Zobacz wÄ…tek - Honda CRF 150 F LUB R co sadzicie?
NAS Analytics TAG

Honda CRF 150 F LUB R co sadzicie?

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 7/5/2011, 16:25

yokub napisał(a):Bostorn ja nie chce 2t chce 4t i tego bedde sie trzymał a CRF mam juz za 5 tys na oku;) No wiem henio ale to misie w tym motorze podoba ze nie psuje sie czesto i a jak cos sie zepsuje to pojde do mechanika i naprawi xD


nie kupisz crfy za 5k w dobrym stanie

mechanik zrobi? owszem ale za samą jego robote wybulisz 500zł jak nie lepiej a gdzie czesci? gdzie oleje?
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez yokub » 7/5/2011, 18:41

ja licze sie z tym ze to duzy wydatek ale motor jeszcze pojede zobaczyc nie wszyscko co drogie jest dobre bo moge jakis złom za 10 k kupic i co?;)
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska


Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 18:46

ale tez niekoniecznie co jest super tanie jest tanie bo "okazja" moze akurat silnik sie konczy ale jeszcze wszystko jeździ. w 4T za bardzo nie odczujesz spadku mocy itp. a zawór moze np w kazdej chwili strzelic :D stąd czasem "okazyjne ceny" wiec trzeba dobrze kupic. i czasami lepiej jest dorzucic ten 1000 zł na wiarygodniejsze moto niz przyoszczędzić na zakupie a dołozyc 2-3 tysiace w generalke w najblizszym czasie ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez yokub » 7/5/2011, 18:52

Jesli chcesz moge wysłac ci na pw link do aukcji tego motoru i tak wizualnie mozesz powiedziec mi co jest podejrzane lub nie??
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 18:56

wizualnie nic nie zobaczysz. jeszcze jakiegos sciga czy cos mozna.. ale crossówke kupuje sie tylko osobiscie. nic nie zobaczysz ze zdjęć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 7/5/2011, 19:16

http://otomoto.pl/honda-crf-150-M1490997.html znam owy motocykl, mogę jeszcze więcej się dowiedziec

wiem że od dawna nie jeżdzony, jedynie odpalany i serwisowany, dzieciak przesiadł się na sxa 144 od ok 2 sezonów?

mam jeszcze innego znajomego też na 150 i będzie robił generałke i nie wiadomo czy nie bd chciał sprzedawac bo czeka na niego crfa 250

tak więc lepiej mowie dołożyc trochę grosza i miec pewne moto niz pluc sobie w twarz ze żałowało się pieniędzy

ja na tym zęby już zjadłem z nerwów bo już nie raz i nie dwa tak miałem więc wiesz...
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez yokub » 7/5/2011, 19:42

Ja wszystko rozumiem tylko jak dla mnie 8,9,10 ... tys zł do wydania na MOTOR to dla mnie kosmos ! wiem licze sie z tym ze lepiej dołozyc lecz musiałbym zbierac długo tyle kasy ;/ itd
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez magik2208 » 7/5/2011, 19:56

Tak wiec logiczne, nie pakuj sie w 4t tylko kup 2t, na start tloczek 200zl i jazda.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez yokub » 7/5/2011, 20:44

a liczyłes robocizne za wymiane tłoczka? hmm chyba nie;) a zreszta robienie mieszanek ;/ wole pyrkac sobie 4t ; DD
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 20:49

a robizna wymiany tłoka w 4T ? bez tysiaka w kieszeni ( na robote i częsci) nawet ci nikt sie nie dotknie :D a 2T sam mozesz to zrobic :P kupujesz sobie bańke 50 litrów wlewasz benzyny całą odmierzoną ilosc oleju i miesiąc smigasz :D no ale nikt ci nie zabrania kupować 4t :P tylko w 4T tez trzeba co troche zajrzec do zaworów, wymienic olej filterki itp a to koszta. za zawory zapłacisz z 50 zł, drugie 50 zł za samą wymiane filterków i oleju plus częsci i olej. wiec same koszta :D no ale jak chcesz :D ważne zebys dobrze trafił z kupnem

drz - ttr pala podobnie i na pewno duzo mniej przy spokojnej jeździe mysle że kokoło 2 litrów do 4-5 m,ax przy ostrym pałowaniu. ale one maja gorsze zawieszenie są ciezsze i słabiej wyposażone, choc nie ze sągorsze ale nie są to wyczynówki


Heniek wisisz mi piwo za edycjÄ™

senekkorzenna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez yokub » 7/5/2011, 21:06

No to ja nie mowie ze 4t sie nie psuja tylko wy za bardzo dramatyzujecie (moim zdaniem i oczywiscie bez urazy i to nie miało byc obrazliwe;)) bo moi koledzy tez maja motorki jedem na crf jeden dr-z jeden yz i znowu nie wymieniaja tak strasznie wszystkiego ze musza płacic na reke po kilka tys;) mozliwe ze dobrze trafili mozliwe ze im sie tak wiedzie albo mozliwe ze po prostu dbaja ale tego im zycze i ciesze sie ze tak trafili i sam chciałbym tak trafic oczywiscie henio wiem ze chciałes mi wytłumaczyc ile co kosztuje i jestem ci za to serdecznie wdzieczny i innym ktorzy mi pomogli ;)
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez magik2208 » 7/5/2011, 22:04

A może nie dbają jednak? W tak wyżyłowanych sprzętach trzeba wymieniać części, tylko, że w 2t są to groszowe sprawy - tłoczek 200zł co powiedzmy 30 godzin, korbowód z łożyskami co 2 tłoki, natomiast 4t ma czas wydłużony o te 2 razy, ale sam tłok będzie kosztował pewnie ok 100-150zł więcej, dodatkowo musisz dbać o zawory, naciąg łańcuszka, wymieniać kupe więcej rzeczy, w rezultacie może i mniej pali ale jest bardzo drogi w utrzymaniu. A mieszanka to co to za problem dolać odpowiednią ilość oleju do benzyny?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Bostorn » 7/5/2011, 22:09

widze uparty jestes

ok bierz 4t za 5 tysi, dowiesz sie ile kosztują zawory ok 400-800zł

dowiesz sie ile tłok ok 400zł

uszczelki ok 200zł
rozrząd cos koło tego też

dalej oleje itp ok 150zł

robocizna jak z wymianą korby ok 1000zł
aa korba ok 400zł
łozyska na wał ok 200zł i inne uszczelniacze z lozyskami ok 100-200zł

robocizna z regulacjami wymianami pewnie ok 1000zł + - 200zł

specjalnie dla Ciebie znalazłem
http://allegro.pl/honda-crf-150-f-03-05 ... 97338.html
http://allegro.pl/ir-uszczelniacz-zawor ... 66058.html x4
http://allegro.pl/motojapan-uszczelki-h ... 04288.html
http://allegro.pl/motodream-lancuszek-r ... 69797.html
http://wossner.pl/product.php?id_product=3469
http://wossner.pl/product.php?id_product=285
dolicz jeszcze łożysko igiełkowe
zaworów nie znalazlem i nie chce mi sie szukac ale dolicz dodatkowo ok 800zł zawory i robocizna ok 1000zł jak nie lepiej a i tak to nie wszystko pod czas generalnego remontu
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 22:30

bosti ale to jest CRF F :D to jest soft :D co prawda crossówka ale to ma osiagi i wytrzymałosc softa :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez yokub » 8/5/2011, 10:19

a nie uwarzacie ze 4t bedzie bardziej zywotniejsze w sensie ze 4t chodza bardziej liniowo i spokojniej a 2t chodza na wysokich obrotach to bardzo moze meczyc silnik co o tym sadzicie ?;)
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 10:23

4T na pewno zywotniejsze. wytrzymuje praktycznie 3X tyle co 2T. z tym że trzeba o to również dbać. no i trzeba mieć pojęcie kiedy trzeba zrobic remont który jest własciwie 3X drozszy niz 2T :P wiec to wszystko w zasadzie na jedno wychodzi. tylko że jak jest sie kims bez pracy, bez własnej kasy to taki nagły remont 4T to czasami jest nie do wykonania. 2T jakos tam sie uciuła te 1000 zł. gorzej jak nagle wyskoczy wydatek 3000 zł wtedy troche lipa :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez yokub » 8/5/2011, 10:33

No niestety xD a ty osobiscie posiadasz 2t czy 4t i co było by lepsze twoim zdaniem crf 150 F , drz 125 ttr 125 czy , dajmy kx 85 cr 85 yz 85 lub cos w tym stylu?;)
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez magik2208 » 8/5/2011, 10:33

męczy szybciej silni, ale mniej podzespołów, bo tam masz praktycznie tłok, korbowód i łożyska co się zużywa, a w 4t remont jest 2 razy rzadziej, ale części są droższe, jest ich o więcej i już trzeba coś potrafić, jak nie to jeszcze mechanikowi płacisz, bo 2t to sobie sam robisz, w rezultacie wychodzi wiele wiele drożej niż 2t.

Henio - trochę się spóźniłem. 3x? wg danych np co mówiłeś to tłok w cr 125 idzie co 40mh, korba poleci po 80, z opinii ludzi np crf wymiana tłoka po 60mh, korba też co dwa tłoki, łańcuszek również co dwa, do tego co ileś dochodzą zawory itp
Ostatnio edytowano 8/5/2011, 10:36 przez magik2208, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 10:35

no ja mam 4T ale duze 4T a to troche inna bajka.

ja jestem bezstronny kazdy moto dobry. ale 2takty bedą zdecydowanie szybsze i mocniejsze. bo to wyczynówki a drz ttr i crff to takie sofry ze spokojnymi silnikami raczej, troche moze przy ciężkawe i nie z jakims sport zawieszeniem. wiec nie ma lepsze tylko tu takie a tu takie :P na tor do polatania ostro lepsze bedą na pewno te małe 2takty. turystyka leśna pola czasem troche po torze moze byc lepiej na tych 4taktach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez yokub » 8/5/2011, 17:51

wiec rachunek jest prosty 4t bo ja nie bede jezdził po torze;)
Avatar użytkownika
yokub
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 13/1/2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê