Zobacz wątek - husqvarna sm 125

husqvarna sm 125

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

husqvarna sm 125

Postprzez oskarkrk » 29/5/2011, 21:05

Witam. Co powiecie o tym sprzęcie?
1.ile powinna lecieć taka huska na seryjnych przełożeniach?? 2. Jakie są blokady i jak je zdjąć??
3. Jaka kompresja powinna być od nowości??

4.polećcie jakiś manometr dobry ale nie za drogi 5. ( regulacja gaźnika ma wpływ na kompresję?? da się jakoś oszukać tą czynność??

6. Jak sprawdzić stan tych podzespołów
tłok
nicasil
-korbowód
-łożyska na wał i zimeringi
-tarcze sprzegłowe

Dzięki z góry za info ;] Pozdrawiam
oskarkrk
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:32
Lokalizacja: kraków


Postprzez henio12323 » 29/5/2011, 21:16

1) nie wiem poszukaj w necie :D 2) tez w necie powinno byc odnosnie konkretnych modeli itp 3) tez dokładnej nie znam wartosci ale sciagnij serwisówke tam bedziesz miał no i podstawa jest miec serwisówke przy uzytkowaniu takiego moto :P pewnie koło 12. ale równei dobrze moze miec 11.5 :P ważne zeby poniżej 10 nie było :D
4) tu też ci niestety nie pomoge. ale zasada zwykle jest taka - im wiecej dasz tym dokładniejszy masz pomiar. 5) nie regulacja nie ma bezposredniego wpływu. hmm w jakim sensie oszukać ? :P kto sie zna na danym modelu to po "twardości " kopki powie ci czy kompresja jest dobra. 6) nicasilu nie sprawdzisz zadną metodą prócz wizualnej. korbowód - również najlepiej sprawdzic luzy czyli bez zdjęcia cylka nic nie zobaczysz. aczkolwiek jak byłby z luzami słychać bylo by pukanie. wał - najszybciej jest sciągnać pokrywke magneta i poruszac wałem góra dół. nie powinno nawet drgnąć. tarcze sprzęglowe - najpewniej sciagnąc tarcze i mierzyć xd ale ogólnie jak masz tarcze na nic to moto przy odkręceniu gazu sie nie buja a łapie obroty i chodzi troche jak skuterek :P (chodzi o łapanie obrotów i oddawanie prędkosci ). no i jak jest silnik rozgrzany i wbijasz jedynke na sprzegle a moto ci sie toczy znaczy że tez juz na nic jest sprzegło ( lub koszyk sprzęgłowy zewnętrzny )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez oskarkrk » 29/5/2011, 22:25

Dzięki za info.;]
oskarkrk
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:32
Lokalizacja: kraków



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr