Zobacz wÄ…tek - Dziwny spadek mocy ER-5
NAS Analytics TAG

Dziwny spadek mocy ER-5

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dziwny spadek mocy ER-5

Postprzez goralsim » 8/6/2011, 18:09

Witam,
Posiadam Kawasaki ER-5 z 2003 roku wersja 50 koni. Do tej pory wszystko było git zero problemów z paleniem czy mocą jazda bezproblemowa. Dziś odpaliłem go odczekałem z 5 min i ruszyłem na początku było ok przyśpieszał idealnie i nagle spadła moc i motor nie jedzie. Strzela lekko w rure i ma warkot jakby chodził na 1 cylinder, jakby był zdławiony.Wolno wkręca sie na obroty ale pali od stuknięcia rozrusznikiem ;) Wykręcałem świece i są ok iskra jest. Nie mam pojecia co może być przyczyną. Z góry mówie, że gaźników nie dotykałem. Czekam na jakieś porady ;)
goralsim
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/7/2006, 10:24


Postprzez RUTRA.RD » 9/6/2011, 09:31

a kiedy przy nim cos robiłeś jakieś regulacje?? nie pali na jeden gar
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez sonycbr77 » 9/6/2011, 12:15

zobacz na ktory gar nie pali, zamien swiece, moze przewody, pokombinuj najpierw z tym, jak na drugi gar nie bedzie palil to juz masz odpowiedz
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez goralsim » 9/6/2011, 16:51

od roku na bank nie był regulowany nic a może jeszcze dłużej... ALe wykręcałem świece i maja iskre niby ;)
goralsim
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/7/2006, 10:24

Postprzez RUTRA.RD » 9/6/2011, 17:11

a jakiego koloru sa swiece??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez JÄ™drekZDW » 9/6/2011, 18:07

goralsim napisał(a):od roku na bank nie był regulowany nic a może jeszcze dłużej... ALe wykręcałem świece i maja iskre niby ;)


to konieczne jest czyszczenie i synchro gaźników sprawdzenie luzów zaworowych polecam te czynności robić co 6000 km o świecach oleju i filtrach nie wspominając :arrow:
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez goralsim » 9/6/2011, 19:54

właśnie jestem na etapie czyszczenia gaźników za niedługo składam a i chciałbym się zapytać dysza od powietrza ile powinna być wykręcona ??

Świece przepalają dobrze nie ma żadnej sadzy ;)


Jednak jeszcze nie składam a rozkładam :P Zdemontowałem pokrywe i jutro sprawdzam luz zaworowy ;)
goralsim
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/7/2006, 10:24

Postprzez tobiach » 10/6/2011, 11:16

Jeżeli masz wydech i filtr serie, to od składu mieszanki paliwowo - powietrznej wykreć o 1.5 obrotu.


Obrazek (otwórz link)
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez goralsim » 13/6/2011, 11:51

ok po przeczyszczeniu gaźników motor działa jak należy :P Sprawdziłem też luz zaworowy ale wszystko jest git. Dzięki za podpowiedzi, temat uważam za zamknięty ;)
goralsim
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7/7/2006, 10:24



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê