Honda 954 chce kupic w tym tygodniu na co zwrocic szczegolna
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Honda 954 chce kupic w tym tygodniu na co zwrocic szczegolna
prosiłbym o pomoc na co zwrocic uwage przy kupnie hondy 954. moze ktos kupywal albo posiada taki model i zna jego wady/ pozdrawiam 

- krzys87
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/5/2011, 09:55
- Lokalizacja: Chełm
nie lepiej było zadać to pytanie na fireblade.pl? co do 954 to patrz na czachę bo od gumowania lubiły pękać uchwyty, a tak to spr co najważniejsze, jak dla mnie motocykl piękny sam mam 929 wiec uważaj zebyś nie kupił padła w ładnym opakowaniu.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kolega długo się rozglądał więc jakby w jego imieniu powiem Ci na co masz zwrócić uwagę: na cenę. Poniżej 15 500zł same kible posklejane z kilku innych egzemplarzy. Klejone owiewki, obtarte dekle, wycieki z silnika + kilka innych ciekawych rzeczy... Kumpel wydał 16 500zł i ma stan salonowy.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Ja dalem 13,5 tys i jestem zadowolony. motocykl nie jest bez przygod bo ma lekko obtarty dekiel i jakies ryski na owiewkach ale przynajmniej nic w nim nie puka nie stuka. Opony naped wszystko zdrowe, silnik pracuje rowno. Moto jezdzi prosto. Przebieg podobno 20 kola. Fakt, ze moto kupilem od znajomego moze dlatego dalem torche mniej.
Wizulanie nie jest igla ale technicznie nie ma sie do czego przyczepic.
Jak chcesz sie tasowac nad wygladem moto to musisz dac 16 kola min co dla mnie jest przesada bo za 17 to mozna miec zx10 z 2005 roku..
Do sprawdzenia masz:
naped,
opony,
czy nie ma zadnych bledow na wyswietlaczu,
czy motocykl rowno pracuje na niskich obrotach, podczas jazdy testowej sprawdz jak moto oddaje moc w niskim i wysokim zakresie obrotow. W 954 czesto sa problemy z exupem co przeklada sie na choyyowe oddawanie mocy
ograniczniki czy nie sa powybijane od shimmy
stan lag czy nic nie cieknie
uchwyty od chlodnicy czesto sie lubia urywac od gumowania
patrz na sruby od kolektorow czy nie byly odkrecane...
popatrz na silnik od dolu czy nie ma zadnych wyciekow z pod misy
tak jak koledzy juz wczeniej mowili sprawdz czy czacha nie spawana i czy uchwyty od zegarow nie sa urwane
popatrz czy silnik nie dymi przy ostrym ogniu
skrzynia... sprawdz czy 2 nie wypada przy ostrym ogniu
no i czy moto prosto jedzie po puszczeniu kiery
sprawdz cheble w 954 sa jak brzytwa
a bloki lubily pekac czesto po glebie od chuoowo zamontowanych craschpadow.
Najlepiej jakby miala juz amor skretu bo 954 bardzo lubi wpadac w shime wystarczy na 2 dobrze odkrecic i juz kiera lubi wariowac...
Takze albo szukaj sztuki z amorem albo odloz sobie jakiegos tysia na amor lsl'a...
Wizulanie nie jest igla ale technicznie nie ma sie do czego przyczepic.
Jak chcesz sie tasowac nad wygladem moto to musisz dac 16 kola min co dla mnie jest przesada bo za 17 to mozna miec zx10 z 2005 roku..
Do sprawdzenia masz:
naped,
opony,
czy nie ma zadnych bledow na wyswietlaczu,
czy motocykl rowno pracuje na niskich obrotach, podczas jazdy testowej sprawdz jak moto oddaje moc w niskim i wysokim zakresie obrotow. W 954 czesto sa problemy z exupem co przeklada sie na choyyowe oddawanie mocy
ograniczniki czy nie sa powybijane od shimmy
stan lag czy nic nie cieknie
uchwyty od chlodnicy czesto sie lubia urywac od gumowania
patrz na sruby od kolektorow czy nie byly odkrecane...
popatrz na silnik od dolu czy nie ma zadnych wyciekow z pod misy
tak jak koledzy juz wczeniej mowili sprawdz czy czacha nie spawana i czy uchwyty od zegarow nie sa urwane
popatrz czy silnik nie dymi przy ostrym ogniu
skrzynia... sprawdz czy 2 nie wypada przy ostrym ogniu
no i czy moto prosto jedzie po puszczeniu kiery
sprawdz cheble w 954 sa jak brzytwa
a bloki lubily pekac czesto po glebie od chuoowo zamontowanych craschpadow.
Najlepiej jakby miala juz amor skretu bo 954 bardzo lubi wpadac w shime wystarczy na 2 dobrze odkrecic i juz kiera lubi wariowac...
Takze albo szukaj sztuki z amorem albo odloz sobie jakiegos tysia na amor lsl'a...
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
-
sepo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: ZÄ…bki
lonewolf:15.500 tak..?**** o szopenie.dziwi mnie to ,że własciciel k1 tak pisze.no ale kazdy ma swoje poglady tak jak ''buraczyska''zobacza polerowaną rame to odrazu po strzale..płakac sie chcę..:/
- Lukasz1234
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Gniew
Lukasz1234 napisał(a):lonewolf:15.500 tak..?**** o szopenie.dziwi mnie to ,że własciciel k1 tak pisze.no ale kazdy ma swoje poglady tak jak ''buraczyska''zobacza polerowaną rame to odrazu po strzale..płakac sie chcę..:/
Wszystko zależy czego oczekujesz za daną kasę. Jeśli satysfakcjonuje Cię widok lepionej czachy, przerysowanych owiewek, wytartych plastików, urwanych migaczy, obdartych siodełek i brakujących śrubek (o stanie technicznym nie wspominam), to kupuj za 11 000zł bo i po tyle stoją.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Motocykle sportowe ogólnie dziela sie na takie,które ''leżały lub bedą lezec''moto z tych roczników o których mówimy to jakos nie robi na mnie wrażenia poklejona czacha czy przyrysowany lekko karter(liczy sie sam piec)Podstawa proste moto-warto tutaj chcociaz by zajrzec w dział ''motocykle urzywane gsx-r1000k3''wiele nam powie.Ja mam troche inne poglady w moim przypadku sprawdzone.Lepiej kupic moto od ''rzeznika'' któremo moto słuzyło do zapierda....niz odjakiegos lansera który rzydził na smar do łancucha.a moto jedynie słurzyło do niedzielnych popołudniowych wypadów..tyle
- Lukasz1234
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Gniew
Lukasz1234
nie ma reguły znam katów co dbaja i takich co mysla ze dbaja a glowke ramy na hama dokrecaja tak ze ja nie moglem tym jechac
nie ma reguły znam katów co dbaja i takich co mysla ze dbaja a glowke ramy na hama dokrecaja tak ze ja nie moglem tym jechac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości