Zobacz wątek - Romet 717- Problem z odpalaniem po zmianie modułu

Romet 717- Problem z odpalaniem po zmianie modułu

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Romet 717- Problem z odpalaniem po zmianie modułu

Postprzez Stefaniakos » 6/6/2011, 19:58

Witam mam Rometa 717 2T
Dziś wymieniłem moduł. Ładnie idzie ok 75km/h
Po jakiś 3h od zamontowania postanowiłem się kolejny raz przejechać, jestem już pod domem i nagle zgasł.
Nie chce palić ani z kopniaka ani z rozrusznika elektrycznego.
Jak na moje ucho to tak jakby nie dostawał paliwa.
Miałem taki przypadek ok 50km temu. Wymieniłem filtr, wyregulowałem gaźnik i było ok.
Co morze być przyczyną rzucenia palenia przez mój skuter teraz?

Dodam że nawet na starym module teraz nie chce palić :/

Z góry dziękuje :)
Stefaniakos
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 19:56
Lokalizacja: Lublin


Postprzez henio12323 » 6/6/2011, 20:07

hmm moze byc że sie akurat przytkał. gdzie dokładnie w Lublinie mieszkasz ? :P jak chcesz moge podjechac i zobaczyc twojego sprzęta :D może szybciej dojdziemy na zywo co i jak :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25995
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Stefaniakos » 6/6/2011, 20:16

Tak dokładnie to mieszkam w Kazimierzówce ok 10km od Lublina.
A gdzie mógł się przytkać? W gaźniku czy może gdzieś indziej??
Jestem w tym kompletnie zielony :/
Ostatnio edytowano 6/6/2011, 20:23 przez Stefaniakos, łącznie edytowano 1 raz
Stefaniakos
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 19:56
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Sniper075 » 6/6/2011, 20:20

Sprawdź kompresje, miałem tak samo jak ty i okazało się, że moto zatarte ;)
Sniper075
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
Lokalizacja: Radom

Postprzez Stefaniakos » 6/6/2011, 20:27

A można sprawdzić tą kompresje jakimś domowym sposobem czy tylko i wyłącznie manometrem?
Stefaniakos
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 19:56
Lokalizacja: Lublin

Postprzez senekkorzenna » 6/6/2011, 20:31

Stefaniakos najpierw sprawdź czy masz iskrę na świecy to podstawa która pozwoli Ci na określenie awarii .
senekkorzenna
 

Postprzez henio12323 » 6/6/2011, 20:35

nie da sie ;P niczym innym nie zmierzysz cisnienia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25995
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Stefaniakos » 6/6/2011, 20:35

Iskra jest, jak go trzymam na rozruszniku to już dymek z tłumika leci ale nie może "złapać"
Tak jakby miał obroty za małe i nie reagował na gaz
Stefaniakos
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 19:56
Lokalizacja: Lublin

Postprzez senekkorzenna » 6/6/2011, 20:38

Sprawdź czy paliwo leci z kranika podciśnieniowego odłączając przewód paliwowy od filtra i kręcąc rozrusznikiem.

Oczywiście musisz ściągnąć kibel z siedzeniem

Co do sprawdzenia ciśnienia to wystarczy po wykręceniu świecy zatkać otwór palcem i gdy przy startowaniu wypchnie Ci palec to kompresja jest ok.
Chociaż osobiście nie wierze aby kompresja tak od siebie padła po za tym te silniki nawet przy małej kompresji odpalają..
Ostatnio edytowano 6/6/2011, 20:42 przez senekkorzenna, łącznie edytowano 1 raz
senekkorzenna
 

Postprzez Stefaniakos » 6/6/2011, 20:42

Ok jutro sprawdze bo dziś jestem już w domu, ale jak patrzyłem na filtr to zawsze był wypełniony paliwem tak 3/4
Stefaniakos
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 19:56
Lokalizacja: Lublin

Postprzez senekkorzenna » 6/6/2011, 20:49

To nie jest dobry objaw i wynika że go zalewa.
Dwie opcje
1/ padł kranik podciśnieniowy i aby to sprawdzić wystarczy zassać powietrze przez przewód podciśnienia ten łączący kranik z krućcem i jeżeli poczujesz paliwo w ustach to znaczy że kranik nie trzyma i zalewa układ.
2/druga opcja to przytkany układ pływaka i wystarczy tylko dmuchnąć sprężonym powietrzem w przewód paliwowy ale w stronę gaźnika.. .
senekkorzenna
 

Postprzez Stefaniakos » 7/6/2011, 19:43

Kranik jest ok, przedmuchałem układ paliwa odpaliłem i chodzi na wolnych obrotach.
Dodam gazu i od razu gaśnie i po trzecim razie nawet nie chce zapalić :(
Chyba oddam go do serwisu
Stefaniakos
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 19:56
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr