Zobacz wątek - GS500

GS500

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

GS500

Postprzez gornio2 » 9/6/2011, 08:53

Witam! Kupiłem rok temu GSa 500 z 1997. OD niedawna niepokoi mnie jedna rzecz. Jak jest zimny i trzymam go na ssaniu, to mogę trzymać nawet 2 minuty i po opuszczaniu ssania nie utrzyma mi obrotów i zgaśnie. Ale jak zgaśnie i odpalam go bez ssania, to odpali bez problemu. Ktoś wie co to może być?
gornio2
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/6/2011, 08:46


Postprzez DoNKuciN » 9/6/2011, 09:31

zacznij od czyszczenia i synchro gaźników ; ) masz tylko 2 wiec nie problem ; )
DoNKuciN
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2010, 14:20
Lokalizacja: ŁDZ

Postprzez gornio2 » 9/6/2011, 11:59

No właśnie były niedawno czyszczony synchro...
gornio2
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/6/2011, 08:46

Postprzez hans313 » 10/6/2011, 13:07

A pierscienie ? moze do wymiany są :)?
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła

Postprzez sonycbr77 » 10/6/2011, 17:45

etam od razu pierscienie to by nie chodzil wcale, zwykle regolacje potrzebne, jak byly robione to cos zle
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez RUTRA.RD » 14/6/2011, 08:45

zawory, gazniki, filtry , swiece z tym ze jak teraz ustawisz zawory to synchro od nowa musisz zrobic. sprawdz jeszcze jaki masz kolor swiec możesz miec za uboga mieszanke
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez gornio2 » 21/6/2011, 00:21

Witam wszystkich i już wiem w czym był problem! Problem był w nieczyszczonych gaźnikach... DoNKuciN pisał, żeby się nimi zająć, a ja pisałem, że czyszczenie i synchro były robione. Najzwyczajniej zostałem okłamany przez typa, który wymieniał mi całe gaźniki. Wymagały wymiany, bo membrany i iglice były "zjechane" do granic możliwości. Powiedział, że czyścił i synchro. To było kłamstwo... Wyczyszczone są teraz i wszystko gra jak należy! LwG! Dzięki za komy!
gornio2
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/6/2011, 08:46



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: henio12323 i 0 gości




na gr