Zobacz wÄ…tek - KTM exc 50 - popsuty amortyzator oraz gaznik
NAS Analytics TAG

KTM exc 50 - popsuty amortyzator oraz gaznik

Enduro, Cross
_________

KTM exc 50 - popsuty amortyzator oraz gaznik

Postprzez bakovy » 17/5/2011, 13:53

Witam ostatnio kupiłem motor jest to ktm exc 50 z 1997 i jakdo tej pory wszystko ok prócz dwóch szczegółów na przednim amortyzatorze pojawił się luz na lagach i lewa laga w której jest olej strasznie leje macie jakiś pomysł co tam może być w środku popsute ? po konsultacji z kolegą stwierdził że to może być jakas uszczelka. druga sprawa to że motor na biegach 1-4 chodzi bardzo dobrze lecz na 5 gdy już obroty się zwiększają wtedy go dusi sam nie wiem co to może być gaźnik był czyszczony. Nie chce go oddawać go do naprawy bo już straciłem całą kase na motor i narazie chce sam spróbować coś zrobić.
bakovy
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16/4/2011, 12:57
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 17/5/2011, 14:39

z przodu poszły uszczelniacze. koszt naprawy około 200 zł o ile panewki w srodku są dobre. jak bys robił to samo to koszt to 100 zł max. ogólnie jak nigdy tego nie robiłes moze byc problem bo pewnie duzego doswiadczenia w mechanice nie masz. poogladaj filmiki na yt jak sie robi i sam ocen czy dasz rade. co do 5 biegu hmm moze byc że ma jakąs blokade i przez to go muli skoro na 4 na maxa wkreca na a 5 zamula
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez bakovy » 17/5/2011, 19:17

w mechanice jest ok. te uszczelniacze w takim razie zdejmę i pojade z nimi do sklepu coś się dopasuje. a co do piatego biegu to gdzie moze byc ta blokada (gaźnik)?
Ostatnio edytowano 17/5/2011, 19:21 przez bakovy, łącznie edytowano 1 raz
bakovy
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16/4/2011, 12:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez magik2208 » 17/5/2011, 19:20

może trochę odkręc śrubkę od regulcaji, na pewno dobrze ustawiony?, jak muli możesz jeszcze troszkę większą dyszę dać
Nie sądzę, aby ten rok i blokady jeszcze były.
Gaźnik oczywiście o ile kompresja ok
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez bakovy » 17/5/2011, 19:22

co do regulacji jest ustawiony najlepiej jak może bo to znajomy mechanik ustawiał
bakovy
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16/4/2011, 12:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 17/5/2011, 21:15

skoro jest ustawiony to moze miec blokady i jak juz to na module. jezeli nie miał by blokad to na 4 biegu tez by go zmulało na wysokich wtedy mozna by sie dopatrywac kwestii dyszy czy dolotu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bakovy » 19/5/2011, 21:10

Dzisiaj chciałem się przejechać i okazuje się że na każdym biegu nie wchodzi do końca na obroty jeżeli (moduł) to gdzie on sie znajduje
Edit 1. - Jest bardzo duże spalanie, benzyna kapie z rury tak jak by nie spalał benzyny
bakovy
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16/4/2011, 12:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 21:27

powiem tak :D oddaj do mechanika. jezeli tak sie dzieje to pewnie nie przez moduł tylko ci moze zalewa. moze membrany masz słabe ( dobrze odpala ? ) musisz wyregulowac gaźnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê