Zobacz wątek - ZX6R- GSX600R- CBR929 -który??

ZX6R- GSX600R- CBR929 -który??

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

ZX6R- GSX600R- CBR929 -który??

Postprzez rogos17 » 15/5/2011, 20:30

Jak w temacie który z nich wybrać... plusy i minusy... i najważniejsze dla mnie czy w przypadku kawy to tylko mit czy te historie z tą pękającą ramą to przykre fakty... :?:
Avatar użytkownika
rogos17
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44


Postprzez RUTRA.RD » 16/5/2011, 08:17

nie podałeś kwoty jaka dysponujesz, doświadczenia swojego wiec ciężko ci doradzić
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 16/5/2011, 08:24

636 od 03 roku najlepiej imo
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez 7beat » 16/5/2011, 10:00

nic w kawach nie pęka... chyba że dzwona wyrwiesz, albo rama już była robiona, co łatwo w kawach po spawach zobaczyć, ja miałem moją 9 po dzwonie i rama się tylko podgięła, było prostowana i śmigałem cały sezon gumowałem i było wszystko luks, potem na koniec sezonu sam wyrwałem dzwona i rama znów poszła do góry i pojawiło się jedynie malutkie pęknięcie, aktualnie łepek co ode mnie ją kupił wyprostował ramę i śmiga dalej heh chociaż to już hardcorowe. a polecił bym ci 929, bardzo fajny motorek
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez abc12333 » 16/5/2011, 10:57

co do ram to obiło mi sie o uszy ze potrafią pękac w tych sprzed 2000 roku od stawiania na gume
abc12333
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 5/5/2010, 08:41
Lokalizacja: Masuria

Postprzez RUTRA.RD » 16/5/2011, 11:59

w tl tez w gsxr 1000k5 tez w 750 tez i 600 tez i pewnie w 30 innych motorach jeszcze
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez cycu_rsko » 16/5/2011, 16:08

Z rama w kawasaki to nie mit.

W mojej okolicy juz ze 2 -3 takie byly.
Jedna na pewno bez wypadek, wszystko w oryginale i od gumowania pekla.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez 7beat » 16/5/2011, 17:47

nie wiem jak w kawach 600cc ale w 900cc na bank nie pęknie od gumy, moja była robiona i trochę podspawywana przy wlotach powietrza i gumowałem nią sporo, parę razy nieźle przywaliłem o glebę, aż na plastikach z laminatu pojawiły się z 3 pęknięcia, a z ramą wszystko w porządku. ale fakt że przy dzwonie w kawach leci rama i ewentualnie lekko lagi, a w innych moto przeważnie lagi fela i ewentualnie deczko rama
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez rogos17 » 17/5/2011, 13:23

doświadczenie: 2 lata Cagiva Mito 125, następnie 2 czy 3 sezony (już nie pamiętam) Kawasaki ZX400. I teraz przerwa dwa latka była...(bez moto).
Kwota jaką dysponuje na motocykl to 11tys. zł.
Jeśli Kawasaki to ZX6R od 2000r
Suzuki GSXR600 K1 (2001r)
Honda CBR 929 2000-2001r

Myślę ze Kawa była by spoko tylko boję się o te ich ramy właśnie...
A co do Hondy to nie wiem czy nie była by dla mnie za mocna...
(22lata, 174cm i ważę 70kg)

Doradźcie proszę na co się zdecydować, który sprzęt jest mniej awaryjny...
Avatar użytkownika
rogos17
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez PawulonVBK » 17/5/2011, 17:18

Wziąłeś pod uwagę pieniądze na dobrą odzież, kask i obuwie? I na podstawowe wydatki dotyczące przygotowania motocykla do jazdy? Bo jeśli nie to te pieniądze są zdecydowanie za małe na te maszyny z tych lat które podałeś w poście. Wtedy musiałbyś się cofnąć jednak do SRADów, do ZX6r =< 99r i Hondy CBR 900.

Jeżeli nie uwzględnisz tych wydatków w kwocie którą podałeś to kupuj śmiało tylko nie tą Hondę bo chyba będzie dla Ciebie za mocna.

Piszę z doświadczenia ponieważ około 1,5 miesiąca temu kupiłem Srada 2000r za 8tys, a z mojej kieszeni uwzględniając mechanika, skarbówkę, PZU i ciuchy w sumie zniknęło 13tys.

pozdro
PawulonVBK
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18/10/2008, 09:28
Lokalizacja: Malbork

Postprzez rogos17 » 17/5/2011, 18:19

Napisałem chyba dość jasno jeśli chodzi o te pieniądze...
"Kwota jaką dysponuje NA MOTOCYKL to 11tys."
To pieniądze konkretnie i tylko na moto...

Pieniądze na odzież, kask, obuwie, i na podstawowe wydatki dotyczące przygotowania motocykla do jazdy, swoją drogą...

Pytam o motocykle....(!!) kolego a nie o to czy za te pieniądze się też ubiorę i przygotuje moto do jazdy...
Too fast to live, too young to die
Avatar użytkownika
rogos17
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez Kvba » 17/5/2011, 18:42

Za 11tys odpuściłbym sobie szukanie 929. W tych pieniądzach będą to egzemplarze do inwestycji albo po przejściach.

Co do ram w Kawie, powiem to na tym forum po raz setny. Ramy w Kawach są delikatniejsze od innych moto ale zwykle pękały przez dzwony i nieumiejętne schodzenie z gumy. Same z siebie nie strzelą.

Miałem ZX6R '98 i naprawdę bardzo dużo nią latałem na gumie, piony, szybkie gumy i takie zabawy w ogóle nie zrobiły wrażenia na ramie ani na silniku. Ważne żeby kupić egzemplarz który będzie miał bezwypadkową przeszłość i można latać spokojnie.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wm10589 » 17/5/2011, 21:50

zerknij na ten http://www.yzfr1.jpg.pl/prywatna_galeri ... 17746.html
kolega z innego forum pilnie potrzebuje kasy:
Sprzedam YZF-R1 2003r; 1rej. 2004.
Moto w pełni sprawne, zarejestrowane. Co do stanu moge powiedziec ze bdb, ma nowe oleje, plyny, akumulator i alternator na gwarancji. Zero wkładu finansowego. Kolor czerwono-czarno-biały, bezwypadkowy. z dodatkow ma przelotowy wydech, mocowanie tablicy, manetki r1 craschpady i pewnie cos tam jeszcze.
najwazniejsze... sprzedaje z powodu wesela :( dzidzia w drodze i trzeba sprzedac :)
cena 13500 do nego.
wiecej na telefon (0)607-568-425 GARWOLIN
Avatar użytkownika
wm10589
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez cycu_rsko » 18/5/2011, 08:20

Kvba napisał(a):Za 11tys odpuściłbym sobie szukanie 929. W tych pieniądzach będą to egzemplarze do inwestycji albo po przejściach.

Co do ram w Kawie, powiem to na tym forum po raz setny. Ramy w Kawach są delikatniejsze od innych moto ale zwykle pękały przez dzwony i nieumiejętne schodzenie z gumy. Same z siebie nie strzelą.

Miałem ZX6R '98 i naprawdę bardzo dużo nią latałem na gumie, piony, szybkie gumy i takie zabawy w ogóle nie zrobiły wrażenia na ramie ani na silniku. Ważne żeby kupić egzemplarz który będzie miał bezwypadkową przeszłość i można latać spokojnie.


Za 11 tysi bez problemu dobrego bladego sc44 sie kupi. Nie widziales jak polecialy ceny w dol ?

A wracajac do ramy w kawasaki. Kumpel mial cala w oryginale, nie malowana, nie bita sztuke. W idealnym stanie byla, gumowal i rama pekla. I nie byly to jakies stale mocne uderzenia o asfalt tylko normalnie gumy z lajtowym opadaniem.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez rogos17 » 18/5/2011, 14:14

Widzę że opinie na temat ramy w Kawasaki są podzielone...
Każdy miał inne "przygody" z tym motocyklem...

Więc trzeba szukać zadbanego egzemplarza i nie katowanego.. chociaż dość ciężko taki pewnie będzie znaleźć...
Dziękuje bardzo za wasze opinie i komentarze na pewno z wielu z nich skorzystam....
Pozdrawiam...
Too fast to live, too young to die
Avatar użytkownika
rogos17
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez wasil1993p » 18/5/2011, 15:59

to bierz gixa 600 albo r6. to sa motocykle o wiele nowsze konstrukcyjnie niż zx6r. jak brać kawasaki to 636 ale nie masz tyle kasy.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez rogos17 » 18/5/2011, 17:12

wasil1993p napisał(a):to bierz gixa 600 albo r6. to sa motocykle o wiele nowsze konstrukcyjnie niż zx6r. jak brać kawasaki to 636 ale nie masz tyle kasy.


W R6 padają skrzynie.. coś z tą dwójką mają że wyskakuje... chyba wszystkie yamahy tak mają... znajomy miał Thunderace'a a teraz ma właśnie R6 i w jednym jak i w drugim ma ten sam problem ze skrzynią...

Przez to wszystko naprawę zaczynam zastanawiać się na GSXR'em
Avatar użytkownika
rogos17
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez wasil1993p » 18/5/2011, 19:40

też wolę gsx-r niż r6. bierz suzuki i będziesz zadowolony. z tymi skrzyniami w fortepianach to nie do końca jest tak jak piszesz ale faktycznie była seria wadliwych skrzyń. z tego co wiem w t-cat 'ach nie było fabrycznej wady skrzyń natomiast w pierwszych r1 i r6 była to wada fabryczna
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr