Aprilia sr 50 ditech problem z paleniem
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Aprilia sr 50 ditech problem z paleniem
Witam. Mam problem z paleniem mojej Aprilli SR 50 Ditech. Jest przerobiona na gaźnik i pali ładnie ale problem jest z benzyną w rurce mam ssanie mechaniczne ciągnę palę ale się nie odzywa ponieważ nie ma benzyny w rurce po 10 min katowania rozrusznika bujania skuterem itp spadnie troszkę i jak już złapie delikatnie to zapali i wszystko jest ok. Dzieje się tak jak postoi całą noc i np chce o 15 ją odpalić to jest jakby powietrze w rurce nie wiem jak to nazwać po prostu nie ma benzyny. Nie mam kopki (tak było od początku tzn jest plastikiem zabudowany silnik) w niej dziś prawie akumulator rozładowałem wiecie jak sobie z tym poradzić ?
- Myciu
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
- Lokalizacja: Przemyśl
hmm zobacz czy wszystko działa. tzn czy podcisnienie łatwo otwiera kranik, i czy połączenie przewodu podciśnieniowego do krócca jest szczelne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
u mnie chyba nie ma żadnego podciśnienia model gaźnika: Dellorto PHBN 12 (ssanie ręczne). Skuter był nie jeżdżony godzinkę i już zrobił się pęcherzyk powietrza w wężyku jest od strony gaźnika paliwo pęcherzyk i paliwo. Później paliwo całkowicie znika z wężyka i jest problem.
- Myciu
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
- Lokalizacja: Przemyśl
musi byc podcisnienie albo ręcznie zamykany kranik 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie wiem kranika nie ma chyba przynajmniej nigdzie go nie widać postaram się to jutro sprawdzić bo skuter kupiłem 3 dni temu było ok na następny dzień zapalił bez problemu a wczoraj i dziś już nie wczoraj myślałem że nadziałem się na jakieś dziadostwo ale widać że to raczej nie wynika z jakiejś poważnej usterki
- Myciu
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
- Lokalizacja: Przemyśl
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1616881.html ja mam taki jak na tym zdjęciu ale i tak jest przerobiony bo wszystkie rurki idą do góry nawet linka od gazu jest bez tego pancerzyka 2 rurki czarna i od benzyny idą w plastik najwyżej odkręcę go bo nie widzę tam żadnego kranika zostaje jeszcze czarna gumowa (tez rurka)taka krótka która nie mam pojęcia po co jest bo jest tylko końcówka tak jakby była ucięta porobię zdjęcia popatrzę ocb i dam znać. Nie znam się na tym kompletnie to mój 1 skuter miałem wcześniej komary itp ale gaźniki były całkiem inne. Proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie "jak na chłopski rozum"
. Czytałem żeby właśnie zassać ten czarny wężyk i powinno hulać pewnie będę musiał tak robić za każdym razem ale trudno
.Chodzi głównie o to jakby ktoś nie doczytał, że po dłuższym postoju nie ma benzyny w rurce i nie chce skurczybyk zassać ale jak już odpali to śmiga można go gasić itp tak mniej więcej do 1.5h. ps. Ja tego nie przerabiałem taki kupiłem,a oczywiście sprzedający ma mnie w d* i nie odpisuje na sms i w ogóle nie odbiera telefonu ja nie zauważyłem nawet że ten skuter jest kombinowany tzn z tym gaźnikiem poza tym trochę dużo pali wychodzi ze kolo 4.5-5l/100....


- Myciu
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
- Lokalizacja: Przemyśl
no zassałem ten wężyk paliwo momentalnie się pojawiło w wężyku od benzyny, wiecie jak usunąć tą wadę bo jak będę tak wyciągać i wkładać ten wężyk czarny to w końcu się wyrobi. Poza tym dużo pali skurczybyk zrobiłem koło 40km i jest troszkę ponad pół zbiornika a wlałem dokładnie 5l i była jeszcze benz w zbiorniku na rezerwie... 4.5-5l/100km to prawie jak maluch wiecie ocb ?
- Myciu
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
- Lokalizacja: Przemyśl
Skoro chciałeś, żeby mało palił to mogłeś kupić 4t, a nie 2t, takie spalanie raczej jest w normie, może przy górnej granicy normy, ale jednak w normie. Taki urok 2t, jest trochę więcej mocy, ale są większe koszty utrzymania.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości