Jazda simsonem
• Strona 1 z 1
Jazda simsonem
Cześć, od razu mówię iż jest to banalne pytanie dla użytkowników tego forum i kogoś z pewnością może zirytować.
Mianowicie rozchodzi się o to że, mój 77 letni dziadek dał do naprawy simsona w stanie wizualnym bardzo dobrym, wszystko już działa i jest ok.
Nadszedł czas by mnie poduczyć trochę w jeździe, planuję zrobić kartę i muszę sięgnąć po jakieś lekcje a jak wiadomo osoba bliska 80 może już czegoś nie pamiętać i sami wiecie. Tutaj mam do Was proźbę czy moglibyście mi powiedzieć, jak odpalić motor, jak zmieniać biegi, ogólnie całą teorię na temat jazdy, może jakieś filmiki ? Pisze to dlatego bo nie znam się w ogóle na motorach i to co dla Was jest banalne dla mnie jest czymś trudnym. Nie boję się upadków ani czegoś takiego, chcę zasłużyć na ten motor . Dziękuję za pomoc.
Mianowicie rozchodzi się o to że, mój 77 letni dziadek dał do naprawy simsona w stanie wizualnym bardzo dobrym, wszystko już działa i jest ok.
Nadszedł czas by mnie poduczyć trochę w jeździe, planuję zrobić kartę i muszę sięgnąć po jakieś lekcje a jak wiadomo osoba bliska 80 może już czegoś nie pamiętać i sami wiecie. Tutaj mam do Was proźbę czy moglibyście mi powiedzieć, jak odpalić motor, jak zmieniać biegi, ogólnie całą teorię na temat jazdy, może jakieś filmiki ? Pisze to dlatego bo nie znam się w ogóle na motorach i to co dla Was jest banalne dla mnie jest czymś trudnym. Nie boję się upadków ani czegoś takiego, chcę zasłużyć na ten motor . Dziękuję za pomoc.
- koszters
- Świeżak
dobre podejscie
że szanujesz moto i chcesz sie nauczyc pod "okiem" kogos anie samemu kombinowac
tylko mysle że pisanie przez forum to troche mało
pisz na gg albo cos to ci mniej wiecej podpowiem jak chcesz 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
Lewa klamka sprzęgło, odłączasz silnik od skrzyni biegów.
3 albo 4 beigowy może być, na dół jedynka lekko w góre luz potem reszta w góre,