Zobacz wątek - dobór pierścieni do tłoka w ktm
NAS Analytics TAG

dobór pierścieni do tłoka w ktm

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

dobór pierścieni do tłoka w ktm

Postprzez 7beat » 2/6/2011, 17:58

siemka potrzebuje pomocy w doborze pierścionków do KTM lc4 580 b, pojemność to 553cm* cylek ma średnicę 95mm, tłok siedzi chyba jeszcze fabryczny, ale jeszcze cylka nie zdejmowałem więc nie znam dokłądnej średnicy i chciał bym dokupić do niego nowe pierścienie i czy ten rozmiar i rodzaj będzie pasował :http://www.wossner.com.pl/product.php?id_product=2571 (otwórz link) ??
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez henio12323 » 2/6/2011, 19:06

jak fabryczny tłok to kup fabryczne pierscienie. zakładam że wosska a oryginalne szerokosci pierscienie a raczej wysokosci mogą sie nie zgadzać ;P proponował bym zanieść tłok z cylkiem ew sam tłok do serwisu ktma :D rozpoznają czy to ich tłok i dobiorą odpowiednie pierscienie. pierscien olejowy kosztuje około 50 zł drugi pierscien wiem że na pewno mniej ale dokładnej ceny nie pamiętam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez 7beat » 2/6/2011, 19:08

ale jeździć teraz do serwisu itp. to sporo czasu i kasy na wahe, a można gdzieś przez neta zamówić oryginalne pierścienie? bo na stronie ktm nie bardzo
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez rosa » 2/6/2011, 22:03

www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez 7beat » 3/6/2011, 08:23

byłem na tej stronie i mają mało części i tylko do nowszych modeli
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 3/6/2011, 08:34

nie maja wszystkiego wystawionego ;P spytaj ich. po pros o wystawienie ogłoszenia z pierscieniami. a jak chcesz to mozesz mi kase przelać a ja ci kupie w serwisie ktma w Lublinie tu maja tak porównując najlepsze ceny w Polsce.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez 7beat » 3/6/2011, 08:36

to jak byś mógł się zorientować ile mniej więcej cenią to bym ci przelał wtedy kasę, oczywiście z wynagrodzeniem dla ciebie i byś mi je zamówił.

słuchaj jest jeszcze taki temat, spisałem oznaczenia z tłoka:
08600-12
8520DB

i według tego dolnego znalazłem 2 aukcje:
http://www.wossner.pl/product.php?id_product=943 (otwórz link) - tłok do mojego ktm tyle że poj. 400cc
http://www.niksindustries.com/store/wossner/ktm/wossner-8520db-piston-kit.html (otwórz link) a ten ma też te same oznaczenia i na bank pasuje do mojego ktm i pierścienie do niego to te z linku który dałem wyżej o oznaczeniu 950xsy

i według oznaczeń mogły by pasować i teraz się zastanawiam przez te oznaczenia czy nie mam czasem tłoka wossnera co było by możliwe, jak zdejmę cylek to jak można poznać czy to wossner??

ps. znalazłem jeszcze tą aukcje :http://www.wossner.pl/product.php?id_product=1003 (otwórz link) i stwierdziłem że te pierścionki spasują do tego tłoka co mam, jeszcze dla pewności zrzucę niedługo cylek i pomierzę pierścienie i dobrze sprawdzę firmę tłoka
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Landryss25 » 3/6/2011, 09:09

Wymiana samych pierścieni w już leciwym moto które zapewne nie raz dostało ostro w palnik może być rozwiązaniem chwilowym.

Ja proponowałbym dać cylinder do wymiarowania i dobrać do tego odpowiedni tłok. Dodatkowo wymienić wszystkie łożyska i uszczelnienia w silniku. Jak coś robić to lepiej raz a dobrze niż rozbierać silnik 2 razy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 3/6/2011, 09:35

w poniedziałek bede jechał na pewno do serwisu to moge spytać :D ja juz w sumie troche zniżki mam to taniej wyrwe nawet :D bo bede zamawiał sobie kilka częsci. to jeszcze w niedziele sie zgadamy i podasz dokładne numery itp model :P

a co do landryssa to nie głupio chłopak gada :D jak masz sciagniety cylek wsadź stare pierscienie na głębokość około 1 cm. potem przyłóż tłok i wyrównaj (żeby pierscien nie siedział krzywo tylko równolegle do tuleji. i zobacz jaką masz szczeline na zamku pierscienia. sciagnij serwisówke i porównaj z nią

u mnie jest tak:
Compression rings: max. 0.80 mm (0.0315 in)
Oil scraper ring: max. 1.00 mm (0.0393 in)

ja miałem ponad 2 mm u siebie i tłok był z miejsca do wymiany. jak sie przetrzyma tłok w nicasilu to od zbyt duzego luzu podczas pracy tłok robi z cylindra jajo. i potem moze nadawac sie do honowania gdzie przeskoczyc moze o selekcje. a szkoda kazdej selekcji :D dlatego czasem lepiej wymienić szybciej tłok i cieszyc sie dłuzej cylkiem :P niz przetrzymać tłok i przyoszczedzic kilka stówek a potem przy nastepnej wymienia kupować nowy cylek za grubsza kase
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez 7beat » 3/6/2011, 09:46

rozebrałem cylek i tak, on sam jest w luks stanie, tłok ok, a pierścienie już trochę wydarte, jeszcze muszę zmierzyć szczeline tak jak mówicie, ale i tak będę je wymieniał i te ze strony wossnera raczej na bank spaszą. a wymieniam same pierścienie bo nie chce się pchać w koszta, motor musi pochodzić aby ten sezon, więc raczej swobodnie przelatam. korba i wszystkie łożyska itp. w liściu bo motor miał robiony silnik niedawno, z tym że wsadzono głowicę od innego silnika i stary tłok i dlatego dałem głowicę do zrobienia, mimo że jest jeszcze ok i te pierścienie wymieniam żeby mieć spokój.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 3/6/2011, 10:20

ale ten luz nie mówi do konca o zuzyciu pierscieni ale również o zuzyciu całego tłoka. no ale jak chcesz moto na takie dolatanie to jakis czas nowe pierscienie pochodza i bedą trzymały cisnienie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr