Suzuki Bandit GSF 600 - problemy ze skrętem i kilka mniejszy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Suzuki Bandit GSF 600 - problemy ze skrętem i kilka mniejszy
Hello.
Posiadam Bandita 600 N z 2001 roku, jednak mam pewien z nim problem lub tak byc powinno, przejde odrazu do sedna sprawy, chodzi mi to ze motocykl nie chce sie skladac, nawet przy balansie ciała to on chce jechac prosto jakby go cos trzymalo, co moze byc tego przyczyna. Jedna laga mi leje mam kupione juz uszczelniacze i bede wymienial je w nastepnym tygodniu, jednak czy moze tez byc to wina lozysk glowki ramy ??
Znajomy ma Honde Hornet '05 z nowymi lagami i motorek sie ladnie sklada jednak banditowi cos w przeszkadza.
Mam też pytanie na temat klamki sprzęgła, jak powinno ono łapać. Bo w moim przypadku jest tak ze lekko nacisnę klamke i juz tarcze sa rozlaczone. Czy wszystko jest dobrze jak tak łapie. Oraz czy są klamki które mają większe wcięcie aby klamka byla blizej manetki. Bo teraz jest to troche niewygodne poniewaz palce mam prawie wyprostowane i mniejsza swobode.
Oraz jakie ma miec obroty nagrzany silnik przy maksymalnym ssaniu. Bo u mnie jak jest nagrzany i dam luz i maksymalne ssanie to jest jakies 5 tys obr/min i jak go zapalam musze ustawic na polowe bo jak dam na cale ssanie to woogole nie zapali.
Jezeli jest to mozliwe prosze o odpowiedz.
Posiadam Bandita 600 N z 2001 roku, jednak mam pewien z nim problem lub tak byc powinno, przejde odrazu do sedna sprawy, chodzi mi to ze motocykl nie chce sie skladac, nawet przy balansie ciała to on chce jechac prosto jakby go cos trzymalo, co moze byc tego przyczyna. Jedna laga mi leje mam kupione juz uszczelniacze i bede wymienial je w nastepnym tygodniu, jednak czy moze tez byc to wina lozysk glowki ramy ??
Znajomy ma Honde Hornet '05 z nowymi lagami i motorek sie ladnie sklada jednak banditowi cos w przeszkadza.
Mam też pytanie na temat klamki sprzęgła, jak powinno ono łapać. Bo w moim przypadku jest tak ze lekko nacisnę klamke i juz tarcze sa rozlaczone. Czy wszystko jest dobrze jak tak łapie. Oraz czy są klamki które mają większe wcięcie aby klamka byla blizej manetki. Bo teraz jest to troche niewygodne poniewaz palce mam prawie wyprostowane i mniejsza swobode.
Oraz jakie ma miec obroty nagrzany silnik przy maksymalnym ssaniu. Bo u mnie jak jest nagrzany i dam luz i maksymalne ssanie to jest jakies 5 tys obr/min i jak go zapalam musze ustawic na polowe bo jak dam na cale ssanie to woogole nie zapali.
Jezeli jest to mozliwe prosze o odpowiedz.
-
lgorek - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12/4/2007, 22:59
- Lokalizacja: DÄ…browa Tarnowska
balansem ciala przy bandycie ciezkim w miare moto malo zdzialasz ... slyszales kiedys o przeciwskrecie ?? zapraszam do dzialu technika jazdy tam ten temat jest szerzej omowiony
Proces ewolucji by lukas... najpierw rowerek z kolkami bocznymi pozniej normalny rowerek a dalej fz6 fazerek
-
lukas00 - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 23/5/2006, 00:32
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Suzuki Bandit GSF 600 - problemy ze skrętem i kilka mnie
lgorek napisał(a):Hello.
Posiadam Bandita 600 N z 2001 roku, jednak mam pewien z nim problem lub tak byc powinno, przejde odrazu do sedna sprawy, chodzi mi to ze motocykl nie chce sie skladac, nawet przy balansie ciała to on chce jechac prosto jakby go cos trzymalo, co moze byc tego przyczyna. Jedna laga mi leje mam kupione juz uszczelniacze i bede wymienial je w nastepnym tygodniu, jednak czy moze tez byc to wina lozysk glowki ramy ??
Znajomy ma Honde Hornet '05 z nowymi lagami i motorek sie ladnie sklada jednak banditowi cos w przeszkadza.
Mam też pytanie na temat klamki sprzęgła, jak powinno ono łapać. Bo w moim przypadku jest tak ze lekko nacisnę klamke i juz tarcze sa rozlaczone. Czy wszystko jest dobrze jak tak łapie. Oraz czy są klamki które mają większe wcięcie aby klamka byla blizej manetki. Bo teraz jest to troche niewygodne poniewaz palce mam prawie wyprostowane i mniejsza swobode.
Oraz jakie ma miec obroty nagrzany silnik przy maksymalnym ssaniu. Bo u mnie jak jest nagrzany i dam luz i maksymalne ssanie to jest jakies 5 tys obr/min i jak go zapalam musze ustawic na polowe bo jak dam na cale ssanie to woogole nie zapali.
Jezeli jest to mozliwe prosze o odpowiedz.
1.co do" tepego"zachowania w zakretach to nie odpowiem bo mozliwych przyczyn jest zbyt wiele
2.na sprzegle masz regulacje nie wiem jak w bandicie ale z reguly jet przy klamce lub przy dolnym koncu linki .jesli pozno lapie to moze sie slizgac mozesz ja spalic
3. 5000obr/min na wolnych

- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Ja mialem w badnicie podobny problem. Jak go kupilem lzej kladl mi sie na lewa strone... wiec zaczolem szukac przyczyny zanim zaczalem na nim latac. Okazalo sie banalnie dosc ze tylne kolo nie bylo rowno ustawione. Minimalnie bylo skrecone i stad tak kiepskie skladanie.
A co do tego ze jest za ciezki by cialem balansowac to sie nie zgodze. Ja swoim balansowalem bez klopotu...
A co do tego ze jest za ciezki by cialem balansowac to sie nie zgodze. Ja swoim balansowalem bez klopotu...
-
lowlo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości