Jak ustawic zawory w gsx 550?
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Jak ustawic zawory w gsx 550?
jak ustawić zawory w gsx 550. chodzi mi o to jaka powina być przerwa (luz). Z góry dzięki i Pozdrawiam 

- kamilxxx7
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
- Lokalizacja: lubin
dla GSX 550 EF (1986)
Pojemność/il. cylindrów:0572 / 4
Średnica/skok tłoka: 60/50,6 [mm]
Oktan/ilosc suwów: 91/4
Luz zaworowy - ssanie: 0,08-0,13 [mm]
Luz zaworowy - wydech: 0,08-0,13 [mm]
Kompresja: 10-15 [bar]
Ciśnienie oleju: 2,5-5,5/3000 [bar/min-1]
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 3-5 [Ohm]
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 30000-60000 [Ohm]
Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 15/1600 [KW/min-1]
Statyczne wyprzedzenie zapłonu: 35/3100 [KW/mm]
Świece: NGK DR 8 ES
Szczelina: NGK DR 8 ES
Gaźnik: MIKUNI
Typ gaźnika: BSW30SS
Liczba wolnych obrotów: 1000-1300 [obr./min]
Dysza główna: 90 (97,5)
Dysza iglicowa:
Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
Poziom pływaka: 20,5 [mm]
Napięcie regulatora: 13,5-15,5/5000 [V/min-1]
Akumulator: YB10L-B
Olej silnikowy: 10W40 [SAE]
Olej silnikowy: SF [API]
Olej silnikowy z filtrem: 2,9 [l]
Widełki: 15 [SAE]
Widełki: 317/317 [ml]
Uszczelniacze przedniego zawieszenia: 37-49-8/9,5 [mm]
Łańcuch napędowy: DID50HDL
Liczba ogniw łańcucha: 112
Luz łańcucha: 20-30 [mm]
Dopuszczalne rozciągnięcie:323,9/20 [mm/liczba ogniw]
Zębatka przednia: 14 [zębów]
Zębatka tylnia: 46 [zębów]
Opona przednia: 110/90-16 54H
Opona tylna: 110/90-18 61H
Ciśnienie opon: 2,5-5,5/3000 [bar]
Hamulec przedni: FA 63
Hamulec tylny: FA 63
Pojemność/il. cylindrów:0572 / 4
Średnica/skok tłoka: 60/50,6 [mm]
Oktan/ilosc suwów: 91/4
Luz zaworowy - ssanie: 0,08-0,13 [mm]
Luz zaworowy - wydech: 0,08-0,13 [mm]
Kompresja: 10-15 [bar]
Ciśnienie oleju: 2,5-5,5/3000 [bar/min-1]
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 3-5 [Ohm]
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 30000-60000 [Ohm]
Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 15/1600 [KW/min-1]
Statyczne wyprzedzenie zapłonu: 35/3100 [KW/mm]
Świece: NGK DR 8 ES
Szczelina: NGK DR 8 ES
Gaźnik: MIKUNI
Typ gaźnika: BSW30SS
Liczba wolnych obrotów: 1000-1300 [obr./min]
Dysza główna: 90 (97,5)
Dysza iglicowa:
Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
Poziom pływaka: 20,5 [mm]
Napięcie regulatora: 13,5-15,5/5000 [V/min-1]
Akumulator: YB10L-B
Olej silnikowy: 10W40 [SAE]
Olej silnikowy: SF [API]
Olej silnikowy z filtrem: 2,9 [l]
Widełki: 15 [SAE]
Widełki: 317/317 [ml]
Uszczelniacze przedniego zawieszenia: 37-49-8/9,5 [mm]
Łańcuch napędowy: DID50HDL
Liczba ogniw łańcucha: 112
Luz łańcucha: 20-30 [mm]
Dopuszczalne rozciągnięcie:323,9/20 [mm/liczba ogniw]
Zębatka przednia: 14 [zębów]
Zębatka tylnia: 46 [zębów]
Opona przednia: 110/90-16 54H
Opona tylna: 110/90-18 61H
Ciśnienie opon: 2,5-5,5/3000 [bar]
Hamulec przedni: FA 63
Hamulec tylny: FA 63
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości