Zobacz wątek - Czy naprawiłem napicz rozrządu w CBR F3?
NAS Analytics TAG

Czy naprawiłem napicz rozrządu w CBR F3?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Czy naprawiłem napicz rozrządu w CBR F3?

Postprzez Fonder » 12/5/2011, 20:22

Mam dziwną sprawę...:)Coś stukało mi w silniku w CBR F3, stwierdziłem rozrząd...Chciałem wymienić napinacz bo akurat zmieniałem linkę sprzęgła. Wykręciłem, troszkę pooglądałem, postukałem w popychacz, a że był wieczór i nie miałem nowego napinacza to stwierdziłem, że wkręce stary żeby polatać. Wkręcam stary, odpalam...i nagle gaśnie...:(Myślałem, że coś rozje...:(Odpalam jeszcze raz, gazuje, wszystko ok tylko trzyma zamiast 1300 obr jak wcześniej, 1000 i podgasa. Pokręciłem regulacją, ustawiłem na 1400 i chodzi idealnie. Czy mogłem w taki sposób naprawić napinacz i czy czegoś nie rozwaliłem?Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdro
CBR F3 PC 31
Avatar użytkownika
Fonder
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn


Postprzez hugo2003 » 12/5/2011, 20:50

1400 to za duzo 1200-1250jest norma
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fonder » 12/5/2011, 21:03

hugo2003 napisał(a):1400 to za duzo 1200-1250jest norma

Wiem, ale bałem się, że będzie mi przygasać dlatego podkręciłem. A co myślisz o sprawie z napinaczem?
CBR F3 PC 31
Avatar użytkownika
Fonder
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn

Postprzez Przemo_rene » 13/5/2011, 10:56

a napinacz jak włożyłeś to przekręciłeś lekko wałem by wybrał luz na łańcuszku czy od razu po prostu odpaliłeś? Bo jak odpaliłeś po prostu to miałeś szczęscie, że nie przeskoczył rozrząd o ząbek lub wiecej. Napinaczowi nic nie zrobiłeś wiec przecież sam się nie naprawił. Za chwile się bedzie odzywał znowu. Sa sprężyny akcesoryjne do napinaczy dla Hondy i taką bym założył na początek - to często wystarcza na jakiś czas a koszt mniejszy bo ok. 30-40zł. a nie 300zł w góre za napinacz
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez limak14 » 13/5/2011, 13:10

Tak jak kolega Rene mówił - jak zmieniasz napinacz to wrzuć np. 6tke i delikatnie ruszaj kołem, żeby napinacz dostosował się do szyny.

Larsson oferuje sprężyny do napinaczy i prawdopodobnie będzie ją trzeba zamówić.
W sieci są także filmiki jak zmienić tą część napinacza.

Jest jeszcze opcja z naciągnięciem tej sprężyny:
http://www.youtube.com/watch?v=EvUCGLHNaY0
http://www.youtube.com/watch?v=9YQzlxRGhlY
http://www.youtube.com/watch?v=YiohYKqcxig
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Fonder » 15/5/2011, 15:23

Dzięki bardzo wszystkim za odpowiedź. Narazie zrobiłem w weekend kolo 300 km i wszystko w najlepszym porządku:)Zobaczymy jak będzie później. Pozdrawiam
CBR F3 PC 31
Avatar użytkownika
Fonder
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr