Zobacz wątek - Pytanie odnośnie pojemności a nowego prawa jazdy.
NAS Analytics TAG

Pytanie odnośnie pojemności a nowego prawa jazdy.

Przepisy, prawo
_________

Pytanie odnośnie pojemności a nowego prawa jazdy.

Postprzez Tuniard » 1/5/2011, 18:33

Witam, mam pytanie. Otóż 2 styczniu 2013 roku nastąpi modernizacja prawa jazdy. Chodzi mi konkretnie o A2. Napisane jest że będzie ono obejmowało motocykle do 35 KW. I moje pytanie, czy posiadając takowe prawko bede mógł prowadzic Suzuki GS 500. ? Z tego co sprawdzałem niektóre modele sie mieszczą w tej granicy, lecz niektóre na allegro mają już 48 KM a to za dużo. czy policjant przymknie oko na różnice jednego konia mechanicznego? Jeżeli był już taki teamt to przepraszam, ale ja znaleźć go nie mogłem. Pozdrawiam :)
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Avatar użytkownika
Tuniard
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/1/2011, 12:51
Lokalizacja: Kutno


Postprzez madcap » 1/5/2011, 20:28

Tuniard a może byś tak popatrzył na dane katalogowe zamiast na cudowne parametry wypisywane na aukcjach allegro
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Tuniard » 1/5/2011, 21:04

właśnie o to chodzi że dane katalogowe tez różnią się od siebie w internecie i nie wiem od czego to zależy,..
EDIT: sprawdzałem dokładnie to jedne maja 35,10 KW, inne 33 KW, inne po prostu 35. dlatego właśnie chciałbym zapytać kogoś kto ma Gs'a i dowiedziec sie co on ma wbite w dowodzie. A 2 sprawa to jak to jest z odblokowaniem motocykla, lub ewentualnym jego zablokowaniem? oczywiscie tylko czysto teoretycznym zablokowanem :D
Ostatnio edytowano 1/5/2011, 22:05 przez Tuniard, łącznie edytowano 1 raz
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Avatar użytkownika
Tuniard
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/1/2011, 12:51
Lokalizacja: Kutno

Postprzez arktan » 1/5/2011, 22:05

wejdz na oficjalna strone producenta i po krzyku.
arktan
Bywalec
 
Posty: 630
Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez C-bool » 1/5/2011, 23:15

Ja miałem 35,1kW w dowodzie... a wagę chyba 180 kg.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 2/5/2011, 18:58

w dowodzie tez piszą co chcą ;/ mój kat waży niby 155 kg xd choc seryjnie ma 114 :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Tuniard » 2/5/2011, 22:28

to ja juz nie wiem;/ dzięki chłopaki za odpowiedź, wszystko okaże się jak juz za rok bede mial swojego slicznego Gs'aaa :) jeszcze raz dzięki i pozdrawiam, temat chyba do zamknięcia... :)
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Avatar użytkownika
Tuniard
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/1/2011, 12:51
Lokalizacja: Kutno

Postprzez Trener » 2/5/2011, 23:02

Najważniejsze jest to co masz wpisane w DW
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem



Powrót do Prawo



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr