Zobacz wątek - Sherco - tuning/ 50-80cc / plastiki

Sherco - tuning/ 50-80cc / plastiki

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Sherco - tuning/ 50-80cc / plastiki

Postprzez owsik1996 » 27/5/2011, 13:55

Siema :) Mam Sherco 50E z 2004r... Ostatnio znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/cylinder-tlok-tu ... 73668.html
albo
http://allegro.pl/cylinder-tuning-82cm- ... 72245.html
...
I tu nachodzi pytanie ile około pojedzie z takim cylkiem ten motorek, oraz czym się różnią te dwa cylki ( domyślam się, że żywotnością).
Dodam, że teraz bez blokad na cylku 50cc jedzie około 85km/h...

I jeszcze gdzie mógłbym kupić przedni zderzak( błotnik) do tego motorka? Jeśli znajdziecie jakiś link to byłbym wdzięczny :D

A przy okazji ostatnia kwestia czym ten model jest : Enduro czy SuperMoto?
owsik1996
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/4/2011, 19:42


Postprzez henio12323 » 27/5/2011, 14:27

z tego co widze to same SM jak masz z przodu i z tyłu ten sam rozmiar kół to jest SM,

co do cylków ten za 200 zł to chinski cylinder. polata swoje. jest to żeliwo. cylek za 500 to firmówka za nicasilu. (doczytaj sobie czym rózni sie żeliwo od nicasilu , i jakie są koszty nicasilowania) wiec ten za 500 mimo mniejszej pojemnosci da na pewno wiekszą moc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez owsik1996 » 27/5/2011, 15:13

hmmm a jeszcze mam pytanie bo przeglądałem trochę o wymianie cylków no i napisali że trzeba zmienić jeszcze łożyska i wał... W tym zestawie co dałem link na początku jest : cylinder, tłok, pierścień, zabezpieczenia, sworzeń, uszczelki, głowica . Motorek mam od niedawna i się słabo znam więc proszę o wyrozumiałość :(
A więc czy do tego zestawu wyżej lepiej dokupić jeszcze łożyska i wał? I czy wypadałoby zmienić gaźnik, czy nie jest to konieczne? :P
owsik1996
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/4/2011, 19:42

Postprzez henio12323 » 27/5/2011, 22:01

hmm z wałem to jest tak. on jest przystosowany pod seryjny zestaw. kazda ingerencja w poprawe mocy to osłabienie wału. zaleca sie wymiane wału przy znacznej modyfikacji. jest to robione po to by wał nie padał po 10 tys km tylko po np 30 tys km. oczywiscie to tez nie jest zawsze mus bo niektóre silniki maja seryjnie lekko usportowione wzmacniane wały - przykład yamaha DT 80 w wersji 2RA. wiec to taki mus - jak masz kase. jak nie masz mozesz to ominąć z tym że musisz sie liczyc ze słabszą wytrzymałoscią. co do gaźnika - seryjny gaźnik przy sporej modycikacji moze nie nadarzyć z dostarczaniem mieszanki :D jakos jechac bedzie ale przy zastosowaniu wiekszego gaźnika lub tylko wiekszych dysz mozemy osiągnąć wiekszą moc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez owsik1996 » 27/5/2011, 22:09

no dobra, znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/wal-korbowy-top- ... 21008.html
i
http://moto.allegro.pl/lozyska-i-uszcze ... 20387.html

I tu znowu mam pytanie czy ten wał (1link) dałby radę z cylkiem powiedzmy tym za 200zl 90cc3? I czy ten wał jest również z łożyskami, czy musiałbym dokupić je oddzielnie ( 2link) ? :D
owsik1996
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/4/2011, 19:42

Postprzez henio12323 » 27/5/2011, 22:25

powinien sobie z cylkiem takim poradzić bo jest wzmacniany. jak wspomniałem i seria sobie poradzi :D ale na pewno szybciej strzeli niz ten top racing. co do łozysk zapewne bys musiał dokupic oddzielnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez owsik1996 » 29/5/2011, 12:25

no dobra czyli reasumując:
Cylinder:
http://moto.allegro.pl/cylinder-tlok-tu ... 73668.html
WAł korbowy:
http://moto.allegro.pl/wal-korbowy-top- ... 21008.html
łożyska:
http://moto.allegro.pl/lozyska-i-uszcze ... 20387.html
i jeszcze może gaźnik + dysze:
http://allegro.pl/gaznik-tuning-21mm2t- ... 57839.html

Koszt takiego zestawu wyniesie około 550 - 600 zł... wszystkie części wybrane pod minarelli am6, więc chyba będzie pasować? :D Jak masz jeszcze jakieś uwagi czy sugestie to czekam i dzięki za wszystko :D
owsik1996
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/4/2011, 19:42

Postprzez henio12323 » 29/5/2011, 13:01

no dokładnie to :) pod am6 wiec nie ma opcji zeby nie pasowało :P przy remoncie wymien pozostałe łozyska i uszczelki na silniku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez owsik1996 » 29/5/2011, 13:26

no a wymiana tych w.w części jest trudna dla mało doświadczonych, czy powinienem dać sobie radę? Bo nie mam pojęcia ile mechanik by za coś takiego chciał :D
owsik1996
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/4/2011, 19:42

Postprzez henio12323 » 29/5/2011, 13:57

to zalezy od mechanika jeden weźmie 200 zł inny 800. czy dasz sobie rade ? nie powiem bo nie wiem. jedni dadzą inni spartolą całą robote przed samym wzięciem sie do roboty :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr