Zobacz wÄ…tek - Zipp quantum - wysokie obroty na ssaniu duze spalanie
NAS Analytics TAG

Zipp quantum - wysokie obroty na ssaniu duze spalanie

i inne małe pojemności
_________

Zipp quantum - wysokie obroty na ssaniu duze spalanie

Postprzez kapsel1 » 2/5/2011, 10:34

Witam.
Po zimie wystepują problemy przy skuterze. Gaźnik wyregulowany na ciepłym silniku przez mechanika(ładnie się zbiera obroty odpowiednie), jednak po odpleniu "na zimno" skuter dostaje wysokich obrotów i sam rusza. Spalanie też jest straszliwe - 6l/100km? :/ Od dwóch lat jeżdzę na wymienionym module (vmax 55km/h) i dotąd 3l/100km. Czy problem jest ze ssaniem na zimnym silniku? Paliwo nie wycieka.
Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
_______________________
Zipp Quantum GT5
rok 2006, przebieg 8300 km
kapsel1
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/8/2009, 21:11
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez henio12323 » 2/5/2011, 12:28

hmm a moze gdzies lewe powietrze łapie ? albo podkręcone są za wysoko obroty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kapsel1 » 2/5/2011, 16:56

Prawdopodobnie źle wsadziłem iglice. Podczas czyszczenia wypadła mi. Czy ktoś mógłby wstawić zdjęcie lub wytrłumaczyć jak powinna być wsadzona?
Wybaczcie ale dopiero siÄ™ ucze :)
_______________________
Zipp Quantum GT5
rok 2006, przebieg 8300 km
kapsel1
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/8/2009, 21:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez henio12323 » 2/5/2011, 18:01

iglice zabezpieczasz blaszką która ustala wysokosc iglicy własnie. to wsadzasz to tego wałka całego potem przez linke przekłądasz pokrywke i spręzynke. potem linke zaczepiasz o ten wałek cały (przepustnice) i naciagasz spręzynke żeby docisnęła tą blaszke o której pisałem na początku. i masz zlozona przepustnice. póxniej patrzysz gdzie w gaźniku masz wypustke takąwystającą. a na przepustnicy masz rowek i celujesz rowkiem w wypustke. i chowa sie wszystko. zakręcasz pokrywke i działa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kapsel1 » 2/5/2011, 18:50

okej dzięki wielkie :D
Wstyd aż przyznać ale w ogole nie mialem iglicy.. Wypadla w czasie czyszczenia a z powodu zbytniego pośpiechu i własnego niedoświadczenie nie zauważyłem jej braku. Stąd to spalanie
whatever... człowiek za niewiedze płaci :D
Na który "ząbek" powinienem nałożyć iglicę?
kapsel1
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/8/2009, 21:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez henio12323 » 2/5/2011, 18:54

:P na pewno. bo iglica blokuje paliwo dostające sie do komory spalania. powinieneś ustawic na środkowym ząbku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kapsel1 » 2/5/2011, 19:10

Dziękówa :D Teraz tylko czeka mnie regulacja gaźnika bo po wstawieniu!! iglicy maszyna nie odpala ;]
kapsel1
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/8/2009, 21:11
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê