Shadow VT 750 czy XV 750 Virago??
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Shadow VT 750 czy XV 750 Virago??
Witam
To jest mój pierwszy post jak i będzie to mój pierwszy... mam nadzieję niedługo... motor
W każdym razie zamierzam kupić jakiegoś choppera, gdyż to jest to co mi się podoba. I mam na oku takie modele:
Honda Shadow VT 750 1983
Yamaha XV 750 Virago 1983
Yamaha XV 700 Virago 1985
I teraz tak: Chciałbym coś z tych modeli gdyż te w moim przedziale cenowym czyli 4-5tys mi najbardziej podchodzą.
Troche info o mnie itp?:
27 lat
178cm wzrostu
60kg wagi
doświadczenie - tyle co prawko no i rower
Na motorze zazwyczaj do pracy i na dalsze wypady... od czego jest chopper
Problem polega na tym że nie mam tutaj tj we Wrocławiu znajomego który mógłby mi opowiedzieć to i owo o tych motorach więc proszę o opinie tj, który jest mniej zawodny, do którego łatwiej i taniej dostać części. Na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę przy ogladaniu jakiegoś modelu. No i jak z prowadzeniem przez początkujących?
Aaaaa.... i ważna sprawa... nie mam garażu... nie wiem ile we Wrocku kosztuje wynajem ale raczej mnie nie stać... :/ Czy bardzo narażę moje przyszłe cacko jeśli będę trzymał je pod plandeką na jakimś strzeżonym odkrytym parkingu?
Aaaa i proszę nie pisać że jak dołoże tyle i tyle to by było coś tam. Nie mam więcej kasy... to i tak jest pożyczone ;P
Jakbym czegoś jeszcze nie określił to piszcie a napiszę
Pozdrawiam!
To jest mój pierwszy post jak i będzie to mój pierwszy... mam nadzieję niedługo... motor

Honda Shadow VT 750 1983
Yamaha XV 750 Virago 1983
Yamaha XV 700 Virago 1985
I teraz tak: Chciałbym coś z tych modeli gdyż te w moim przedziale cenowym czyli 4-5tys mi najbardziej podchodzą.
Troche info o mnie itp?:
27 lat
178cm wzrostu
60kg wagi
doświadczenie - tyle co prawko no i rower

Na motorze zazwyczaj do pracy i na dalsze wypady... od czego jest chopper

Problem polega na tym że nie mam tutaj tj we Wrocławiu znajomego który mógłby mi opowiedzieć to i owo o tych motorach więc proszę o opinie tj, który jest mniej zawodny, do którego łatwiej i taniej dostać części. Na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę przy ogladaniu jakiegoś modelu. No i jak z prowadzeniem przez początkujących?
Aaaaa.... i ważna sprawa... nie mam garażu... nie wiem ile we Wrocku kosztuje wynajem ale raczej mnie nie stać... :/ Czy bardzo narażę moje przyszłe cacko jeśli będę trzymał je pod plandeką na jakimś strzeżonym odkrytym parkingu?
Aaaa i proszę nie pisać że jak dołoże tyle i tyle to by było coś tam. Nie mam więcej kasy... to i tak jest pożyczone ;P
Jakbym czegoś jeszcze nie określił to piszcie a napiszę

Pozdrawiam!
- maidey
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/5/2011, 17:50
- Lokalizacja: Wrocław
Przy Virago szczególnie z tych roczników przyjrzyj się uważnie rozrusznikowi - pada w nich sprzęgło rozrusznika. Zobacz jak kręci zarówno na zimnym jak i na ciepłym, czy nic nie stuka, nie rzęzi.
Druga sprawa to zarówno w Virkach jak i w Shadowkach lubią padać regulatory napięcia więc warto sprawdzić ładowanie.
Trzecia sprawa jeśli chodzi o Virago z tych roczników to gaźniki. W tamtym czasie montowali Hitachi, dość upierdliwe w regulacji.
Poza tym standard czyli sprawdzasz to co w każdym innym moto: przede wszystkim silnik, nie ma prawa być żadnych wycieków. Jeśli pod spodem jest zbyt czysty, nie ma śladów piachu i wygląda tak jak od góry to często znaczy że ktoś wypucował do sprzedaży. Sprawdź czy prosty, czy ograniczniki nie pogięte albo scięte, czy z kardana nie cieknie, czy tylny wachacz prosty i bez luzów. Najlepiej to podjedź z kimś kumatym kto Ci sprzęta obejrzy, tym bardziej tak wiekowego.
Opanować opanujesz, to nie są demony mocy. Tyle że trochę ważą więc o parkingówkę łatwo.
Podstawowa różnica pomiędzy Virago a Shadowką to chłodzenie - Virago powietrzem Shadowka cieczą. Dlatego też moim zdaniem Shadowka odpada bo kto widział choppera z chłodnicą. Ale co kto lubi...
Tyle że dieńgów trochę mało masz, ciężko będzie Ci znaleźć coś w przyzwoitym stanie. A później dopiero zaczną się wydatki, płacz i zgrzytanie zębów. No ale podobno kto szukka ten znajdzie, powodzenia.
Druga sprawa to zarówno w Virkach jak i w Shadowkach lubią padać regulatory napięcia więc warto sprawdzić ładowanie.
Trzecia sprawa jeśli chodzi o Virago z tych roczników to gaźniki. W tamtym czasie montowali Hitachi, dość upierdliwe w regulacji.
Poza tym standard czyli sprawdzasz to co w każdym innym moto: przede wszystkim silnik, nie ma prawa być żadnych wycieków. Jeśli pod spodem jest zbyt czysty, nie ma śladów piachu i wygląda tak jak od góry to często znaczy że ktoś wypucował do sprzedaży. Sprawdź czy prosty, czy ograniczniki nie pogięte albo scięte, czy z kardana nie cieknie, czy tylny wachacz prosty i bez luzów. Najlepiej to podjedź z kimś kumatym kto Ci sprzęta obejrzy, tym bardziej tak wiekowego.
Opanować opanujesz, to nie są demony mocy. Tyle że trochę ważą więc o parkingówkę łatwo.
Podstawowa różnica pomiędzy Virago a Shadowką to chłodzenie - Virago powietrzem Shadowka cieczą. Dlatego też moim zdaniem Shadowka odpada bo kto widział choppera z chłodnicą. Ale co kto lubi...
Tyle że dieńgów trochę mało masz, ciężko będzie Ci znaleźć coś w przyzwoitym stanie. A później dopiero zaczną się wydatki, płacz i zgrzytanie zębów. No ale podobno kto szukka ten znajdzie, powodzenia.
- kriss2k
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 4/6/2010, 19:00
- Lokalizacja: Pabianice
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości