Zobacz wątek - Motor po rozgrzaniu traci moc i gaśnie!!!
NAS Analytics TAG

Motor po rozgrzaniu traci moc i gaśnie!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Motor po rozgrzaniu traci moc i gaśnie!!!

Postprzez trollek326 » 17/6/2011, 20:53

Witam

jeżdżę, Benzerem Shaftem 50 przerobiony na 72ccm 4t. Mam od niedawna taki problem, że silnik na rozgrzaniu traci obroty i gaśnie. Musze zjechać na pobocze i poczekać aż ostygnie. Sytuacja powtarza sie co pare km. Gaźnik czysty i wyregulowany wiec to nie od tego. Czy macie jakieś diagnozy?
trollek326
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2011, 20:48
Lokalizacja: Koszalin


Postprzez Invi » 17/6/2011, 21:14

A jaką temperaturę łapie?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez trollek326 » 17/6/2011, 21:15

Mierzyć, nie mierzyłem, ale silnik jest gorący bardzo.
trollek326
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2011, 20:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez komarcc » 17/6/2011, 22:07

Prawdopodobnie puchnie tłok, ile km zrobiłeś na nowym cylindrze?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez trollek326 » 17/6/2011, 22:44

746km zrobilem na nowym cylindrze. W tym 300km docierania. Jeśli puchnie tłok to pewnie niszczy cylinder? Co z tym zrobić? Szlif cylindra i wymiana pierścieni? Co polecasz?
trollek326
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2011, 20:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez hugo2003 » 18/6/2011, 16:22

a jakim sposobem docierales???
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez balchan1 » 19/6/2011, 17:41

Tak jak mówisz, szlif + nowy tłok. Tłoki niskiej jakości tak mają że puchną. Do tego może niewłaściwie docierałeś, ciężko jest kontrolować docieranie w skuterku bez biegów.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez trollek326 » 20/6/2011, 19:00

No biegi na szczęście mam :) podczas docierania szybko wchodzilem na wyższe biegi, nie cisnąłem go na obroty ale tez nie jechalem na 4 czy 5 tys obrotów :)
trollek326
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2011, 20:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez hugo2003 » 20/6/2011, 19:28

mnie uczono zeby silnik mial nawet wyzsze obroty ale zeby nie mial ciezko czyli np pod gorke zamiast meczyc go na 4biegu wpijasz 3 i krecisz go wyzej ale zeby mial lekko....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez balchan1 » 20/6/2011, 20:29

Oooo, jak są biegi to zwracam honory :) Najlepszy artykuł o docieraniu czytałem na stronie serwisu motoszlif. Gość uważał że moto należy wkrecać na obroty, ale trzeba uważać aby go nie przegrzać.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez hugo2003 » 21/6/2011, 16:57

balchan podobna szkola do mojej ja bym sugeowal jazde na 3/4obrotow maxtzn nie ciagle na tych obrotach ale cos powyzej polowy... ale jednoczesnie zeby silnik nie mial ciezko!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez trollek326 » 21/6/2011, 19:17

panowie :) dałem do mechanika. Okazało sie, że zawory na głowicy nie mają luzu, stąd problem. Nie wiem jak moglem to przeoczyć. Po wyregulowaniu póki co jest ok :) dzieki za odpowiedzi i zamykam temat ;)
trollek326
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/6/2011, 20:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Przemo_rene » 22/6/2011, 13:14

właśnie to chciałem napisać - luz zaworowy. Typowy objaw - ino za dużo pracy by wchodzić tak często na forum
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê