Zobacz wątek - problem walki gsx 600f
NAS Analytics TAG

problem walki gsx 600f

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem walki gsx 600f

Postprzez wasiu89 » 19/5/2011, 16:58

Witam jakis czas temu moto daslo na cieplym silniku wiec postanowilem sprawdzic luzy na zaworach co sie okazalo walki rozrzadu sa juz troche zjechane wiec moje pytanie jest takie czy musze wymienic walki czy lepiej bylo by dopasowac plytkami luzy na zaworach?
wasiu89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/4/2011, 16:07


Postprzez adamRS » 19/5/2011, 17:22

Który rok tego gsxf?
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez wasiu89 » 19/5/2011, 17:30

1993
wasiu89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/4/2011, 16:07

Postprzez adamRS » 19/5/2011, 17:51

To jest właśnie chyba jedyny rocznik który miał regulacje płytkową. W jakim sensie wałki są zjechane? Posiadają wżery czy sprawdzałeś ich wymiary z serwisówką?
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez wasiu89 » 19/5/2011, 21:01

tzn widze ze na walkach jest wyrobione miejsce w ktorym dzwigienka popycha zawor. nie sprawdzalem wymiarow
wasiu89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/4/2011, 16:07

Postprzez wasiu89 » 19/5/2011, 21:07

na obrazku jest zaznaczone
Załączniki
dddd.JPG
dddd.JPG (14.33 KiB) Przeglądane 1616 razy
wasiu89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/4/2011, 16:07

Postprzez RUTRA.RD » 20/5/2011, 07:57

kurde nic u mnie nie widac na tym zdjeciu. w serwisowce masz jak je pomierzyc zrob to i napisz co mowi serwisowka a co ty masz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 20/5/2011, 09:06

krzywkami to tam się nie przejmuj bo tylko nowe wałki by Cie uratowały a to koszt paru tysięcy złotych. Używki bedą wyglądały tak samo jak twoje.

Ważne, że podpory wałków nie mają przekolorowań. Krzywka tylko otwiera i zamyka zawór. Większą różnicę niż na nowych wałkach to odczujesz po wyregulowaniu luzu zaworowego. Tak więc wyreguluj luz płytkami i tyle.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez wasiu89 » 20/5/2011, 16:06

no dzieki Przemo_rene tylko jeszcze chcialbym wiedziec jakie to sa plytki
wasiu89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/4/2011, 16:07

Postprzez RUTRA.RD » 20/5/2011, 18:49

w serwisowce masz napisane bo chyba bez niej sie do tego nie zabierasz?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wasiu89 » 22/5/2011, 20:47

yyy ok a skad moge dostac serwisowke bo nie posiadam czegos takiego
wasiu89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/4/2011, 16:07

Postprzez henio12323 » 22/5/2011, 20:59

z internetu. poszukaj w google ale na forum w temacie z serwisówkami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Przemo_rene » 23/5/2011, 08:46

podobne w temacie - kumpel co robi w Audi miał na warsztacie sztukę A6 z 2005 roku z wałkami NA ZERO w miejscach krzywek. Dosłownie jakby ktoś tylko tulejki nałożył na wałki... Przyczyna? Brak smarowania - jazda z bardzo niskim poziomem oleju - dużo poniżej minimum. Na panewy wystarczało ale na górę silnika już słabiej. Do tego ciężka noga i efekty jak opisałem.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 23/5/2011, 09:15

a jakie koszta naprawy tego audi beda :) heheehe trzeba być zawodnikiem zeby tak o auto nie dbac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Raczek_6 » 24/5/2011, 22:10

Jeśli chodzi o Audi i 2.5TDI to taki był ich urok powyżej 200kkm.
Podobnie jak GSX-F, przy ostrej jeździe wałki dostają po krzywkach a smarowanie było nie wystarczające szczególnie jak ktoś lubił kręcić silnik ostro na obrotach, w egzemplarzach jeżdżonych o około 2-3krpm poniżej odcięcia nie występowało zużycie materiału.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RUTRA.RD » 24/5/2011, 22:24

w bandicie 600 tego nie zaobserwowałem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr