KTM EXC 450, 525, 530
Posty: 13
• Strona 1 z 1
KTM EXC 450, 525, 530
Zakladam taki temat z ciekawosci
Jak one się mają do siebie?
Powoli się rozglądam za czymś pokroju tych maszyn i chciałbym mieć porównanie tych trzech sprzętów.. no jeszcze jest 520..
Głównie to mam na celu exc 450.. Ale na pierwszy rzut oka 525, 530 nie roznia sie duzo więc dlaczego nie pomyslec nad nimi?
- jaka roznica w mocy, przelozenia, zywotnosc itp
Chodzi o jazdę 60/40 teren, 'asfalt' .. (od dwoch lat mam exc200)

Jak one się mają do siebie?
Powoli się rozglądam za czymś pokroju tych maszyn i chciałbym mieć porównanie tych trzech sprzętów.. no jeszcze jest 520..
Głównie to mam na celu exc 450.. Ale na pierwszy rzut oka 525, 530 nie roznia sie duzo więc dlaczego nie pomyslec nad nimi?

- jaka roznica w mocy, przelozenia, zywotnosc itp
Chodzi o jazdę 60/40 teren, 'asfalt' .. (od dwoch lat mam exc200)
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
a wienc
450 jest praktycznie równie mocna jak 525. z tym że 525 ma nieeco lepszy dół i góre ( ale wystarczy w 525 gorsza opona i w terenie zostaje w tyle) no i 525 jest nieco bardziej zywotny ale i cięzszy. 520 to starsza wersja 525 wady to gorsza zawieha (dla amatora i tak jest wystarczająca) i inny wygląd. inna rama moze troszke cięższy. ale silnik ma własciwie ten sam. róznice to np pompa wody w 525 ma jakies tam otworki dodatkowe
pierdoły
530 sie nie wypowiem ale to sie ma tak samo jak i 525. silnik ma inną ogłade moze nieco inaczej oddaje moc inaczej pracuje itp. ale w zasadzie osiągi te same
sporo ludzi twierdzi że 525 z 2007 roku czyli koniec wypustu jest lepszy od nowszego 530
czy to prawda nie wiem
kumpel ma 450 z 2009 kupił z przebiegiem 70 mth i na nic nie narzeka. aczkolwiek widywałem w necie słabe opinie o nowszych RFSkach. jak chcesz moto na takie jazdy to polecam ci 525
sam mam i super sprzęt. przedkosc przelotowa to około 100 km h. na przełozenia crossowych na kostkach oczywiscie
150 wyciska na v max. spalania koło 6 litrów. jak wjade w teren to bajka
troche ciezki i trzeba jednak jakies doswiadczenie miec ale da sie ogarnąc zwłaszcza ze jakies doswiadczenie juz masz 

450 jest praktycznie równie mocna jak 525. z tym że 525 ma nieeco lepszy dół i góre ( ale wystarczy w 525 gorsza opona i w terenie zostaje w tyle) no i 525 jest nieco bardziej zywotny ale i cięzszy. 520 to starsza wersja 525 wady to gorsza zawieha (dla amatora i tak jest wystarczająca) i inny wygląd. inna rama moze troszke cięższy. ale silnik ma własciwie ten sam. róznice to np pompa wody w 525 ma jakies tam otworki dodatkowe









KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, to i ja sie wypowiem z racji że mam 520
Motocykl bardzo fajny ale narwany. Z tego co mi wiadomo 520 a 525 różni się skokiem tłoka już nie pamietam która wersja ma krótszy co ponoć wpływa na żywotność tłoka. Co do zawieszenia to mam z 450. A przednie amory od moto z 2004 roku. Co do wagi mój motocykl waży 122kg (zalany płynami do pełna, na sucho 112kg). W zasadzie nie mam sie do czego przyczepić z każdego biegu ma coś do powiedzenie. Idzie jak burza. Podobają mi się jego właściwości jezdne w terenie i reakcje na balans ciałem. W zasadzie mój motocykl jest po remoncie i wystawiłem go na allegro.
Gdybyś lukas90MX był zainteresowany mogę ci podesłać linka do aukcji.
Pozdro.

Gdybyś lukas90MX był zainteresowany mogę ci podesłać linka do aukcji.
Pozdro.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
nie no skok ten sam
cylinder tłok kartery wszysko pasuje wymiennie 520/525. kumpel do 520 wsadził tłok z cylindrem od 525 i wszystko idealnie. róznic nie ma
przy zakupie 520 trzeba uważać bo to zwykle takie roczniki gdzie juz konczą sie cylindry ;/ mentor ma po remocnie wiec wiadomo ( z tym że ma SX a ty chcesz EXC ) ale sporo 520 własnie ma juz wytarte cylki i lepiej jest czasem kupic za 12 tysi 525... niz za 10 tysiecy 520stke. no chyba że masz pewnosc co kupujesz i wiesz w jakim jest dokładnie stanie


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zapomnialem dodac.. jak bede szukal to do 12tys
2003/4 rocznik to gora
No o 525 sie ladnie wypowiedziales
Nie wiem dlaczego, ale ciagnie mnie do 450 ;p jak ktos sie wypowie o 530 to bedzie tez spoko.. tylko 530 to generalnie są nowsze i drozsze nie? Gorzej znalezc cos z rocznikow 2001-2004.. tak mi sie zdaje.. I troche tego w sm widze ze jest..
Ile ciezszy moze byc 425 od 450? .. Bo teraz na 200 to jak na rowerze sie jezdzi wiec wolalbym cos tak lekkiego
.. w tym calym katalogu motocykli jest napisane ze waga ta sama ale tam sciemniaja i jak mowisz..
Ile koni maja te motorki?

No o 525 sie ladnie wypowiedziales

Nie wiem dlaczego, ale ciagnie mnie do 450 ;p jak ktos sie wypowie o 530 to bedzie tez spoko.. tylko 530 to generalnie są nowsze i drozsze nie? Gorzej znalezc cos z rocznikow 2001-2004.. tak mi sie zdaje.. I troche tego w sm widze ze jest..
Ile ciezszy moze byc 425 od 450? .. Bo teraz na 200 to jak na rowerze sie jezdzi wiec wolalbym cos tak lekkiego

Ile koni maja te motorki?
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
widzialem Twoja aukcje
Ale ja pytam narazie czysto teoretycznie bo najpierw to troche musze dozbierac z marnych 6-6,5 tys za 2setke
No i przede wszystkim musza byc papiery
.. za duzo po drogach "publicznych" jezdze
a propo wagi.. wiecie ile wazy pusty exc200? Bo nigdy nie wazylem sie;)

Ale ja pytam narazie czysto teoretycznie bo najpierw to troche musze dozbierac z marnych 6-6,5 tys za 2setke

No i przede wszystkim musza byc papiery

a propo wagi.. wiecie ile wazy pusty exc200? Bo nigdy nie wazylem sie;)
Ostatnio edytowano 30/5/2011, 21:28 przez lukas90MX, łącznie edytowano 1 raz
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
Moja 520 jest w stanie idealnym i poskładana z oryginalnych czesci ktm a nie zamienników. A cylinder i tłok luty 2010 rok motor-tech robił. Ja od tamtego czasu moze wyjeździłem 20mht. Ogolnie po remoncie regulacjach, motocykl rzeźnik.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
co do wymiany - trzeba pilnowac bo jak nicasil ci zetrze bedziesz dopiero płakał
co do 530 to po prostu nowsza wersja. wyszła w 2008 roku. nie wiem czy na forum ktoś tu ma tego sprzęta
no ale jak chcesz do 12 tysiecy to napewno nie 530
525 to max
( bo nie wiem czy widzisz róznice 520 525 i 530 to nie są pojemnosci tylko modele
starsze i nowsze ) róznice miedzy 425 a 450 ? nie wiedziałem że istnieje 425 ale to pewnie wersja jakas lajtowniejsza albo cos
obnizona kompresja czy cos. ale lepiej jak kupowac to pełne pojemnosci 450/ 52... wszystkie wynalazki jak 200 400 425 570 jak dla mnie są na nic
gorzej o to z częsciami. a i serwis nie jest tak łatwy jak do popularniejszych pojemnosci ;P







KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hmm osobiście jestem zwolennikiem większych pojemności. Ktoś pomyśli debil. Ale ja jeźdzę tylko dla rekreacji i może 25% wyciągam z motocykla. A co za tym idzie żywotność się nieco zwiększa. Sam widzę jak u mnie jeste z motocyklem. Praktycznie igiełka.
Motocykl ma potężny dół więce silnik tak nie dostaje po du...
Ładnie się wkręca na obroty. A jak dbasz tak masz. Ja teraz po regulacji zaworów zauważam jak motocykl reaguje na manetkę.
Podejżewam lukas90MX że jesteś takim samym niedzielnym katmistrzem jak i ja więc myślę że regulacja zaworków raz na sezon, łożyska w kołach, zawiecha raz na dwa lata, tłok też 2-3 lata może wytrzyma. Sprzęgło? Jak zmieniasz biegi ze sprzęgłem to też ze 2-3 lata śmiało potrzyma.
Motocykl ma potężny dół więce silnik tak nie dostaje po du...
Ładnie się wkręca na obroty. A jak dbasz tak masz. Ja teraz po regulacji zaworów zauważam jak motocykl reaguje na manetkę.
Podejżewam lukas90MX że jesteś takim samym niedzielnym katmistrzem jak i ja więc myślę że regulacja zaworków raz na sezon, łożyska w kołach, zawiecha raz na dwa lata, tłok też 2-3 lata może wytrzyma. Sprzęgło? Jak zmieniasz biegi ze sprzęgłem to też ze 2-3 lata śmiało potrzyma.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
aaa
no to juz wszystko jasne. nie mam pojęcia o róznicy wagi. poczytaj w necie na pewno wszystkie info znajdziesz
no i tez bedzie róznica co do roczników itp
wiec popatrz to na co cie interesuje
mój ktm na sucho 114 kg waży




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości