Ogromny Problem z ApriliÄ… Rs 125! Pomocy...
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Ogromny Problem z ApriliÄ… Rs 125! Pomocy...
witam! Jestem nowy na forum, szukałem pomocy na innych forach, przeszukałem wszystkie wątki, lecz nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, więc postanowiłem się tu zarejestrować, może wy mi pomożecie. Kupiłem Apkę z roku 2004 przebieg 11 tysięcy i jest z nią pare problemów:
-gdy jest zimna ma wysoką temperaturę po dłuższej jeździe na najwyższych obrotach można nią jechać powoli, na małym gazie, a gdy ma temperaturę około 45-50(czyli średnią) żeby np. zawrocić trzeba przełączyć ją na ssanie, gdyż w innym przypadku dławi się i gasnie
- często przy obrotach 6- 7 tyś słychać, jakby coś strzeliło z tłumika pod dużym ciśnieniem, sam nie wiem co to jest, może ten nieszczęsny zawór?
-kolejnym problemem są świece, ostatnio kupiłem nową, irydową, nawet dobrze na niej chodziła, nie wspominajać o wyżej wymienionych problemach, apka była szybsza o jakieś 10 km/h(obecnie 120) i kręciła się do 11.5-12 tysięcy(teraz około 10,5-11 tysięcy, na biegu trochę mniej), lecz po przejechaniu 100 km świeca uległa zniszceniu, więc kupiłem kolejną i nastąpiło to samo. Zamontowałem starą "boscha" i na tej chodzi, lecz strasznie łapie nagar i dużo wolniej się wkręca. Czyżby problemem była cewka?
-i ostatnie pytanie, w papierach jest napisane( papiery niemieckie),że jest zablowkowana i ma moc 18 Km/Kw (nie jestem pewien i nie chcę skłamać), w każdym razie była zarejestrowana tam na mniejsza kategorię, ale tak się zastanawiam, czy ona czasem nie jest odblokowana, a jej niska prędkość(120 z groszami, razcej powinna być szybsza) nie wynika z tego,że delikatnie mówiąc jest zajechana... Co o tym myślicie?
Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale chciałem dobrze zobrazować problemy. Z góry dzięki
-gdy jest zimna ma wysoką temperaturę po dłuższej jeździe na najwyższych obrotach można nią jechać powoli, na małym gazie, a gdy ma temperaturę około 45-50(czyli średnią) żeby np. zawrocić trzeba przełączyć ją na ssanie, gdyż w innym przypadku dławi się i gasnie
- często przy obrotach 6- 7 tyś słychać, jakby coś strzeliło z tłumika pod dużym ciśnieniem, sam nie wiem co to jest, może ten nieszczęsny zawór?
-kolejnym problemem są świece, ostatnio kupiłem nową, irydową, nawet dobrze na niej chodziła, nie wspominajać o wyżej wymienionych problemach, apka była szybsza o jakieś 10 km/h(obecnie 120) i kręciła się do 11.5-12 tysięcy(teraz około 10,5-11 tysięcy, na biegu trochę mniej), lecz po przejechaniu 100 km świeca uległa zniszceniu, więc kupiłem kolejną i nastąpiło to samo. Zamontowałem starą "boscha" i na tej chodzi, lecz strasznie łapie nagar i dużo wolniej się wkręca. Czyżby problemem była cewka?
-i ostatnie pytanie, w papierach jest napisane( papiery niemieckie),że jest zablowkowana i ma moc 18 Km/Kw (nie jestem pewien i nie chcę skłamać), w każdym razie była zarejestrowana tam na mniejsza kategorię, ale tak się zastanawiam, czy ona czasem nie jest odblokowana, a jej niska prędkość(120 z groszami, razcej powinna być szybsza) nie wynika z tego,że delikatnie mówiąc jest zajechana... Co o tym myślicie?
Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale chciałem dobrze zobrazować problemy. Z góry dzięki
- tajo
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/5/2011, 18:37
Może tą świece Ci zalewa.. i w jaki sposób uległa zniszczeniu ? W 2t trzeba ją czyścić co jakiś czas.. do tego dobrze by było gdybyś sprawdził ciśnienie na tłoku, może być najzwyczajniej zajechany..
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
SuSzibar - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 3/1/2010, 18:25
- Lokalizacja: Wrocław
kiedy czytam nagłówek "problem z rs125" myślę wiem o co chodzi ale nie chcę ciebie dołować więc szczegółów nie będę podawał.
a co do tematu:
w dobrym stanie powinna iść 160km/h bez problemu ale myślę że twoja jest odblokowana bo w niemczech blokada była na 80km/h i nie wkręcała by się wyżej niż 8tys obr/min
prawdopodobnie masz słabą kompresję.
najpierw spróbuj wyczyścić i wyregulować gaźnik jak ci świece zawala. i zajrzyj do filtra powietrza.
a co do tematu:
w dobrym stanie powinna iść 160km/h bez problemu ale myślę że twoja jest odblokowana bo w niemczech blokada była na 80km/h i nie wkręcała by się wyżej niż 8tys obr/min
prawdopodobnie masz słabą kompresję.
najpierw spróbuj wyczyścić i wyregulować gaźnik jak ci świece zawala. i zajrzyj do filtra powietrza.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
do ilu powinna się kręcić Apka, bo wydaje mi się,że moja troche za nisko się kręci...
Jest jeszcze jedna dziwna sprawa: od trzeciego biegu tworzy się taka jakby granica(wiem, głupio to brzmi, ale cięzko to wyjaśnić) tzn, żeby przyspieszała na trzecim biegu trzeba ją na dwójce zakręcić powyżej 7 tysięcy, bo inaczej motor przerywa, a maksymalne obroty to wtedy około 7 tysięcy, a z tłumika strzela jakby powietrze pod dużym ciśnieniem. Jeśli nie zakręce jej na 4 i 5 biegu wyzęj to dzieje się to samo co opisalem wcześniej, jesli wrzucę następny bieg. Przy 6 biegu jeśli pozwole by silnik zszedł z obrotów to musze redukować bo nie wkręci się. Conajmniej to dziwne...
Jest jeszcze jedna dziwna sprawa: od trzeciego biegu tworzy się taka jakby granica(wiem, głupio to brzmi, ale cięzko to wyjaśnić) tzn, żeby przyspieszała na trzecim biegu trzeba ją na dwójce zakręcić powyżej 7 tysięcy, bo inaczej motor przerywa, a maksymalne obroty to wtedy około 7 tysięcy, a z tłumika strzela jakby powietrze pod dużym ciśnieniem. Jeśli nie zakręce jej na 4 i 5 biegu wyzęj to dzieje się to samo co opisalem wcześniej, jesli wrzucę następny bieg. Przy 6 biegu jeśli pozwole by silnik zszedł z obrotów to musze redukować bo nie wkręci się. Conajmniej to dziwne...
- tajo
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/5/2011, 18:37
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości