Zobacz wątek - Gilera GSM 50- kilka pytań nowicjusza.
NAS Analytics TAG

Gilera GSM 50- kilka pytań nowicjusza.

i inne małe pojemności
_________

Gilera GSM 50- kilka pytań nowicjusza.

Postprzez Kapselek » 14/5/2011, 18:30

Witam
Na wstępie zaznaczam, że jestem kompletnie zielony w sprawach motoryzacyjnych, a pierwszy motor zakupiłem dzisiaj rano.

A więc...
Od rana jestem szczęśliwym posiadaczem Gilery GSM 50. Jako, że udało mi się ją kupić za nieduże pieniądze, to znajdzie sie pare rzeczy do zrobienia. Moto jest z 2000r. No to tak. Muszę kupić filtr powietrza oraz taką hmm rurę, która poleci od gaźnika do filtra. Gdzie takie coś dostać? Muszę szukać oryginału, pod konkretny model, czy to raczej uniwersalne ? Drugą sprawą jest stacyjka. W tej coś siedzi, najprawdopodobniej złamany klucz i można włączyć zapłon wszystkim, oby tylko przekręcić. Jaki jest koszt wymiany i czy można wymienić tylko to coś, takie srebrne, kółko gdzie sie wklada kluczyk? I ostatnia sprawa, mianowicie wydech. Czy gdybym chciał wymienić wydech to koniecznie na nowy? Czy można bez obaw celować w używke? Bo wiem, ze sa takie rzeczy, ktorych sie nie kupuje uzywanych "i już", dlatego pytam czy aby przypadkiem wydech do takich nie należy.

I ogólnie proszę was o porady co sprawdzić/wymienic w uzywanym motorze z przebiegiem 16 tyś km. Oprócz w/w rzeczy zamierzam wymienić olej w przekładni i silnikowy.

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :)
Kapselek
Świeżak

Postprzez henio12323 » 14/5/2011, 19:39