Yamaha R6 vs GSR 600 - na winklowisku, pytanie o możliwości
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Sebasbox , ale w jaki sposób jest obalony? Czytałem rozdział na ten temat wczoraj i właśnie jest napisane, żeby ciężar przenosić na zewnętrzny podnóżek w celu obniżenia środka ciężkości i dobrego podparcia do przeciwskrętu 

Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
pan_wiewiorka napisał(a):sebasbox napisał(a):a co to niby ma dać? bardzo fajnie obalony jest ten mit (naciskania na podnóżki) w "Twist of the wrist II"
Wskaż mi miejsce, bo przewertowałem i... Nie widzę![]()
Poza tym przetestowane na maksa. Prędkość wejściowa swego czasu, na tym samym winklu, circa 110 km/h, wyjściowa ~130 km/h. Dziś wchodzę z wyjściową a wychodzę... Taż, że omal się nie posram. Poza tym metoda sprawdza się przy jeździe z Plecaczkiem. Robi się mega stabilnie na winklu.
Poza tym dziś, wespół z Gienkiem, zaprzeczyliśmy fizyce
Chodzi mu zapewne o fragment, w którym 'testowane' są różne techniki skręcania vs. przeciwskręt, gdzie pokazane jest, że efektywność wszystkich sposobów (body steering, stawanie na podnóżkach) jest w zasadzie zerowa.
Naciskanie na zewnętrzny podnóżek + naciskanie zewnętrznym kolanem na bak + skręt biodra poprzez wychylenie nogi wewnętrznej = 'dźwignia' = prawidłowa pozycja na motocyklu w zakręcie, która pozwala na lepszą kontrolę i w konsekwencji zapier....

BTW kolejny raz fizyka wychodzi obronna ręką

-
inmate - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 25/5/2010, 21:28
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości