Jaki cylinder do Kingwaya Koyota?
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Jaki cylinder do Kingwaya Koyota?
Witam!
Prosiłbym o pomoc chciałbym zwiększyć moc mojego czterosuwowa.
Przebieg Koyota to około 3500 km. Na skuterze nigdy zbytnio sie nie wygłupiałem, troszkę w zimie i na błocie, ale zawsze o niego dbałem, starałem się go nie męczyć. Średnia prędkość jazdy to 45-57 km/h, rzadko kiedy więcej chyba ze z dużej górki. Teraz chciałbym zwiększyć jego moc.
Do tej pory zdjąłem blokadę z tłumika- zawirowacz spalin, przewiercona końcówka wydechu, rolki 4,5g i to chyba wszystko.
Teraz chciałbym do niego założyć większy cylinder, 80cm http://www.czesci-skutery.home.pl/Cylin ... 4T-44.html) lub 65cm (http://www.czesci-skutery.home.pl/Cylin ... T-103.html). Wolałbym 80 wiadomo mocniejszy ale nie wiem czy silnik to wytrzyma tzn. wał, korbowód itp.
Co o tym sądzicie? który mi polecacie 80 czy 65. Czy silnik to wytrzyma.
Po założeniu cylindra chce zmienić dysze na 0,9mm. Rolki na 6x8 gram, ślizgi wariatora, sprężynę centralną żółtą
(http://www.czesci-skutery.home.pl/Sprez ... A-350.html)
prężyny tuningowe szczęk sprzęgła tylnego także żółte ( http://www.czesci-skutery.home.pl/Sprez ... A-348.html)
Czy odblokowany moduł CDI zwiększy moc skutera lub jego prędkość?
A także czy cewka zapłonowa i fajka kątowa Tuning zmieniają osiągi skutera?
Cewka:
http://www.czesci-skutery.home.pl/Cewka ... A-221.html
Fajkahttp://www.czesci-skutery.home.pl/ ... A-257.html
Moduł CDI
http://www.czesci-skutery.home.pl/Modul ... A-250.html
Link aby zobaczyć mojego Koyota to:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kingway/Koyot/42958
Prosiłbym o pomoc chciałbym zwiększyć moc mojego czterosuwowa.
Przebieg Koyota to około 3500 km. Na skuterze nigdy zbytnio sie nie wygłupiałem, troszkę w zimie i na błocie, ale zawsze o niego dbałem, starałem się go nie męczyć. Średnia prędkość jazdy to 45-57 km/h, rzadko kiedy więcej chyba ze z dużej górki. Teraz chciałbym zwiększyć jego moc.
Do tej pory zdjąłem blokadę z tłumika- zawirowacz spalin, przewiercona końcówka wydechu, rolki 4,5g i to chyba wszystko.
Teraz chciałbym do niego założyć większy cylinder, 80cm http://www.czesci-skutery.home.pl/Cylin ... 4T-44.html) lub 65cm (http://www.czesci-skutery.home.pl/Cylin ... T-103.html). Wolałbym 80 wiadomo mocniejszy ale nie wiem czy silnik to wytrzyma tzn. wał, korbowód itp.
Co o tym sądzicie? który mi polecacie 80 czy 65. Czy silnik to wytrzyma.
Po założeniu cylindra chce zmienić dysze na 0,9mm. Rolki na 6x8 gram, ślizgi wariatora, sprężynę centralną żółtą
(http://www.czesci-skutery.home.pl/Sprez ... A-350.html)
prężyny tuningowe szczęk sprzęgła tylnego także żółte ( http://www.czesci-skutery.home.pl/Sprez ... A-348.html)
Czy odblokowany moduł CDI zwiększy moc skutera lub jego prędkość?
A także czy cewka zapłonowa i fajka kątowa Tuning zmieniają osiągi skutera?
Cewka:
http://www.czesci-skutery.home.pl/Cewka ... A-221.html
Fajkahttp://www.czesci-skutery.home.pl/ ... A-257.html
Moduł CDI
http://www.czesci-skutery.home.pl/Modul ... A-250.html
Link aby zobaczyć mojego Koyota to:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kingway/Koyot/42958
- luk5155
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/6/2011, 18:11
Zanim kupisz to wszystko co wymieniłeś, napiszę Ci co będzie po założeniu tego wszystkiego, otóż napiszesz nowy temat na forum i zapytasz dlaczego to jedzie gorzej niż na starych częściach.
Dopóki moduł i cewka są sprawne to nie ma sensu wymieniać, gdy coś się zepsuje to wtedy wymieniasz komplet, czyli moduł, cewka (przewód i cewka jest zazwyczaj gratis) mocy i prędkości Ci to nie da, ale iskra jest zdecydowanie silniejsza.
Ta cewka, którą podałeś w linku jest razem z przewodem WN oraz fajką którą chciałeś kupić, po co Ci 2 fajki? Po drugie stanowczo odradzam kupna tych fajek, u mnie wytrzymała tylko 2 założenia na świecę i wyleciała z nie blaszka i inne duperele, wtedy już fajka nie trzymała się świecy, jeśli chcesz konkretną fajkę to kup z NGK za 15zł, nie wiele droższa, a starczy na lata. W moduły z regulacją też nie wierz bo to pic na wodę.
Linków do takich cylindrów lepiej nie podawaj, bo tutaj 97% ludzi uważa, że cylindry do 100zł są wykonane z przetopu puszek po piwie i skuter na tym nie będzie jeździł, (pewnie zazdroszczą, że do ich motocykli nie ma tak tanich zamienników) druga strona medalu jest taka, że te cylindry schodzą na allegro jak świeże bułeczki i kupujący są zadowoleni.
Co do skuterka to z opinii kilku ludzi, którzy jeżdżą właśnie tymi modelami to skuterek jest dość udany, znam też gościa, który sobie co dzień takim dojeżdża do pracy i widzę go co dzień z rana, twierdzi że jeszcze nie zawiódł
.
Dopóki moduł i cewka są sprawne to nie ma sensu wymieniać, gdy coś się zepsuje to wtedy wymieniasz komplet, czyli moduł, cewka (przewód i cewka jest zazwyczaj gratis) mocy i prędkości Ci to nie da, ale iskra jest zdecydowanie silniejsza.
Ta cewka, którą podałeś w linku jest razem z przewodem WN oraz fajką którą chciałeś kupić, po co Ci 2 fajki? Po drugie stanowczo odradzam kupna tych fajek, u mnie wytrzymała tylko 2 założenia na świecę i wyleciała z nie blaszka i inne duperele, wtedy już fajka nie trzymała się świecy, jeśli chcesz konkretną fajkę to kup z NGK za 15zł, nie wiele droższa, a starczy na lata. W moduły z regulacją też nie wierz bo to pic na wodę.
Linków do takich cylindrów lepiej nie podawaj, bo tutaj 97% ludzi uważa, że cylindry do 100zł są wykonane z przetopu puszek po piwie i skuter na tym nie będzie jeździł, (pewnie zazdroszczą, że do ich motocykli nie ma tak tanich zamienników) druga strona medalu jest taka, że te cylindry schodzą na allegro jak świeże bułeczki i kupujący są zadowoleni.
Co do skuterka to z opinii kilku ludzi, którzy jeżdżą właśnie tymi modelami to skuterek jest dość udany, znam też gościa, który sobie co dzień takim dojeżdża do pracy i widzę go co dzień z rana, twierdzi że jeszcze nie zawiódł

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości