r6 ciezko pali
Posty: 9
• Strona 1 z 1
r6 ciezko pali
Witam, posiadam r6 z 2001 r i mam problem z odpalaniem gdy jest zimna, dlugo musze krecic na ssaniu i musze dodawac troche gazu bo inaczej by za hu*a nie zapalila, swiece wymienilem nie dawno na denzo jak pamietam:) przyznam sie ze dlugo nie bylo robione synchronizacji gaznikow okolo dwoch sezonow:)moze to byc przyczyną? i druga sprawa taka, czy posiadacze tego modelu z tego rocznika tez tak maja, ze motocykl sie bardzo dławi,dusi do 4 tys. obr.? bez wzgledu na bieg, wiem ze r6 tak mają ale moja to chyba przesadza za bardzo z tym i to jest bardzo denerwujace:) Prosze Was o jakies porady i z gory dziekuje . Pozdrawiam
- Tobi_r6
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5/5/2011, 21:15
- Lokalizacja: PL
1. Zrob moze to sunchro gaznikow bo mu nie zaszkodzi po 2 sezonach. Jak sie silnik zachowuje jak juz odpali ?
2 Moze aku pada juz powoli i dlatego nie pali. Sprawdz napiecie na aku. U mnie ma byc 12,8 - 12,1 ponizej aku do wymiany...oczywiscie aku sprawdz odlaczony.
3. Nie wiesz jakie mu swiece wstawiles ? Sa swiece ktore gorzej odpalaja na zimno, cieplo itd. Jakie dokladnie swieczki ?
4. to ty r6 na 4k obrotow jezdzisz ? ;D Nie zamulaj sprzeta
5. Sprawdz linke od ssania ? moze nie zaciaga ssania bo sie urwala, wypadla...
zawsze mozesz palnikiem go rozgzac
2 Moze aku pada juz powoli i dlatego nie pali. Sprawdz napiecie na aku. U mnie ma byc 12,8 - 12,1 ponizej aku do wymiany...oczywiscie aku sprawdz odlaczony.
3. Nie wiesz jakie mu swiece wstawiles ? Sa swiece ktore gorzej odpalaja na zimno, cieplo itd. Jakie dokladnie swieczki ?
4. to ty r6 na 4k obrotow jezdzisz ? ;D Nie zamulaj sprzeta

5. Sprawdz linke od ssania ? moze nie zaciaga ssania bo sie urwala, wypadla...
zawsze mozesz palnikiem go rozgzac

Ostatnio edytowano 6/5/2011, 00:00 przez zxer, łącznie edytowano 1 raz
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
panowie swiece zalozylem denzo bo sie upewnilem, ssanie dzialaja bo jak juz odpali to przeciez slysze ze wchodzi na duze obroty
i jak juz odpali to jest wszystko ok tylko to ze sie dlawi do czterech tys. to czuc ciagle bo nie da sie tego przeskoczyc zeby wejsc na wyzsze obroty a aku tez kreci dobrze, wnioskuje ze nie obejdzie sie bez synchro i reg. zaworow:)jak byscie mogli jeszcze podac wartosci luzów na ssacych i wydechowych:) a tak przy okazji wiecie ile wchodzi oleju do lagi w tym modelu?:)z góry dziekuje 


- Tobi_r6
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 5/5/2011, 21:15
- Lokalizacja: PL
Rób te zawory i synchro, na 100pro bedzie lepiej. U mnie nie ma szans zeby sie zastanawiala z jakichkolwiek obrotow, oczywiscie nie rwie ale plynnie ciagnie nawet na ostatnim biegu z samego dolu jak na taki piecyk.
600 k6
-
ZieLony_69 - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 21/1/2009, 22:23
- Lokalizacja: OKA
luzy zaworowe zostaw mechanikom do korekty. PO tym czyszczenie gaźników, ustawienie poziomów paliwa i synchro. Nowy filtr powietrza też. Bedziesz miał nowy motocykl.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ja bym jeszcze do tego dodał sprawdzenie luzów zaworowych. Jak robić coś to porządnie...
Co do filtra- zobacz sobie K&N albo czasem oryginał jest też dość tani.
Co do filtra- zobacz sobie K&N albo czasem oryginał jest też dość tani.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości