Zobacz wÄ…tek - problem z zx6r yoshimura rs5
NAS Analytics TAG

problem z zx6r yoshimura rs5

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z zx6r yoshimura rs5

Postprzez pkaczorek » 31/5/2011, 07:10

witam :) to moj pierwszy wpis na tym forum
szukam juz od kilku dni ale nic nie moge znalesc....
chodzi o to ze mam zx6r z 2005-2006 i wymienilem seryjny wydech na yoshimure rs5. trzeba bylo wyciac exup. teraz pali sie blad FI i chodzi o wiele gorzej bo jest w trybie awaryjnym. z tego co wiem zeby skasowac blad moge kupic eliminator exupu. ale jezeli chodzi o jej wyregulowanie to jest problem bo chlopaki z kawasaki powiedzieli mi ze wyreguluja ja tylko jak kupie power commandera za 1,6k :/ co mnie troche srednioo urzadza tym bardziej ze yoshimura tez nie byla tania :P chodzi o to czy da rade jakos ja wyregulowac bez kupowania power commandera jestem z pod wawy bede wdzieczny za jakies info pozdrawiam
pkaczorek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31/5/2011, 07:01


Postprzez Seba_ER5 » 31/5/2011, 08:15

Obroty na jalowym faluja? Jak tak tosynchro. Jakby to bylo suzuki moznaby bylo zmienic mape bezposrednio w kompie. Dedykowane yoshi kupiles?
http://allegro.pl/power-commander-2005- ... 82338.html

i na hamownie do poland position w piaseczenie.
EXeup eleminator usunie tylko blad.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez pkaczorek » 31/5/2011, 08:31

witam dzieki za szybka odpowiedz na jalowym caly czas faluja:/ do 3tys sie przycina potem idzie normalnie a jak odkrecam do konca manetke to sie znowu przycina :/
koncowke kupilem dedykowana pod ten model wiec tu jest ok. czyli co mi pozostalo kupic tylko power commandera, eliminator exepu i potem dopiero na hamownie tak ?? innej opcji nie ma??
pkaczorek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31/5/2011, 07:01

Postprzez Dzesiu10 » 31/5/2011, 08:45

synchro powinno wystarczyć choc jak się zmienia wydech to trzeba mieć na uwadze takze Pc.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez pkaczorek » 31/5/2011, 08:51

ok dzieki to sprobuje w takim razie na poczatek kupic eliminator exapu i sprobowac ja gdzies wyregulowac. jak to nie da rady to zostanie power commander :(
a nie wiesz moze czy w okolicach wawy jest ktos kto by ja wyregulowal??
pkaczorek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31/5/2011, 07:01

Postprzez Przemo_rene » 31/5/2011, 08:53

a ja uważam, że jak skasujesz błąd Exhupa, do tego sprawdzisz luzy zaworowe (mogły się odezwać bardziej objawy na wolnym tłumiku), zrobisz synchronizację przepustnic wtrysku to będzie na 100% igła.

Nie ma co regulować bo z samą końcówką tłumika zmienioną to komp sobie poradzi (sonda lambda) Tak więc pokojnie zrób to co napisałem i będzie git. Po tych rzeczach dopiero power commander miałby sens ale nie dla tego, by ładniej pracował ale po to by wykrzesać moc z tego układu.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez pkaczorek » 31/5/2011, 09:32

witam regulcje zaworow robilem jakies 1k km temu razem ale przed wymiana na yoshi. moglo cos sie poprzestawiac w tak krutkim czasie?? moze synchro wwtryskow starczy tak czy siak wlasnie zamawiam eliminator exapu bo od tego musze zaczac
pkaczorek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31/5/2011, 07:01

Postprzez Przemo_rene » 31/5/2011, 10:20

jak luzy zaworowe robiłeś 1k temu to są na 100$ ok. Zrób synchro zatem i eliminator exhupa
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê