Zobacz wątek - PIAGGIO 125 2T SKUTER POMOCY!!!
NAS Analytics TAG

PIAGGIO 125 2T SKUTER POMOCY!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

PIAGGIO 125 2T SKUTER POMOCY!!!

Postprzez Krystiano124 » 26/5/2011, 19:38

WITAM
POSIADAM PIAGGIO SKIPPER 125 2T dałem mu podwójną mieszankę sthila i jak daje mu gazu na max to się dusi czy to wina że duż mieszanka. bo jeździł ok ale dziś pojechałem z 2 km i teraz cienko chodzi nie może wejść na pełne obroty.
może coś powiecie na ten temat.

nie piszemy dużymi literami na forum ponieważ oznacza to krzyk :? przeczytaj jeszcze raz regulamin

senekkorzenna
Krystiano124
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/4/2011, 19:16
Lokalizacja: ZAMOŚĆ


Postprzez senekkorzenna » 26/5/2011, 20:39

W zasadzie za dużo oleju powoduje kopcenie chyba ze solidnie przesadzisz.
Jeżeli poprzednio silnik pracował prawidłowo to upuść połowę paliwa a potem dolej czystej benzyny.
Zakładam że nie masz samoczynnego dawkowania oleju.
senekkorzenna
 

Postprzez henio12323 » 26/5/2011, 20:42

jak zalałeś za duzo oleju to mogło ci świece przepalic ew zarzucic olejem i to jest przyczyna zmien swiece i zobacz jak bedzie pracował
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Krystiano124 » 26/5/2011, 22:28

dzięki za odpowiedz jutro sprawdzę czy zmiana świecy pomoże. a dokładnie dałem mu na 5 litrów bezyny 200 ml oleju zrobiłem mieszankę bo dozownik się psuję a niedawno po remącie
Krystiano124
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/4/2011, 19:16
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Postprzez henio12323 » 26/5/2011, 22:48

hmm to nie jest aż tak duzo oleju. tzn duzo :D ale powinien na tym jeździc. choc również mogło spalic swiece. kumpel teraz dociera yamahe DT 80. nalał na 6 litrów benzyny 300 ml oleju. po około 2 km padła mu swieca. nagle zaczął mulić i zdechł. wsadziłem mu jakąś stara swiece i zagadał od razu. i do dzisiaj jeździ :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez senekkorzenna » 27/5/2011, 20:46

henio12323 napisał(a):hmm to nie jest aż tak duzo oleju. tzn duzo :D ale powinien na tym jeździc. choc również mogło spalic swiece. kumpel teraz dociera yamahe DT 80. nalał na 6 litrów benzyny 300 ml oleju. po około 2 km padła mu swieca. nagle zaczął mulić i zdechł. wsadziłem mu jakąś stara swiece i zagadał od razu. i do dzisiaj jeździ :D


Znowu mam dylemat jak skomentować Twoja wypowiedź odnośnie spalenia się świecy na skutek za dużej dawki oleju :shock:
W zasadzie są trzy uwarunkowania które mogą spowodować wypalenie się elektrod świecy zapłonowej.
1/zbyt uboga mieszanka /wzrost temperatury spalania mieszanki paliwowo powietrznej/
2/zbyt długo eksploatowana świeca.
3/wada fabryczna.
Za dużo oleju w mieszance powietrze- paliwo-olej zarzuci świece jak i będzie utrudniać spalanie to jakim cudem upali elektrody?
senekkorzenna
 

Postprzez Mahoney » 27/5/2011, 21:52

ale to niby jeszcze ten zepsuty dozownik dalej masz podlaczony?
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez henio12323 » 27/5/2011, 22:11

senek a czy ja znów musze ci tłumaczyc ze mam w tym zakresie większą znajomość ? nie wiem jak ty ja spaliłem nie jedną świece w tym kilka na skutek zbyt duzej zawartosci oleju. nie wiem jak sie tak dzieje ani jakie procesy na to wpływają - po prostu tak sie dzieje. poczytaj sobie wypowiedzi w dziale off road o chłopaczku co miał CR 125 i na dotarcie lal troche wiecej oleju po kilku set metrach jarało mu swiece. nawet po czyszczeniu nie pracował jak nalezy. a na nowej smigał jak złoty - przez kolejne kilka set metrów. nalał potem normalnej mieszanki - i jak ręką odjął. ja miałem to samo kilka dni temu. robiłem z kumplem tą yamaszke DT. na dotarcie zalaliśmy konską dawke 1:20 po przejechaniu pół kilometra DT padła. wymieniłem swiece - momentalnei zagadała. i co od tak padła ? akurat wtedy kiedy dostała wiecej oleju nabiło jej przebieg i sie zjarala ? olej ma na to wpływ :P i juz. zawsze jest zasada że jak sie dociera wyczynówke to sie leje duzo oleju i każdy kto ogarnia temat wozi w plecaku paczke świec ;P każdego spytaj kto siedzi w wyczynówkach :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mar111cin » 28/5/2011, 02:01

powinni Cię spalić, ale chyba na stosie, za te herezje które głosisz...
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez senekkorzenna » 28/5/2011, 07:48

henio12323 napisał(a):senek a czy ja znów musze ci tłumaczyc ze mam w tym zakresie większą znajomość ? nie wiem jak ty ja spaliłem nie jedną świece w tym kilka na skutek zbyt duzej zawartosci oleju. nie wiem jak sie tak dzieje ani jakie procesy na to wpływają - po prostu tak sie dzieje. poczytaj sobie wypowiedzi w dziale off road o chłopaczku co miał CR 125 i na dotarcie lal troche wiecej oleju po kilku set metrach jarało mu swiece. nawet po czyszczeniu nie pracował jak nalezy. a na nowej smigał jak złoty - przez kolejne kilka set metrów. nalał potem normalnej mieszanki - i jak ręką odjął. ja miałem to samo kilka dni temu. robiłem z kumplem tą yamaszke DT. na dotarcie zalaliśmy konską dawke 1:20 po przejechaniu pół kilometra DT padła. wymieniłem swiece - momentalnei zagadała. i co od tak padła ? akurat wtedy kiedy dostała wiecej oleju nabiło jej przebieg i sie zjarala ? olej ma na to wpływ :P i juz. zawsze jest zasada że jak sie dociera wyczynówke to sie leje duzo oleju i każdy kto ogarnia temat wozi w plecaku paczke świec ;P każdego spytaj kto siedzi w wyczynówkach :P


No cóż co do Twojej większej znajomości w tym temacie trudno mi polemizować ponieważ pewnie jesteś serwisantem w jakimś klubie żużlowym albo off road/owy/ i co dziennie wymieniasz 20-30 świec zapłonowych,chociaż wiem że w żużlowych motocyklach jak i crossowych też się tak często świec nie zmienia/ a ja niestety tylko dwa do trzech przeglądów gwarancyjnych i po gwarancyjnych.
Dobrze że się przyznałeś że nie znasz zasad fizyki ponieważ to wyjaśnia pewne kwestie.
Nigdy ale to nigdy nie spotkałem się w 2T i nie ważne czy to cross czy skuter po moim tuningu aby świeca padła na skutek większej dawki oleju a wręcz musiałem czyścić świece na których nalot z nie dopalonego oleju utrudniał pracę silnika.
Nie spotkałem też żadnego z naszych klientów mających cross/y/ aby wozili paczkę świec w plecaku/zaraz po moim tuningu/ śmigając w ekstremalnych warunkach.
Heniek jesteś typowym nabijaczem postów których na tym forum było już wielu myśląc że tak wzrośnie ich prestiż - po pewnym czasie odpadli.
Ciebie pewnie czeka ten sam los.

Zauważyłem że zaczynasz używać dużych liter w całych wyrazach ,przeczytaj jeszcze raz regulamin :x
senekkorzenna
 

Postprzez henio12323 » 28/5/2011, 10:26

słuchaj moze i tak :) ja opisuje tylko swoje doswiadczenie mialem nie jedną crossówke, nie jedną robiłem. i nie raz spotkałem sie z tym że duza ilosc oleju jarała swiece. chcesz :D mam moze takie wypalone swiece gdzies :P podesle ci i sprawdzisz czy cokolwiek na nich odpalisz :D a swiece są nowe po kilku mth przebiegu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mar111cin » 28/5/2011, 11:43

a wciąż jeszcze niczego się nie nauczyłeś...

możesz podesłać, tylko możesz się mocno zdziwić xD chociaż by to było dla mnie problemem, bo nie mam pod ręką żadnego pierdopęda w którym mógłbym to wkręcić...
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości




na gr