[Suzuki GSR750] Suzuki GSR750 - brutal w białych...
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Suzuki GSR750] Suzuki GSR750 - brutal w białych...
Dyskusja na temat: Suzuki GSR750 - brutal w białych rękawiczkach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSR750 - brutal w białych rękawiczkach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSR750 - brutal w białych rękawiczkach
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Ha..w końcu ktoś napisał prawdę o tym sprzęcie..mówią ludzie że stalowa rama,że heble nie takie,że wahacz przedpotopowy..ale kurcze..ten motong naprawdę b.dobrze jeździ i nie ma się do czego przyczepić.Dokładnie tak jak napisaliście. W moim przekonaniu leje FZ8,Z750,F800R. GSR750 jest 2 w moim prywatnym rankingu motocykli z tego przedziału ( pojemności,kasy ). No i co ciekawe spalanie na poziomie 6,5 - 6,8 l/100km jest całkiem do przyjęcia<br><hr>aril82
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moze to i dobry motor, ale jakis taki bez wyrazu, kompletnie sie mi nie podoba. Ktos musi bys zagorzalym fanem Suzuki zeby wolal to niz Z750.<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak dla mnie zabrakło info o aeorodynamice (jeśli o takiej mozna mowic w nakedzie). Jak jest z naporem powietrza przy wyzszych prędkościach?<br><hr>Gojus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak w nakedzie.. 140 i zaczyna dmuchać choć wystarczy się trochę pochylić mini owiewka daje jakieś mini efekty .. 187 cm 90kg<br><hr>aril82Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie zabrakło info o aeorodynamice (jeśli o takiej mozna mowic w nakedzie). Jak jest z naporem powietrza przy wyzszych prędkościach?<br><hr>Gojus<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ze spalaniem się zgodzę, moja FZ8 pali jednak wyraźnie więcej, ale nie oszukujmy się - nikt takiego motocykla nie kupuje licząc przy tym, że będzie oszczędzał na paliwieKomentatorzy napisał(a):Ha..w końcu ktoś napisał prawdę o tym sprzęcie..mówią ludzie że stalowa rama,że heble nie takie,że wahacz przedpotopowy..ale kurcze..ten motong naprawdę b.dobrze jeździ i nie ma się do czego przyczepić.Dokładnie tak jak napisaliście. W moim przekonaniu leje FZ8,Z750,F800R. GSR750 jest 2 w moim prywatnym rankingu motocykli z tego przedziału ( pojemności,kasy ). No i co ciekawe spalanie na poziomie 6,5 - 6,8 l/100km jest całkiem do przyjęcia<br><hr>aril82<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
GSRa 600 ujeżdżałem dwa sezony i twierdzę że jest to bardzo udany motocykl. Po jeździe testowej 750-tką bardzo pozytywnie oceniam znakomite współgranie wszystkich podzespołów dając prawdziwą frajdę jeźdźcowi. No i te fajne brzmienie seryjnego tłumika na wyższych obrotach. Wyśmienite wyważenie i nieprzeciętna poręczność dają mi powód, by już szykować na GSR 750 miejsce w garażu
<br><hr>peli

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z drugiej strony ktoś musi być zgorzałym fanem Kawaski by wybrać Z750 niż GSR 750... <br><hr>ICONKomentatorzy napisał(a):moze to i dobry motor, ale jakis taki bez wyrazu, kompletnie sie mi nie podoba. Ktos musi bys zagorzalym fanem Suzuki zeby wolal to niz Z750.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak GSR750 zacznie się sprzedawać, Suzuki zrobi wzmocnioną wersję z ostrzejszymi heblami i pewnie z aluminiowym wahaczem, podobnie jak to kawasaki zrobiło w Z750R. A wygląd? Kwestia gustu. Oba motongi są/będą porównywalne.<br><hr>PastiKomentatorzy napisał(a):moze to i dobry motor, ale jakis taki bez wyrazu, kompletnie sie mi nie podoba. Ktos musi bys zagorzalym fanem Suzuki zeby wolal to niz Z750.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ogolnie po jazdach testowych moto mi sie podoba, jedyny klopot to apetyt na paliwko przy jezdzie i trzymaniu moto "na obrotach" przy sprawnej jezdzie, komputer pokladowy wyliczyl mi srednia na poziomie 10,5 l/100 km :/ <br><hr>A
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmm, chyba jeździłem innym GSR 750... Wszystko jest super, z wyjątkiem silnika, który tak zachwalacie. W ogóle nie ma kopa. Dla porównania testowałem Speed Triple i jest to demon w porównaniu do grzeczniutkiego GSRa<br><hr>zenek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Stalowa rama, zwykły i tani tylny wahacz dyskwalifikują wg mnie GSR-a. Panowie Z Suzuki zniweczyli to, co udało im się stworzyć pokazując 600. Jeździłem GSR 600 3 lata (bliskie spotkanie z innym pojazdem zakończyło jego żywot). Był lekki, zwrotny i dynamiczny. Mało palił. Jak na pierwsze moto - rewelacja. I miał to coś.
Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.<br><hr>stug
Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.<br><hr>stug
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co ty porównujesz? 750 (106KM) i 1050 (130KM)?<br><hr>FanKomentatorzy napisał(a):hmm, chyba jeździłem innym GSR 750... Wszystko jest super, z wyjątkiem silnika, który tak zachwalacie. W ogóle nie ma kopa. Dla porównania testowałem Speed Triple i jest to demon w porównaniu do grzeczniutkiego GSRa<br><hr>zenek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kawasaki też ma stalową ramę i jakoś to nikomu nie przeszkadza... W zwykłej wersji ma brzydki prostokątny tylni wahacz, dopiero w wersji R zmieniono go na bardziej ''elegancki" .Komentatorzy napisał(a):Stalowa rama, zwykły i tani tylny wahacz dyskwalifikują wg mnie GSR-a. Panowie Z Suzuki zniweczyli to, co udało im się stworzyć pokazując 600. Jeździłem GSR 600 3 lata (bliskie spotkanie z innym pojazdem zakończyło jego żywot). Był lekki, zwrotny i dynamiczny. Mało palił. Jak na pierwsze moto - rewelacja. I miał to coś.
Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.<br><hr>stug<br>
Dodatkowo jest sporo cięższy od GSR 750.
Jak dla mnie oba motocykle wyglądają równie dobrze, trzeba więc poczekać na bezpośrednie testy porównawcze i wtedy wyrobić sobie opinie o tym sprzęcie.<br><hr>icon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystkie motocykle w tym także choppery przed wprowadzeniem do sprzedazy testuje sie na torach bo tylko tam da sie z nich wycisnac wszystko w bezpiecznych warunkach. Mi to zwisa gdzie zostały zrobione zdjecia. Jakbys mial troche pojecia to moze bys sie nie przypierdalal bez sensu.<br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Test motocykla przedprodukcyjnego na torze rozumiem, ale takiego testu juz nie... w miescie nigdy nie bedziesz miec taki warunkow. testujac na torze nie da sie przetestowac codziennej przydatnosci pojazdu...<br><hr>ŁukaszKomentatorzy napisał(a):A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz<br>Komentatorzy napisał(a):Wszystkie motocykle w tym także choppery przed wprowadzeniem do sprzedazy testuje sie na torach bo tylko tam da sie z nich wycisnac wszystko w bezpiecznych warunkach. Mi to zwisa gdzie zostały zrobione zdjecia. Jakbys mial troche pojecia to moze bys sie nie przypierdalal bez sensu.<br><hr>Dyzio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co sie moze tutaj nie sprawdzić na mieście? Poza tym skad wiesz że był jeżdzaony tylko na torze? moze tam robili tylko zdjęcia.<br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz<br>Komentatorzy napisał(a):Wszystkie motocykle w tym także choppery przed wprowadzeniem do sprzedazy testuje sie na torach bo tylko tam da sie z nich wycisnac wszystko w bezpiecznych warunkach. Mi to zwisa gdzie zostały zrobione zdjecia. Jakbys mial troche pojecia to moze bys sie nie przypierdalal bez sensu.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):Test motocykla przedprodukcyjnego na torze rozumiem, ale takiego testu juz nie... w miescie nigdy nie bedziesz miec taki warunkow. testujac na torze nie da sie przetestowac codziennej przydatnosci pojazdu...<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajny bike. Testowałem w zeszły weekend. W mieście spoko. Silnik jak elektryczny w każdym zakresie obrotów się spisuje, nawet na wysokich biegach. Nie szarpie. W zakręty wchodzi jak 600-ka. Bardzo poręczny. Na autostradzie do 200 km/h też spoko. Szybko się uwinął. Od tej prędkości zaczynają się lekkie wibracje. Maszyna ergonomiczna (ja mam 176cm i 85 kg). Siedzi się wygodnie choć ze znacznym pochyleniem. Nogi rozstawione dość szeroko. Pasażer ma wygodnie ale nie ma się czego złapać. Polecam na trasy takie do 100 km.
<br><hr>Bluespapa

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a tu macie fajną homemade reklamówkę GSRa, i co można:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4</a><br><hr>jeDrASS
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4</a><br><hr>jeDrASS
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości