Zobacz wątek - Sykanie na wolnych obrotach
NAS Analytics TAG

Sykanie na wolnych obrotach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Sykanie na wolnych obrotach

Postprzez codiii » 12/5/2011, 14:38

Witam.

Posiadam Triumpha Daytone T595, 3 cylindrowiec na pełnym wtrysku.
Od wczoraj zaczeło coś sykac na wolnych i nawet na niskich obrotach.
Do 4tyś delikatnie szarpie moto a od 4 w góre idzie jak szalony.
Wiecie co to może być?
Wszelkie sugestie mile widziane.
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice


Postprzez RUTRA.RD » 13/5/2011, 13:26

kiedy był serwis robiony ??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez codiii » 13/5/2011, 13:43

Chyba dwa lata temu. Przez ten czas stał w garażu i był tylko raz na dwa miesiące odpalany. Napewno do wymiany jest olej.
Przedwczoraj odpalone i pojeżdzone chwile.

Dodam że akumulator był wyjęty i doładowywany, nie wiem czy to moze mieć jakiś wpływ na to.
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice

Postprzez RUTRA.RD » 13/5/2011, 13:50

ja to bm wszystko zobil jesli chcesz nim jezdzic bezawaryjnie zawory, gazniki, filtry, swiece, olej, plyny hamulcowe, a jesli chodzi o samo odpalanie to swiece gazniki filtr powietrza to trzeba zobaczyc po 2 latach stania
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez codiii » 13/5/2011, 14:05

gaźnik raczej odpada bo to na wtrysku jest.
Wczoraj sobie go troche rozkręciłem i sprawdziłem filtr powietrza, jest czysty i wygląda na "w miare" nowy.
Takie rzeczy jak płyn chłodniczy, płyny hamulcowe, świece, olej i filtr, oraz filtr paliwa i regulacje napewno musze zrobić.
Jeśli chodzi o koszta samej robocizny to w jakich granicach będzie mnie to kosztować?
Oraz czy po takich zabiegach syki mogą ustąpić?

Jak go miałem rozkręconego wsłuchiwałem się skąd to dochodzi, jednak wizualnie nic nie zauważyłem, natomiast wydaje mi się że dochodzi to z górnej części silnika.
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice

Postprzez henio12323 » 13/5/2011, 14:32

moze to nie syki tylko łancuszek rzęcholi ? :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez codiii » 13/5/2011, 14:55

nie łancuszek napewno nie, bo to jest w nie regularnym odstępie czasowym, raz mocniej raz słabiej, to nie jest "rzęcholenie" tylko dzwięk uciekającego powietrza pod ciśnieniem :)
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice

Postprzez sonycbr77 » 13/5/2011, 15:40

gdzies komprecha ucieka, moze swieca niedokrecona
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez codiii » 13/5/2011, 16:07

Na dniach dobiore się do świeczek, bo nie daje mi to spokoju a sezon ucieka..........
Gdzieś coś syka a nie mam pojęcia co i jak. Myślałem że ktoś się spotkał z takim problemem.
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice

Postprzez sonycbr77 » 13/5/2011, 16:52

jak ogarniesz to daj znac co bylo, sprawdz jeszcze kolektory wydechowe, moze nieszczelny wydech
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez RUTRA.RD » 13/5/2011, 17:11

robocizna zalezy w jakim zakresie jesli sie palcem nie dotkniesz a ktos ma zrobic wszystko to z 500zl- 1000zl. albo mozesz samemu robic i zaoszczedzic dzieki temu ze swoim moto juz z 2000zl w tym sezonie na samej robociznie jestem do przodu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez codiii » 13/5/2011, 17:11

Jasne, jak będe wiedział o co kaman i pozbęde się usterki napewno dam znać, może kiedyś komuś przyda się moja wiedza. Narazie szukam w okolicy dobrego majstra od motorów, aby sam posłuchał i dał swoją opinie. Zawsze lepiej i łatwiej zdiagnozować na żywo a niżeli z opowieści.
Co do kolektorów, wszystko szczelne bo tam akurat wczoraj głowe włożyłem :)
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice

Postprzez codiii » 15/6/2011, 20:50

Witam ponownie. Nie było mnie tu dłuższy czas, ale majsterkowałem przy Triumphie razem z zaprzyjaźnionym mechanikiem i już wszystko porobione. Sykanie/psikanie czy jak to tam jeszcze nazwać brało się od popękanego od starości przewodu od podciśnienia. Tak więc temat do zamknięcia i pozdrawiam wszystkich którzy udzielali się mi.
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr