Zobacz wątek - do jazdy po mieście , czasem na trase poczuć wiatr we włosac

do jazdy po mieście , czasem na trase poczuć wiatr we włosac

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

do jazdy po mieście , czasem na trase poczuć wiatr we włosac

Postprzez robertpik » 6/6/2011, 18:23

witam, myśle nad zakupem motocykla- bedzie to moj pierwszy motorek,
- nigdy nie jezdzilem , bede robil prawo jazdy
- wyskok na miasto(glownie do pracy i z pracy),czasem na trase
- nie mam pojecia ile km rocznie - ile wyjdzie tyle wyjdzie
- na motor tak do ok 8000 zl ( tu mozecie podpowiedziec czy w 3.500 zl zmieszcze sie z ciuchami - żółw,kombinezon(moze byc chyba uzywany), buty nowe w miare dobre , kask )
- nie mam pojecia jakie sa ceny za sprzet motocyklowy ,ale mam auto i na czesciach nie oszczedzam,kupuje drozsze ale oryginalne , wiadomo ze jak cos trzeba wymienic to trzeba , tylko ewentualnie kwestia poznania kogos z Łodzi zeby pomógł mi np. w ogledzinach co i jak do wymiany
- sportowe sie podobają
- chciałbym coś co sie mało psuje ( cos co ma dobre opinie) mysle o cbr 600 albo ninja 600 np. http://otomoto.pl/honda-cbr-600-f3-nie- ... 78509.html , http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-ninja-20 ... 07635.html

z góry dzieki za podpowiedzi
robertpik
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 17:17
Lokalizacja: Łódź


Postprzez atsumori » 6/6/2011, 23:26

przeciez to jest proste i do znudzenia mozna powtarzac jak mandre honda cb 500 suzuki gs 500 kawasaki er 5
Pierwsze moto w zupelnosci styka a za 2 lata zobaczysz gdzie dalej pojedziesz...
atsumori
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6/6/2011, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez motoluka » 7/6/2011, 07:14

Kolego atsumori edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim. Co do CBR F3 to jest to motocykl do ogarnięcia, nawet dla niezaawansowanego jeźdźca. Oczywiście nie można zlekceważyć tej maszyny, jest to mocny, oddający liniowo moc sprzęt. Kawasaki odrzuciłbym, na taki sprzęt jeszcze przyjdzie czas. Ciężko powiedzieć czy akurat Ty dasz sobie z nim radę (mówię o tej Hondzie), ale skoro idziesz na kurs to na pewno instruktor coś Ci poradzi. Napisz coś więcej o sobie, wzrost, waga, to też ważne w doborze motocykla.

PS: Przeczytaj sobie książki tematyczne tj. "Motocyklista doskonały" oraz "Strategie uliczne" nie nauczy Cię to jeździć, ale zapewniam, że otworzy oczy na wiele rzeczy związanych z techniką jazdy.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Aimar » 7/6/2011, 09:47

Sprawa jest prosta - kupisz za szybki sprzęt to go nie ogarniesz i nie będziesz miał radochy z jazdy lub się wyłożysz i w najlepszym razie przejdzie ci ochota na jazdę moto. Wszystko zależy od sposobu myślenia, predyspozycji i szczęścia - dlatego większość poleca na początek klasę 500. Tam "rezerwa" jest duuuużo większa.
Aimar
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 5/11/2010, 09:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez C-bool » 7/6/2011, 10:23

Sportowe 600cc są za mocne jak dla kogoś nie jeżdżącego nigdy na motocyklach. Ponadto nie nadają się do miasta, moim zdaniem tylko na tor, ale to już swoją drogą. Pozycja jest męcząca, promień skrętu mały... w razie parkingówki (o którą bardzo łatwo jak dla świeżaka) mogą bardzo ucierpieć plastiki.
Na początek j/w klasa 500.
A 3500 zł starczy na przyzwoite ciuchy.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez robertpik » 7/6/2011, 16:34

wzrost 187 waga 85 kg.,wiec kawał chłopa ze mnie i te 500 wydaja mi sie troche małe ;/ i słabe, a ta cbr mi sie podoba :)
robertpik
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 17:17
Lokalizacja: Łódź

Postprzez atsumori » 7/6/2011, 23:10

nie chce sie wymadrzac ale najpierw pojdz na prawko wyjedz godziny na treningowym pogadaj z instruktorem zdaj egzamin i objedz kilka motorow na probe a potem powiesz czy 500 to za malo. Na papierze trudno tak stwierdzic ;p
atsumori
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6/6/2011, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez rico63 » 8/6/2011, 09:22

To że z ciebie kawał chłopa i wydaje ci się że będzie za małe to nie znaczy że taka 500 nie może porobić cię jak gówno :) Tyle jeśli chodzi o subtelność :)

Pozdrawiam
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez grunder » 8/6/2011, 21:40

Hhehe, ja mam 60kg i 1,70 i na ER 5 to czuje się jak piórko, a przy twoich gabaryrach to masz nawet lepiej niż u mnie.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez sonycbr77 » 18/6/2011, 11:11

ja wczesniej jezdzilem na jawie ts350 teraz wsiadlem na honde cbr1000 to ma 170 kucykow, tez mi mowili chlopie za duza moc itd ale ogarnalem ja spokojnie, trzeba z glowa podejsc do sprawy bo to nie zarty, teraz ja wyczulem i latam jak stary :)
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez robertpik » 30/9/2011, 20:12

a tak zeby nie zakladac nowego tematu, byscie polecili jakis stroj na motor tzn. np. czy kombinezon jednoczesciowy czy dwu. bo myslalem o takiej kurtce http://moto.allegro.pl/wyprzedaz-skora- ... 68336.html i czy pod nią dajemy cos takiego ? http://moto.allegro.pl/ochrona-klatki-p ... 30176.html

kask jakis szczekowy bo nosze okulary. jakie buty i rekawiczki,spodnie ?
robertpik
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/6/2011, 17:17
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pan_wiewiorka » 1/10/2011, 09:19

Odnośnie samego tematu. Jeśli chcesz poczuć wiatr we włosach, to obawiam się, że pozostanie tylko rozpięcie rozporka. Kasku zdjąć nie możesz.

Ciuchy kup jak najlepsze, tego co sezon nie zmieniasz. Kask, to polecam Shoei XR-1100 (ok. 1500 zł), ma miejsce na uszy i okulary. Lepszego nie znajdziesz. Ja latam w soczewkach ale czasami zakładałem okulary do jazdy w nocy, nie było problemów. Niestety inne garnki, np. HJC, nie posiadają takiego udogodnienia. Spodnie, to dżinsy Mottowear (ok. 450 zł), rękawiczki Tschul 233 (ok. 150 zł), buty SMX-5 (ok. 700 zł), kondom Sidi K-Out (ok. 130 zł), żółw Knox Aegis (ok. 500 zł). O wszystkim pisałem recenzję w podwieszonym temacie.

Motocykl, to jakaś mała, dwugarowa 500 lub w najlepszym razie CBF 600. Do wyboru masz GS 500, CB/CBF 500, ER-5. Za 8 tyś. wyłapiesz super stan ale zastanów się czy warto. Za sezon czy dwa go opchniesz ze stratą, kup coś starszego za 4-5 kpln, załóż gmole, owiewkę i będzie siii. Pewnie przeczołgasz go niejednokrotnie. Sport może Cię zmiażdżyć.
pan_wiewiorka
 

Postprzez maciejka69 » 1/10/2011, 09:56

pan_wiewiorka napisał(a):Odnośnie samego tematu. Jeśli chcesz poczuć wiatr we włosach, to obawiam się, że pozostanie tylko rozpięcie rozporka. Kasku zdjąć nie możesz.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr