CBR F4- gaśnie na niskich obrotach Pomocy!!
Posty: 9
• Strona 1 z 1
CBR F4- gaśnie na niskich obrotach Pomocy!!
Witam! Z góry przepraszam jeśli dubluje temat ale nie znalazłem odpowiedzi na forum. Sprawa tyczy się cbr 600 f4 rocznik 2000. Gdy motocykl jest rozgrzany a zatrzymuje się np. na światłach silnik chodzi prawidłowo a zaraz potem zaczyna chodzić nie równo i silnik gaśnie, jak gazuję to wszystko jest ok. Dzisiaj zatrzymałem się na światłach i słyszę że zaczyna nierówno chodzić to zacząłem mu trochę gazować zielone wskoczyło więc ruszam powoli i zgasł, odpaliłem szybko ale zaraz znowu zgasł dopiero jak ruszałem trzymając silnik na wysokich obrotach to ruszył nie gasnąc. Dalej w czasie jazdy wszystko chodzi jak powinno. Co może być przyczyną tych problemów. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
- buska_lukasz
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 6/2/2011, 14:38
sprawdź miernikiem czy masz dobre ładowanie, bo na wolnych obrotach przy włączonych światłach i z palącym stopem po chwili u mnie działy się podobne szopki. ładowanie dobre bez obciążenia a po zapaleniu świateł i stopu i kierunku spadało do 12v i zaczynał się dławić. zmieniłem regulator i nie ma poprawy myślę czy może za małe ładowanie jest spowodowane alternatorem czy może to akumulator ma jakiś wpływ muszę też coś wykombinować. póki co podkręciłem wolne obroty na 1700-1800 obr. i jest ok nawet jak wszystko powłanczam. Jak rozwiążesz problem napisz jak to zrobiłeś.
pozdrawiam
pozdrawiam
- gizi_oo
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 30/11/2010, 11:38
Co do regulatora to powinien być w porządku bo z 2 miechy temu jak kupiłem moto to miałem problem że moto zgasł w czasie jazdy i nie kręcił w ogóle myślałem że to regulator i nie ładuje mi dostatecznie aku wię zajechałem do serwisu. Gościu w serwisie powiedział że to nie wina regulatora tylko słaby akumulator. wymieniłem aku i problem się nie powtórzył.
Serwis robiony był na początku sezonu ale jeszcze przez poprzedniego właściciela więc za jego rzetelność ręczyć nie mogę. Jakieś sugestie odnośnie serwisu. co sprawdzić?
Serwis robiony był na początku sezonu ale jeszcze przez poprzedniego właściciela więc za jego rzetelność ręczyć nie mogę. Jakieś sugestie odnośnie serwisu. co sprawdzić?
- buska_lukasz
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 6/2/2011, 14:38
gizi_oo napisał(a):sprawdź miernikiem czy masz dobre ładowanie, bo na wolnych obrotach przy włączonych światłach i z palącym stopem po chwili u mnie działy się podobne szopki. ładowanie dobre bez obciążenia a po zapaleniu świateł i stopu i kierunku spadało do 12v i zaczynał się dławić. zmieniłem regulator i nie ma poprawy myślę czy może za małe ładowanie jest spowodowane alternatorem czy może to akumulator ma jakiś wpływ muszę też coś wykombinować. póki co podkręciłem wolne obroty na 1700-1800 obr. i jest ok nawet jak wszystko powłanczam. Jak rozwiążesz problem napisz jak to zrobiłeś.
pozdrawiam
Jakie powinno być ładowanie przy włączonych światłach i stopie?
- buska_lukasz
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 6/2/2011, 14:38
wszystko sprawdzic nawet ze wzgledu profilaktycznego znajdz taniego dobrego mechanika i zaowry, regulacja gaznikow, swiece filtry
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD napisał(a):wszystko sprawdzic nawet ze wzgledu profilaktycznego znajdz taniego dobrego mechanika i zaowry, regulacja gaznikow, swiece filtry
A może ktoś polecić taniego i dobrego mechanika w warszawie najlepiej okolice bemowa?
- buska_lukasz
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 6/2/2011, 14:38
Paweł Boruta
"Piszę o motocyklach, śmigam na nich i serwisuję*
* - teraz już tylko rekreacyjnie
Zapraszam co sobotÄ™ do Zielonki. Tel.: 501-430-560"
"Piszę o motocyklach, śmigam na nich i serwisuję*

* - teraz już tylko rekreacyjnie
Zapraszam co sobotÄ™ do Zielonki. Tel.: 501-430-560"
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości