Zobacz wątek - Fazer FZ6 600 - spadek mocy na 4 biegu
NAS Analytics TAG

Fazer FZ6 600 - spadek mocy na 4 biegu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Fazer FZ6 600 - spadek mocy na 4 biegu

Postprzez ipy » 23/5/2011, 14:51

Witam,

mam fazerka fz6 600 z 2002 roku, ale zaobserwowałem problem w postaci spadku mocy na 4 biegu. Na 3 rozpędza się do 160 km/h, po przełączeniu na 4 spada do 150km/h i więcej nie pojedzie... tak samo na 5. Wymieniłem olej i filtr, przed zakupem został wymieniony napęd, sprzedawca powiedział że wystarczy wyregulować gaźniki - tak też zrobiłem i problemu to nie rozwiązało. Króćce są troszkę spękane ale nie powinny przepuszczać. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Z moich oczekiwań wydaje mi się, że powinien spokojnie bujnąć się do conajmniej 200
ipy
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/5/2011, 14:46


Postprzez RUTRA.RD » 24/5/2011, 08:50

240 powinno być. może masz wersje zdławioną
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ipy » 24/5/2011, 22:15

Jak go oddławić? Poprzednik jeździł do 120km/h, nie przeganiał. No i teraz jestem trochę zniesmaczony bo połowa osiągu motocykla to nie żadne szczyty
ipy
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/5/2011, 14:46

Postprzez RUTRA.RD » 24/5/2011, 22:23

kraj pochodzenia motocykla ??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ipy » 25/5/2011, 09:36

postaram się dowiedzieć skąd pochodzi, ale zipek wcześniej mówił ze po 2 paczki latał więc teraz coś musiało się stać, a czy niewyregulowane zawory mogą mieć jakiś wpływ na to?
ipy
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/5/2011, 14:46

Postprzez RUTRA.RD » 25/5/2011, 11:15

u kumpla w bandicie wyciagniety lancuszek rozrzadu powodowal ze nie chcial palic tak sie czasy rozrzadu poprzestawialy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ipy » 25/5/2011, 11:54

pochodzi z Francji, łańcuszka teoretycznie nie słychać jeszcze. Ale tu się robi gruba afera bo zaraz wypadałoby zmienić króćce i być może lepszym rozwiązaniem okaże się inny silnik
ipy
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/5/2011, 14:46

Postprzez RUTRA.RD » 25/5/2011, 13:22

odpal i na króćce ssące plakiem popsikaj zobacz czy obroty wzrastają. jaki jest kolor swiec ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ipy » 25/5/2011, 13:37

Świece wymieniałem 2 tygodnie temu (model CR9E), były w opłakanym stanie, dzisiaj zrobię eksperyment z plakiem i dam znać co i jak bo moze faktycznie okazać się to przyczyną
ipy
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23/5/2011, 14:46

Postprzez Raczek_6 » 25/5/2011, 19:52

1. Nie ma takiego modelu z 2002 roku. FZ6 była dopiero od 2004 i do tego tylko wtrysk paliwa.

Ty zapewne masz FZS 600 Fazer,

Czy wersja zdławiona czy nie można sprawdzić po podaniu numeru VIN dzwoniąc do ASO.

Ten zgrzyt to może luźny łańcuszek rozrządu ?
Tylko osłuchanie przez fachowca pomoże określić co to za dźwięk.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr