie sprawdzal ja i jest najgorsze to ze ona jak jest ciepla od 30km/h do 40km/h niema mocy wolno sie rozpedza eh prosze o opinie kogos kto sie zna lub ma taka i jakies konkretne podpowiedzi
Blizna100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/6/2011, 15:02
Lokalizacja: Gostyń

Postprzez henio12323 » 18/6/2011, 15:57

a co z tego ze ma taką ? pełno moto ma silniki takie jak w niej. rozbierz zobacz jakie ma rolki. czy nie kombinowana spręzyna centralna i małe spręzynki w sprzęgle. moze ktos chciał zakozaczyc i zatuningować nie znał sie kupił złe częsci i stąd taki muł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Blizna100 » 18/6/2011, 16:00

mozliwe a v-max?? czemu taki slaby??
Blizna100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/6/2011, 15:02
Lokalizacja: Gostyń

Postprzez henio12323 » 18/6/2011, 16:04

no własnie przez to.. sprawdź co tam siedzi najpierw. jak wszystko ok to znaczy ze zablokowany albo tłok juz na wykonczeniu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Blizna100 » 18/6/2011, 19:02

Mechanik stwierdził, że sprzęgło, rolki i cała reszta jest ok. Twierdzi też, iż jest odblokowany. uważam, że mogę mu zaufać, jest osobą wiarygodną. mówi, że może być wina tłumika, bo już był cięty i spawany lub cylinder. Moje cudo mam już dwa lata i pd kupna do teraz cały czas ma tę samą prędkość max, a co do przebiegu ma prawie 9 tys. km, choć podejrzewam, że licznik był cofnięty...
Blizna100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/6/2011, 15:02
Lokalizacja: Gostyń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr